Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-28
Lipsk: Zaopatrzenie w paliwa płynne i oleje do pojazdów i urządzeń służbowych będących
własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej w 2011 roku.
Numer ogłoszenia: 386314 - 2010; data zamieszczenia: 28.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Stolarska 3, 16-315 Lipsk, woj. podlaskie, tel. 0-87 6422688, faks 0-87 6422688.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaopatrzenie w paliwa płynne i oleje do pojazdów i urządzeń służbowych będących własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej w 2011 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaopatrzenie w paliwa płynne oraz oleje do pojazdów i urządzeń służbowych będących własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej w 2011 roku. Kod CVP 09.13.41.00-8 olej napędowy - 80000 l Kod CVP 09.13.21.00-4 benzyna bezołowiowa - 2000 l Kod CVP 09.21.11.00-2 oleje silnikowe - 830 l w rozbiciu na: a/SAE5W-30ACEAA/3/B3/B4 Castrol lub inny odpowiadający jego parametrom -80 l b/CC15W/40 Milwus, Superol lub inny odpowiadający ich parametrom -400 l c/ SHPD 15W/40 CH-4 Turdus lub inny odpowiadający jego parametrom - 350 l Oleje przekładniowe kod CVP 09.21.1000-1 w ilości 250l a/ Hipol - lub inny odpowiadający jego parametrom - 100 l b/ lux - lub inny odpowiadający jego parametrom -150 l Oleje hydrauliczne kod CPV 09211600-7 w ilości 300 l Stacje zaopatrzenia w paliwo oraz punkty zaopatrzenia w oleje położone w odległości nie większej niż 2.5 km od siedziby Zamawiającego ewentualnie dostawa paliwa, olejów w kosztach własnych dostawcy do siedziby Zamawiającego ( tankowanie do pojazdów, lub dostawa olejów w opakowaniach 5L , 20L , 30L ) w terminach uzgodnionych z Zamawiającym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4, 09.21.11.00-2, 09.21.10.00-1, 09.21.16.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : Spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawy b) posiadają uprawnienia do wykonania w/w zamówienia c) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia e) wyrażą zgodę przy realizacji zamówienia na warunki przedstawione w siwz, f ) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający) 2. Wypełniony formularz oferty (stanowiący załącznik nr. 1 do SIWZ), wraz z załączonym formularzem cenowym i oświadczeniem. 3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych -załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1Prawo Zamówień Publicznych załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Parafowany wzór umowy( część I , część II) jako akceptacji jej treści i warunków stanowiącym załącznik nr. 4 do SIWZ), 1. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.). 2.Koncesję, zezwolenie lub licencję (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem). 3.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lipsk.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej 16-315 Lipsk ul. Stolarska 3 . Telefon/faks (087)6422688.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej 16-315 Lipsk ul. Stolarska 3 pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa paliw płynnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej napędowy w ilości 80.000 l Benzyna bezołowiowa 95 w ilości 2000 l Paliwa płynne muszą spełniać polskie normy oraz standardy zgodne z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.Nr 221 poz.1441)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa olejów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oleje silnikowe a) SAE5W-30 ACEAA3/B3/B4 Castrol lub inny odpowiadający jego parametrom - 80 l b) CC 15W/40 Milwus, Superol lub inny odpowiadający jego parametrom - 400 l c) SHPD 15W/40 CH-4 Turdus lub inny odpowiadający jego parametrom - 350 l Oleje przekładniowe w ilości - 250 l a/ Hipol lub inny odpowiadający jego parametrom - 100 l b/ Lux lub inny odpowiadający jego parametrom - 150 l Oleje hydrauliczne w ilości - 300 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00-2, 09.21.10.00-1, 09.21.16.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI LIPSK
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miejskiego w Lipsku i świetlicy wiejskiej w Rygałówce wraz z przebudową parkingów przy tych budynkach.
- Przebudowa zniszczonych podczas kryzysu migracyjnego dróg gminnych i wojewódzkiej na terenie Gminy Lipsk
więcej: przetargi LIPSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych w systemie elektronicznych kart flotowych na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej.
- Sukcesywne, bezgotówkowe dostawy paliw płynnych na podstawie kart paliwowych do samochodów służbowych OCRM w Opolu
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO WRAZ Z PŁYNEM ADBLUE
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Przedsiębiorstwa Komunalnego w Wieruszowie Spółka Akcyjna (ul. b-pa St. Bareły 13, 98-400 Wieruszów)
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 oraz tankowanie pojazdów z dystrybutora Wykonawcy dla Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o. o. w Człuchowie
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.