eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiNAPRAWY I KONSERWACJE URZĄDZEŃ BEZPRZERWOWEGO ZASILANIA W ODDZIALE ZUS W GORZOWIE WLKP. I PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH TERENOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-05

Gorzów Wielkopolski: NAPRAWY I KONSERWACJE URZĄDZEŃ BEZPRZERWOWEGO ZASILANIA W ODDZIALE ZUS W GORZOWIE WLKP. I PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH TERENOWYCH
Numer ogłoszenia: 386388 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp. , ul. Sikorskiego 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7395200, 7395258, faks 095 7395454.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWY I KONSERWACJE URZĄDZEŃ BEZPRZERWOWEGO ZASILANIA W ODDZIALE ZUS W GORZOWIE WLKP. I PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH TERENOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są naprawy i okresowa konserwacja urządzeń bezprzerwowego zasilania (UPS-ów) w Oddziale ZUS w Gorzowie Wlkp. i podległych jednostkach terenowych oraz dostawa i wymiana akumulatorów ołowiowo-kwasowych. CPV: 50532400-7, 31431000-6, 90122130-8 Zamówienie obejmuje: a) przeprowadzenie jednej okresowej konserwacji urządzeń bezprzerwowego zasilania, w okresie od dnia 01.06.2010 r. do dnia 30.06.2010 r., b) naprawy urządzeń (wykraczające poza czynności konserwacyjne) zgłoszone na piśmie przez Zamawiającego, po uprzednim uzgodnieniu kosztów z Wykonawcą , c) dostawy nowych części, niezbędnych do wykonywania napraw, d) dostawę i wymianę 33 szt. akumulatorów ołowiowo-kwasowych w UPS-ie Merlin Galaxy PW 80 kVA, funkcjonującym w Oddziale ZUS w Gorzowie Wlkp., z terminem montażu w okresie od dnia 01.11.2010 r. do dnia 30.11.2010 r., e) sporządzanie protokołów wykonania czynności konserwacji i napraw urządzeń bezprzerwowego zasilania stwierdzone obustronnie podpisanym protokółem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.24.00-7, 31.43.10.00-6, 90.12.21.30-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który: 1. Spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 p.z.p. tj. a) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 p.z.p. 2. Spełnia warunki podmiotowe: a) wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich trzech lat tj. licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie realizowane przez okres co najmniej 12 miesięcy, polegające na technicznej obsłudze serwisowej bezprzerwowych zasilaczy UPS o mocy co najmniej 10 kVA, na kwotę co najmniej 20.000,00 zł brutto i przedstawi dokument (wystawiony po okresie minimum 12-miesięcznej realizacji usługi) potwierdzający, że usługa została wykonana należycie. b) dysponuje osobami ( co najmniej jedna osoba) lub podmiotami ( co najmniej jeden podmiot) posiadajacymi autoryzację producenta do serwisowania zasilaczy marki MGE, c) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności za szkody wyrządzone osobom trzecim (deliktowej) i na skutek niewykonania lub niewłaściwego wykonania umowy (kontraktowej) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż po 100.000,00 zł na każdą z żądanych odpowiedzialności. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 p.z.p. ( oświadczenie należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), e) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, polegających na technicznej obsłudze serwisowej bezprzerwowych zasilaczy UPS o mocy co najmniej 10 kVA (co najmniej jedna usługa), na kwotę co najmniej 20000,00 zł brutto, świadczonych przez okres co najmniej 12 miesięcy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich odbiorców, zakresu zamówienia, dat wykonania oraz wartości (wykaz ten należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty) oraz dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi (wystawiony po okresie minimum 12-miesięcznej realizacji usługi), f) dokument stwierdzający posiadanie autoryzacji do serwisowania urządzeń UPS marki MGE, wystawiony przez producenta, g) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42, 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42, 66-400 Gorzów Wlkp., pokój 258.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.