Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-25
Katowice: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
Numer ogłoszenia: 386730 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach , ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2591668, faks 032 2591671, 2554633.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskm.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych produktów spożywczych. Przedmiot zamówienia został podzielony wg pakietów: Pakiet nr 1 - Produkty mleczarskie Pakiet nr 2 - Pieczywo świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Pakiet nr 3 - Ryby mrożone Pakiet nr 4 - Warzywa i owoce mrożone Pakiet nr 5 - Warzywa i owoce świeże Pakiet nr 6 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Pakiet nr 7 - Przetwory owocowo - warzywne Pakiet nr 8 - Artykuły spożywcze różne Pakiet nr 9 - Produkty przemiału ziarna skrobi i podobne Szczegółowe parametry w zakresie przedmiotu zamówienia (ilości, opis) określone są w Załącznikach nr 1 - 9.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-3, 15.81.00.00-9, 15.20.00.00-6, 15.33.00.00-0, 15.60.00.00-4, 15.33.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.41.10.00-2, 15.80.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony: - jeżeli Wykonawca w celu realizacji niniejszego zamówienia dysponuje środkiem transportu dopuszczonym przez Państwowego (Powiatowego) Inspektora Sanitarnego do przewozu artykułów będących przedmiotem zamówienia (dot. Pakietu nr 1, 3, 4, 6).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
oświadczenie o wdrożeniu Systemu jakości HACCP lub oświadczenie o rozpoczęciu wdrażania systemu HACCP
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Decyzja Państwowego (Powiatowego) Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu wskazanego środka transportu do przewozu artykułów będących przedmiotem zamówienia - dot. Pakiet nr 1, 3, 4, 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 91
- 2 - Termin płatności - 9
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego w Katowicach ŚUM
ul. Francuska 20 - 24, 40-027 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego w Katowicach ŚUM ul. Francuska 20 - 24, 40-027 Katowice - pok. Nr 2 (Budynek Administracji - Dyrekcji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty mleczarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 91
- 2. Termin płatności - 9
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczywo świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 91
- 2. Termin płatności - 9
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ryby mrożone.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 91
- 2. Termin płatności - 9
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa i owoce mrożone.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 91
- 2. Termin płatności - 9
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa i owoce świeże.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 91
- 2. Termin płatności - 9
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 91
- 2. Termin płatności - 9
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetwory owocowo - warzywne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 91
- 2. Termin płatności - 9
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły spożywcze różne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 91
- 2. Termin płatności - 9
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty przemiału ziarna skrobi i podobne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.02.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 91
- 2. Termin płatności - 9
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeprowadzenie obowiązkowych szkoleń lekarzy i lekarzy dentystów w ramach stażu podyplomowego
- Zakup 4 sztuk kamizelek kuloodpornych dla potrzeb Państwowej Straży Łowieckiej w Katowicach oraz 8 sztuk kamizelek taktycznych wraz z wkładami balistycznymi klasy odporności III+ - II postępowanie.
- Dostawa sprzętu sieciowego wraz z usługami pomocniczymi w postaci instalacji, konfiguracji i uruchomienia w ramach działania "Modernizacja infrastruktury AWF Katowice"
- Sukcesywny zakup i dostawa odzieży roboczej - postępowanie 2
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego łączącego ul. Brynowską z ul. Parkową w Katowicach
- BO - L2/05/XI - Plac zabaw dla Miejskiego Przedszkola nr 12 w Katowicach w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy mleka i produktów mlecznych
- Zakup i dostawa pieczywa oraz wyrobów piekarskich na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Michałowie
- Dostawa artykułów spożywczych (ZP-45/2025)
- 2025 DOSTAWY PRODUKTÓW DO STOŁÓWKI INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 2 im. Ks. WARCISŁAWA IV W SZCZECINKU
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie, ul. Ratuszowa 20 - I/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.