Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-10
Bytom: Przeprowadzenie rocznego audytu wydatków kwalifikowanych w ramach projektu współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności pn. : Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Bytom 2004-PL-16-C-PE-004 - audyt za 2009r
Numer ogłoszenia: 38642 - 2010; data zamieszczenia: 10.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. Jednostka Realizująca Projekt , Pl. Tadeusza Kościuszki 11, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3967146, 3967143, 3967157, faks 032 3967156.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie rocznego audytu wydatków kwalifikowanych w ramach projektu współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności pn. : Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Bytom 2004-PL-16-C-PE-004 - audyt za 2009r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z trzech części: 1)przeprowadzenie audytu za 2007r.- część zrealizowana, 2)przeprowadzenie audytu za 2008r.- część zrealizowana, 3)przeprowadzenie audytu za 2009r. - część aktualnie realizowana. Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest przeprowadzenie rocznego audytu wydatków kwalifikowanych za 2009r. w ramach projektu realizowanego przez Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. pod nazwą : Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Bytom 2004-PL-16-C-PE-004 współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności. Dotacja, którą uzyskano zgodnie z Decyzją Komisji Europejskiej nr C 2004-5366 pozwoli na sfinansowanie około 80% kosztów całej inwestycji. Prawidłowość wykorzystania dotacji z funduszy UE podlega szczególnej kontroli, według z góry prawnie określonych zasad. Kontrola wykorzystania funduszy unijnych, prowadzona przez biegłych rewidentów, jest częścią złożonego systemu monitoringu i audytu zaliczaną do audytu zewnętrznego, dokonywanego na zlecenie beneficjentów , w ramach ich zobowiązań wynikających z umów o korzystaniu ze środków funduszy UE. Celem audytu środków unijnych przeprowadzonego przez biegłego rewidenta jest : ocena prawidłowości i efektywności systemu zarządzania danym projektem i jego kontroli,ocena prawidłowości i efektywności ujęcia wydatków kwalifikowanych, potwierdzenie prawidłowości sprawozdawczości i monitorowania projektu, stwierdzenie , czy błędy i nieprawidłowości w wykorzystaniu środków unijnych są wykrywane i korygowane w odpowiednim czasie. Zakres audytu powinien uwzględniać wymogi zawarte w Wytycznych do rocznego audytu wydatków kwalifikowanych w ramach projektów współfinansowanych ze środków Funduszu Spójności wydanych w maju 2005r. przez Ministerstwo Gospodarki i Pracy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00 - Usługi audytu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zgodnie z art. 45 ust. 2 Pzp zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wykazać posiadanie wiedzy i doświadczenia, tj. wykazać wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenia - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku): co najmniej dwóch usług ,których przedmiotem było przeprowadzenie audytu projektu finansowanego ze środków unijnych, z których przynajmniej jeden finansowany był w ramach Funduszu ISPA lub Funduszu Spójności. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedstawić informacje dotyczące ww. usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę ma wykazać dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, posiadającymi co najmniej kwalifikacje: - biegłego rewidenta, - audytora wewnętrznego, - osoby weryfikującej poprawność przeprowadzonych postępowań przetargowych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć te informacje w załączniku do SIWZ dotyczące zespołu osób przedstawionych powyżej. W ramach informacji dotyczących biegłego rewidenta - Wykonawca winien dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wpis na listę biegłych rewidentów (rejestr biegłych rewidentów zgodnie z ustawą z dnia 13 października 1994r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie Dz.U. 1994 Nr 121 poz. 592 ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje oceny sytuacji finansowej Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofrerty, 2. Ewentualne pełnomocnictwa w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swojej treści następujące postanowienia: - oznaczenie celu gospodarczego i czasu trwania umowy obejmującej okres realizacji przedmiotu zamówienia w tym Okres Zgłaszania Wad powiększony o Okres Rękojmi za Wady, - określenie lidera (powinien nim być Pełnomocnik wskazany w ofercie Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), - określenie odpowiedzialności solidarnej członków Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia względem Zamawiającego, - określenie zakresu przedmiotu zamówienia, realizowanego przez każdego z Wykonawców, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do czasu wykonania zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bpk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - BPK Sp. z o.o. 41-902 Bytom pl. T. Kościuszki 11, pokój 407.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta - ul. Katowicka 1, 41-902 Bytom,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Bieżące utrzymanie mienia komunalnego - Usługi dozoru i ochrony obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Bytom w 2026 r. w podziale na części
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Bytomiu w roku 2026
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 4 w Bytomiu
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 46 w Bytomiu w 2026 r.
- "Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do Szkoły Podstawowej nr 16 im. Marii Konopnickiej w Bytomiu w roku 2026"
- Dostawa koncentratu wodorowęglanowego do hemodializ - II
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





