eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup usługi turystycznej w związku z realizacją kontraktów socjalnych w ramach projektu Pora na aktywność.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-08

Kraków: Zakup usługi turystycznej w związku z realizacją kontraktów socjalnych w ramach projektu Pora na aktywność.
Numer ogłoszenia: 386308 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 360298 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi turystycznej w związku z realizacją kontraktów socjalnych w ramach projektu Pora na aktywność..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi turystycznej w związku z realizacją kontraktów socjalnych w ramach projektu Pora na aktywność, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1. Termin realizacji: 13 - 14 października 2012r. 2. Ilość uczestników: 1) maksymalnie 63 osoby podzielone na 4 grupy w tym: a) maksymalnie 27 osób dorosłych - I grupa, b) maksymalnie 14 dzieci w wieku 13-18 lat - II grupa, c) maksymalnie 12 dzieci w wieku 9 -12 lat - III grupa, d) maksymalnie 10 dzieci w wieku 1 - 8 lat - IV grupa, 2) dodatkowo 8 osób ze strony zamawiającego, których zadaniem będzie przeprowadzenie treningu wzmacniania umiejętności społecznych i treningu wzmacniania kompetencji wychowawczych, opieka nad dziećmi oraz udzielanie indywidualnych porad i wsparcia uczestnikom zajęć w związku z realizacją kontraktów socjalnych w ramach projektu Pora na aktywność. 3. Miejsce wyjazdu: Ośrodek wypoczynkowy, szkoleniowy, hotel lub pensjonat w odległości nie większej niż 150 km od Krakowa położony w pobliżu ścieżek spacerowych, terenów rekreacyjnych (np.: park, las, szlaki turystyczne) 4. Szczegółowy program wyjazdu, wymagania odnośnie realizacji usługi oraz menu określa załącznik nr 1 do formularza ofertowego. 5. Osobą odpowiedzialną za realizację umowy i upoważnioną do kontaktów: ze strony Wykonawcy jest: . Program wyjazdu wyjazdu: I dzień 8:00 - wyjazd z Krakowa, siedziba MOPS ul. Piłsudskiego 29, - zakwaterowanie 11:00 - zajęcia z beneficjentami (2 godz. lekcyjne, 1 przerwa) 13:00 - obiad 14:00 - zajęcia z beneficjentami (6 godz. lekcyjnych, 2 przerwy) 19:00 - ognisko/grill 22.00 - cisza nocna II dzień 8:00 - śniadanie 9:00 - zajęcia z beneficjentami (2 godz. lekcyjne) 12:00 - obiad 13:00 - zajęcia z beneficjentami (2 godz. lekcyjne) 15:00 - wykwaterowanie i wyjazd Pomiędzy zajęciami będą przerwy 15 minutowe - 3 przerwy w 1 dniu pobytu. 3. Wyżywienie (menu na 1 osobę): Wykonawca zapewni dla uczestników w każdej przerwie między zajęciami serwis kawowy i wyżywienie dla dzieci na każde zajęcia. Dorośli : Menu - serwis kawowy na zajęcia: kawa - 250 ml/osoba herbata - 250 ml/osoba woda mineralna - butelka 0,5 l /osoba Soki owocowe / jabłkowy, pomarańczowy / w dzbankach 250 ml na osobę, ciasteczka konferencyjne - 15 dkg na osobę /osoba Dzieci: Menu: drożdżówka - 1 sztuka batonik typu Grześki w czekoladzie - 1 sztuka - 39 g Soki owocowe / jabłkowy , pomarańczowy / w dzbankach 250 ml na osobę, herbata - 250 ml/osoba woda mineralna - butelka 0,5 l / osoba, owoc - 1 sztuka (jabłko lub banan) / osoba 1 dzień Obiad: 1 danie: zupa pomidorowa z makaronem / 400 ml/ 2 danie: kotlet mielony - 150g, ziemniaki - 200g, marchewka zasmażana - 150g banan - 1 sztuka, kompot truskawkowy - 250 ml Kolacja - ognisko lub grill Mięso grillowane: karczek wieprzowy- 0,1kg, mięso z kurczaka- 0,1kg, kiełbasa -0,1 kg, sosy (musztardowy, chrzanowy, ketchup)- 0,05kg/ łącznie, wybór pieczywa (żytnio-pszenne, razowe- łącznie 0,15kg), surówka z warzyw - 0,15 kg kawa 150 ml + mleczko do kawy, napoje ( do wyboru), herbata 200 ml + cytryna, soki owocowe 200 ml, woda mineralna 200 ml., serwetki, talerzyki i sztućce jednorazowe 2 dzień Śniadanie: jajecznica - 400 ml., szynka tyrolska - 50 g , ser żółty- 50g, ogórek świeży plasterkowany - 100 g. masło- 50g., dżem-50g., do wyboru: herbata, kawa + mleczko do kawy, cukier - 2 łyżeczki, wybór pieczywa (żytnio-pszenne, razowe, bułki - łącznie 0,15 kg), Obiad: 1 danie: zupa jarzynowa / 400 ml/ 2 danie: zrazy wołowe zwijane w sosie grzybowym, 300 g., ziemniaki 200g surówka z warzyw mieszanych, 150 g. jabłko 1 szt., sok wieloowocowy - 250 ml. 3. Wykonawca zapewni: 1) transport autokarowy (autokar wyposażony w: WC, barek, DVD, klimatyzację) Autokar ma być dostępny przez cały czas trwania wyjazdu. Wykonawca zapewni sprawdzenie stanu technicznego autokaru przez Policję w dniu wyjazdu. Kierowca musi uzyskać protokół dopuszczenia pojazdu i kierowcy do przewozu osób. Kierowca musi posiadać wymagane przepisami dokumenty m.in. licencję przewoźnika. Wykonawca zapewni autokar sprawny technicznie. Przewoźnik musi posiadać wymagane prawem ubezpieczenia. Kierowca jest zobowiązany do dbania o czystość autokaru podczas podróży (zewnątrz jak i wewnątrz). 2) właściwą jakość przygotowanego posiłku z uwzględnieniem temperatury i innych wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, 3) ubezpieczenie wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na kwotę co najmniej 10 000 zł. na każdego uczestnika. Uczestnicy wyjazdu muszą zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie przejazdów oraz w trakcie trwania wyjazdu oraz kosztów leczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu polisę - umowę ubezpieczenia uczestników wyjazdu nie później niż 48 godzin przed terminem wyjazdu, 4) w razie potrzeby opiekę pielęgniarską lub opiekę lekarską polegającą na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezieniu uczestnika pobytu do przychodni/szpitala. 5) materiały plastyczne dla dzieci (kredki woskowe - 15 opakowań, farbki plakatowe 12 kolorowe - 5 opakowań, pędzelki do farb - 11 sztuk, kreda kolorowa - 6 opakowań, bloki rysunkowe formatu A4 - 15 sztuk, plastelina - 10 opakowań), sprzętu sportowego (1 piłka nożna, 1 piłka siatkowa), 11 zabawek pluszowych dla dzieci do 6 roku życia. 6) materiały piśmiennicze dla dorosłego uczestnika wyjazdu: blok rysunkowy A4 - 1 szt., długopis typu Zenith - 1 szt., zestaw 2 szt. pisaków: czerwony i czarny, 7) świadczenia dla osób ze strony Zamawiającego takie same jak dla uczestników wycieczki, 8) ośrodek o następującym standardzie posiadający: a) własną stołówkę, b) 4 sale do zajęć dla maksimum 24 osób każda, wyposażone w 1 ryzę papieru białego A4 do drukarki oraz kolorowe pisaki, c) dostęp do Internetu, d) dostęp do TV, e) zadaszone miejsce na grill lub miejsce na ognisko posiadające miejsca do siedzenia dla beneficjentów, f) parking, g) plac zabaw dla dzieci h) miejsce do gry w piłkę nożną, czy piłkę siatkową, i) pokoje z łazienkami 2 lub 3 lub 4 - osobowe, wyposażone, co najmniej w szafy, krzesła, stolik, łóżka z pościelą, ręczniki, wieszaki, szklanki lub kubki oraz szafki przy łóżkach, j) Pokoje, w których będą zakwaterowani beneficjenci będą dla nich dostępne do momentu wyjazdu z ośrodka. k) wyposażenie łazienek w ręczniki oraz mydło, l) łóżka jednoosobowe (Zamawiający nie dopuszcza łóżek piętrowych).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Pora na aktywność.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Turystyczno-Usługowe Kolejarz sp. z o.o., Złockie 77, 33-370 Muszyna, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15486,6 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9576,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9576,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23940,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.