eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KluczborkCałodobowa ochrona fizyczna obiektu Wyłuszczarni Nasion w Lasowicach Małych, sprzątanie terenu wokół budynku oraz utrzymanie czystości w obiekcie wraz z opalaniem budynku i obsługą procesu technologicznego Wyłuszczarni.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-05

Kluczbork: Całodobowa ochrona fizyczna obiektu Wyłuszczarni Nasion w Lasowicach Małych, sprzątanie terenu wokół budynku oraz utrzymanie czystości w obiekcie wraz z opalaniem budynku i obsługą procesu technologicznego Wyłuszczarni.
Numer ogłoszenia: 386380 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork , ul. A. Mickiewicza 8, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4182540, 4186565, 4180105, faks 077 4182323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/web/kluczbork/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona fizyczna obiektu Wyłuszczarni Nasion w Lasowicach Małych, sprzątanie terenu wokół budynku oraz utrzymanie czystości w obiekcie wraz z opalaniem budynku i obsługą procesu technologicznego Wyłuszczarni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: a)całodobowej ochrony fizycznej obiektu Wyłuszczarni Nasion w Lasowicach Małych; b)sprzątania budynku Wyłuszczarni oraz otaczającego go terenu ( sanitariaty; hale produkcyjne; powierzchnia wokół budynku w granicach ogrodzonych płotem oraz w bezpośrednim otoczeniu; chodniki, parkingi oraz jezdnia - ciągi komunikacyjne związane z funkcjonowaniem Wyłuszczarni; trawniki ); c)utrzymanie czystości w obiekcie z przeprowadzeniem bieżących konserwacji; d)opalanie budynku w okresie prac wyłuszczarni, a w okresach niskich temperatur przez całą dobę w uzgodnieniu z Kierownikiem Wyłuszczarni; e)dodatkowo prace związane z procesem technologicznym wyłuszczania szyszek, tzn. na polecenie Kierownika Wyłuszczarni pracownicy będą pomagać przy bieżących pracach prowadzonych w Wyłuszczarni ( takich jak: przyjmowanie i czyszczenie szyszek, przegarnianie szyszek w boksach, załadunek do szaf suszarni, wysypie z tych szaf, czyszczenia nasion, termoterapii żołędzi, stratyfikacji nasion, przygotowania nasion do wysiewu). Szczegółowy sposób świadczenia ww usług reguluje załącznik nr 1 do SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej budynku wraz z pomieszczeniami oraz placem. Celem wizji jest uzyskanie dodatkowych informacji koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty. Wykonawcy winni traktować udział w wizji lokalnej jako zalecenie, nie jako warunek uczestnictwa w przetargu. ZAMAWIAJĄCY ZORGANIZUJE WSPÓLNE SPOTKANIE DLA WYKONAWCÓW Z PRZEDSTAWICIELAMI ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ KIEROWNIKIEM WYŁUSZCZARNI NA TERENIE WYŁUSZCZARNI NASION W LASOWICACH MAŁYCH, UL. ODRODZENIA 63 W DNIU 17 LISTOPADA 2009 R. O GODZ.12.00. ROZPOCZĘCIE SPOTKANIA PRZY BRAMIE GŁÓWNEJ WYŁUSZCZARNI NASION..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. Wadium nalezy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tzn. nie później niż do dnia 24.11.2009r. do godz.12.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: posiadają aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia powyższego warunku, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykaz wykonanych lub wykonywanych usług odpowiadającym swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Co najmniej trzy z wymienionych usług powinny być o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każda oraz potwierdzone, że zostały należycie wykonane stosownymi dokumentami ( Załącznik nr 5 do SIWZ); - wykaz pracowników, którzy bezpośrednio będą świadczyć usługi na rzecz Zamawiającego oraz przedstawienie dokumentacji świadczącej o uprawnieniach w przypadku pracowników (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ): Zakres czynności pracowników: Wymagane uprawnienia Usługi z zakresu ochrony: Aktualną licencję co najmniej pierwszego stopnia wymagana ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 roku Nr 145, poz.1221 z późn.zmian.).Wyłuszczarnia Nasion nie została wymieniona w rejestrze wojewody jako obiekt podlegający szczególnej ochronie. Przygotowanie drewna do opalania:Świadectwo ukończenia kursu szkoleniowego, co najmniej II stopnia dla drwali - operatorów pilarek (minimum 1 osoba). Obsługa urządzeń dźwigowych:Uprawnienia dla obsługi dźwignic (minimum 2 osoby) Obsługa pieca C.O.:Uprawnienia do obsługi pieca C.O. Pomoc przy procesie wyłuszczania nasion i przygotowanie ich do wysiewu:Uprawnienia do stosowania środków ochrony roślin sprzętem naziemnym (minimum 2 osoby). Ilość osób z uprawnieniami powinna zapewnić ciągłość obsługi wyłuszczarni - dotyczy ochrony i opalania z uwzględnieniem jednej dodatkowej osoby na wypadek ewentualnych zwolnień lekarskich i urlopów. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 złotych . Zamawiający informuje, iż w momencie podpisywania umowy zażąda od wykonawcy, którego oferta została w toku postępowania uznana za najkorzystniejszą, dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na pełny okres realizacji zamówienia. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( na lub wg załączonego druku Załącznik nr 2 do SIWZ); 2)uzupełniony i parafowany projekt umowy na wykonanie zadania ( Załącznik nr 4 do SIWZ); 3)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ; 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 5)aktualna koncesja wydana przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej, wydana na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku O ochronie osób lub mienia. 6)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (niniejszy dokument składają tylko wykonawcy, którzy posiadają status podmiotu zbiorowego w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 roku o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary Dz.U.Nr 197 poz.1661 z 2002 roku); 7)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 8)aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 9)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 10)pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania oferty i załączników, dla osoby(osób podpisujących ofertę - upoważnionej)-ych do składania oświadczeń woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. Pełnomocnictwo winno jednoznacznie wskazywać osobę pełnomocnika poprzez wskazanie jego podstawowych danych identyfikacyjnych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych ; 11)polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 12)oświadczenie wykonawcy, że przez cały czas trwania umowy posiadać będzie polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę za jedno zdarzenie nie mniejszą niż 2.000.000,00 złotych- Załącznik nr 1 do UMOWY (Załącznik zostanie wypełniony przez wykonawcę, z którym zostanie podpisana umowa). 13)wykaz wykonanych lub wykonywanych usług - na lub wg. Załącznika nr 5 do SIWZ - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, nazwy przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały należycie wykonane. Co najmniej trzy z wymienionych usług powinny być o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 złotych brutto. 14)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na lub wg Załącznika nr 6 do SIWZ. 15)kserokopia przelewu wadium lub kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie niepieniężnej i fakt jego złożenia Zamawiającemu. 16)Oświadczenie czy w stosunku do Wykonawcy otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość. 17)Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) - (OFERTA WSPÓLNA): W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1)Wykonawcy muszą dołączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa - właściwe umocowanie prawne do składania cywilnoprawnych oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. Zamawiający dopuszcza przedłożenie kserokopii pełnomocnictwa podpisanej na każdej stronie przez osobę udzielającą pełnomocnictwa; 2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z liderem wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców; 3)oferta wraz z załącznikami musi być podpisana w taki sposób, aby skutecznie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 4)każdy z Wykonawców odrębnie ma obowiązek oświadczyć, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia jest załącznikiem nr 3 do SIWZ; 5)wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na (Wykonawcę), w miejscu np. (nazwa i adres Wykonawcy)należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie dane pełnomocnika; 6) podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itp.) ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/web/kluczbork/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Kluczbork ul. Mickiewicza 8 46-200 Kluczbork Pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 12:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Kluczbork ul. Mickiewicza 8 46-200 Kluczbork Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.