Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-08
Twardogóra: Budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Dąbrowa
Gm. Twardogóra
Numer ogłoszenia: 386784 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Twardogóra , ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie, tel. 071 3158251, faks 071 3158142.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.twardogora.um.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Dąbrowa Gm. Twardogóra.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Dąbrowa gm. Twardogóra. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zakresy: Zakres I - Kanalizacja sanitarna dla wsi Dąbrowa Zakres II - Kanalizacja sanitarna dla wsi Dąbrowa - Etap II W ramach niniejszego zamówienia w każdym zakresie do zadań oraz czynności wykonawcy należeć będzie wykonanie prac określonych w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a w szczególności: Przejęcie od Zamawiającego placu budowy Organizacja i zabezpieczenie ruchu drogowego na czas prowadzenia robót Zabezpieczenie robót pod względem bhp oraz bezpieczeństwa osób trzecich Geodezyjne wytyczenie robót i pełna obsługa geodezyjna Roboty przygotowawcze Roboty ziemne, Roboty instalacyjne (podłoża, podsypki, rurociągi, studnie itp.) Roboty uzupełniające (przepusty, ogrodzenia pompowni, bramy itp.) Roboty elektryczne - zasilanie pompowni i sterowanie i monitoring Montaż pompowni Badania i pomiary w tym próby szczelności oraz monitorowanie kanałów Odtworzenie nawierzchni dróg Inne prace wynikające z uzgodnień dokumentacji projektowej i sztuki budowlanej. Wbudowanie materiałów posiadających udokumentowane świadectwa dopuszczenia i stosowania w budownictwie Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, Prace porządkowe i zabezpieczające, Wykonywanie obowiązków gwaranta w okresie uzgodnionym w umowie Ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy Ponoszenie skutków prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone z własnej inicjatywy w trakcie realizacji inwestycji bez akceptacji Zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.22.00.00-5, 45.22.20.00-9, 45.23.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zakres I 10 000,00PLN Zakres II 5 000,00PLN przed upływem terminu składania ofert
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 PZP, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w szczególności w zakresie zmiany terminu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.twardogora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Twardogórze, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra pok. nr 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Twardogórze, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra pok. nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie finansowane będzie z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz rozowju Obszarów Wiejskich, Europa inwestująca w obszary wiejskie.R.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres I - Kanalizacja sanitarna dla wsi Dąbrowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zamówienia w każdym zakresie do zadań oraz czynności wykonawcy należeć będzie wykonanie prac określonych w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a w szczególności: Przejęcie od Zamawiającego placu budowy Organizacja i zabezpieczenie ruchu drogowego na czas prowadzenia robót Zabezpieczenie robót pod względem bhp oraz bezpieczeństwa osób trzecich Geodezyjne wytyczenie robót i pełna obsługa geodezyjna Roboty przygotowawcze Roboty ziemne, Roboty instalacyjne (podłoża, podsypki, rurociągi, studnie itp.) Roboty uzupełniające (przepusty, ogrodzenia pompowni, bramy itp.) Roboty elektryczne - zasilanie pompowni i sterowanie i monitoring Montaż pompowni Badania i pomiary w tym próby szczelności oraz monitorowanie kanałów Odtworzenie nawierzchni dróg Inne prace wynikające z uzgodnień dokumentacji projektowej i sztuki budowlanej. Wbudowanie materiałów posiadających udokumentowane świadectwa dopuszczenia i stosowania w budownictwie Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, Prace porządkowe i zabezpieczające, Wykonywanie obowiązków gwaranta w okresie uzgodnionym w umowie Ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy Ponoszenie skutków prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone z własnej inicjatywy w trakcie realizacji inwestycji bez akceptacji Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.22.00.00-5, 45.22.20.00-9, 45.23.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres II - Kanalizacja sanitarna dla wsi Dąbrowa - Etap II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zamówienia w każdym zakresie do zadań oraz czynności wykonawcy należeć będzie wykonanie prac określonych w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a w szczególności: Przejęcie od Zamawiającego placu budowy Organizacja i zabezpieczenie ruchu drogowego na czas prowadzenia robót Zabezpieczenie robót pod względem bhp oraz bezpieczeństwa osób trzecich Geodezyjne wytyczenie robót i pełna obsługa geodezyjna Roboty przygotowawcze Roboty ziemne, Roboty instalacyjne (podłoża, podsypki, rurociągi, studnie itp.) Roboty uzupełniające (przepusty, ogrodzenia pompowni, bramy itp.) Roboty elektryczne - zasilanie pompowni i sterowanie i monitoring Montaż pompowni Badania i pomiary w tym próby szczelności oraz monitorowanie kanałów Odtworzenie nawierzchni dróg Inne prace wynikające z uzgodnień dokumentacji projektowej i sztuki budowlanej. Wbudowanie materiałów posiadających udokumentowane świadectwa dopuszczenia i stosowania w budownictwie Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, Prace porządkowe i zabezpieczające, Wykonywanie obowiązków gwaranta w okresie uzgodnionym w umowie Ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy Ponoszenie skutków prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone z własnej inicjatywy w trakcie realizacji inwestycji bez akceptacji Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.22.00.00-5, 45.22.20.00-9, 45.23.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI TWARDOGÓRA
- Budowa sieci tranzytowej kanalizacji sanitarnej tłocznej Nowa Wieś Goszczańska - Goszcz, Gmina Twardogóra
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze"
- Remont, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Plac Pałacowy nr 2 wchodzącego w skład Zespołu Pałacowego w Goszczu - Etap II
więcej: przetargi TWARDOGÓRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Termomodernizacja budynku Domu Zdrojowego wraz z instalacją OZE
- Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Świekatowie - etap II
- Przebudowa schodów pomiędzy ul. Gen. W. Sikorskiego i ul. P. Niedurnego- zaprojektuj i wybuduj
- PSP nr 32 - wymiana pokrycia dachowego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.