Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Toruń: remont ul. Antczaka w Toruniu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zarząd Dróg, do kontaktów: Marian Misiaszek, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6617949, fax 056 6612109, e-mail: marianmisek@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzd.torun.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Budowa, remonty i utrzymanie dróg. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont ul. Antczaka w Toruniu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Toruń. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac obejmuje remont chodnika i jezdni bitumicznej ulicy Antczaka w Toruniu zgodnie z załączoną dokumentacją. Do Wykonawcy będzie również należało wykonanie projektu oznakowania na czas prowadzenia robót i jego wdrożenie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 45
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne: 1) W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) przyjmą termin płatności do 30 dni od dnia przekazania faktury, c) udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 4 lat, 2)Wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Warunki szczegółowe: 1) Doświadczenie Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (liczonych wstecz od daty wszczęcia postępowania) roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymaga się, aby Wykonawca wykazał, że w sposób należyty wykonał co najmniej 3 zadania (dla robót bitumicznych) w okresie ostatnich 3 lat. 2) Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby wykwalifikowane do realizacji zamówienia. Wykonawca poda informacje dot. kandydatów na stanowisko kierownika budowy, kierownika robót. Kandydaci na wyżej wymienione stanowiska muszą posiadać wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie drogowym oraz powinni przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane w branży drogowej bez ograniczeń. 3) Potencjał techniczny Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu i jednostek transportowych niezbędnych do realizacji zamówienia, a w szczególności: a) wytwórnię mas bitumicznych o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym o wydajności nie mniejszej niż 100 Mg/h - 1 szt, b) układarkę do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczonego - 1 szt, c) walce stalowe gładkie - 2 szt, d) walec ogumiony - 1 szt, e) samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym lub termosami do przewozu mieszanek mineralno-asfaltowych - min 2 szt. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1)Wypełniony formularz ofertowy. (Wzór określony w rozdziale II specyfikacji). 2) Formularz cenowy - w układzie zgodnym z podanym w rozdziale III do specyfikacji. 3) Oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 (załącznik nr 1 do formularza oferty). 4)W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, należy dołączyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. c) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 5) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy dołączyć następujące dokumenty: a) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. b) Dokumenty potwierdzające, że co najmniej 3 usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w p. 5a) zostały wykonane z należytą starannością. c) Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - (załącznik nr 2 do formularza oferty). 6) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7) Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia z udokumentowaniem jego posiadania (kserokopia faktury lub wypis z rejestru środków trwałych, które należy dołączyć do oferty). W przypadku sprzętu, który nie stanowi własności wykonawcy, do oferty należy dołączyć kopie umowy najmu, dzierżawy (załącznik nr 3 do formularza oferty). 8) Dowód wniesienia wadium.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzd.torun.pl/bip/index.php?str=90. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można uzyskać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 17) w godzinach 8.00-11.30 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2006 godzina 11:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.08.2006, godzina 12:00, siedziba zamawiającego - pokój nr 9.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.07.2006.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa narzędzi stomatologicznych
- Kompleksowe Ubezpieczenie Gminy Miasto Reda i jednostek organizacyjnych 2026-2028
- Obsługę techniczną w 2026 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy - II
- Dostawa odczynników do proteinogramów, immunofiksacji o białka Bence Jones'a wraz z serwisem
- Modernizacja systemu multimedialnego w Sali Tymona w budynku Wydziału Sztuk Pięknych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu przy ul. Sienkiewicza 30/32, 87-100 Toruń.
- Dostawa staplerów
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2026 roku
- Profilowanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Nakło nad Notecią.
- Mechaniczne równanie, profilowanie i wałowanie dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Środa Wielkopolska
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2026 r.
- Remont drogi krajowej nr 45b na odcinku obwodnicy Poborszowa od km 0+000 do km 2+600
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





