eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Dostawa i montaż sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz kserokopiarek do 7 oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych Gminy Jabłonka w ramach projektu Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych Gminy Jabłonka do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-25

Jabłonka: Dostawa i montaż sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz kserokopiarek do 7 oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych Gminy Jabłonka w ramach projektu Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych Gminy Jabłonka do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym.
Numer ogłoszenia: 386324 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221701 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Jabłonce, ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 18 26 111 30, faks 18 26 524 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz kserokopiarek do 7 oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych Gminy Jabłonka w ramach projektu Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych Gminy Jabłonka do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz kserokopiarek do 7 oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych Gminy Jabłonka w ramach projektu Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych Gminy Jabłonka do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i montaż sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz kserokopiarek do 7 oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych Gminy Jabłonka, tj: a) Laptop - 7 szt., b) Projektor multimedialny - 7 szt., c) Ekran projekcyjny ścienny - 7 szt., d) Ekran projekcyjny na statywie - 7 szt., e) Tablica interaktywna - 7 szt. f) Oprogramowanie do tablic interaktywnych - 7 szt., g) Kserokopiarka - 6 szt., h) Radio z odtwarzaczem CD- 6 szt., i) Skaner - 7 szt., j) Drukarka laserowa kolorowa - 7 szt., k) Telewizor - 6 szt., l) Komputer wraz z monitorem, myszą i klawiaturą - 6 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1a do SIWZ. 3. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub pochodzenie. Wszystkie nazwy, znaki towarowe lub inne informacje użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określające typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Dla takich produktów Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych produktów pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż produkty, które one zastępują. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w związku z czym musi złożyć w ofercie szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją (wypełnić kolumnę nr 4 formularza cenowego), w której zobowiązany jest podać nazwę proponowanego produktu równoważnego oraz opis uzasadniający równoważność tego produktu. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyroby fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym określonym we właściwych aktach prawnych. 5. Wykonawca ma zapewnić na swój koszt załadunek, transport, rozładunek i montaż urządzeń (jeśli dotyczy) wskazanego w załączniku nr 1a do SIWZ. 6. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w wytrzymałych na transport opakowaniach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu,. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 7. Miejsce dostawy: Wykonawca ma zapewnić na swój koszt załadunek, transport, rozładunek i montaż jeśli dotyczy wyposażenia wskazanego w załączniku nr 1a do SIWZ do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, tj. 1) Szkoła Podstawowa w Zubrzycy Dolnej, Zubrzyca Dolna 257, 34-484 Zubrzyca Górna, 2) Szkoła Podstawowa Nr 3 w Zubrzycy Górnej, 34-484 Zubrzyca Górna 270, 3) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Zubrzycy Górnej, 34-484 Zubrzyca Górna 43, 4) Szkoła Podstawowa w Jabłonce-Borach, ul. Kopernika 14, 34-480 Jabłonka, 5) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Podwilku, 34-722 Podwilk 287, 6) Szkoła Podstawowa Nr 3 w Lipnicy Małej, 34-482 Lipnica Mała 512, 7) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Lipnicy Małej, 34-482 Lipnica Mała 117. 8. Wszystkie urządzenia będące przedmiotem zamówienia Zamawiający nieodpłatanie przekaże w/w placówkom oświatowym. 9. Każdy z dostarczonych urządzeń winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym oraz posiadać niezbędne atesty i certyfikaty dopuszczające do użytkowania. 10. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 30200000-1 Urządzenia komputerowe 30213300-8 Komputer biurkowy 30231300-0 Monitory ekranowe 32322000-6 Urządzenia multimedialne 30232110-8 Drukarki laserowe 38652100-1 Projektory 30216110-0 Skanery komputerowe 30121100-4 Urządzenia fotokopiujące 30213100-6 Komputery przenośne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 38.65.21.00 - Projektory 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AKTIN Sp. z o. o., ul. Grota Roweckiego 38, 41-214 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119152,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126236,45

  • Oferta z najniższą ceną: 126236,45 / Oferta z najwyższą ceną: 173075,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.