Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-24
Nysa: Kurs montera izolacji cieplnej ścian zewnętrznych budynku wraz ze szkoleniem aktywizacyjnym - 2 edycje
Numer ogłoszenia: 386290 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Nysie , ul. Kościuszki 4a, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4332471.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs montera izolacji cieplnej ścian zewnętrznych budynku wraz ze szkoleniem aktywizacyjnym - 2 edycje.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia - Kurs montera izolacji cieplnej ścian zewnętrznych budynku wraz ze szkoleniem aktywizacyjnym - 2 edycje - Ilość osób do przeszkolenia - 24 (12 osób w 1 edycji) - Ilość kursów : 2(dwa) - Ilość godzin kursu dla jednej edycji co najmniej 100 w tym: I. godzin teorii co najmniej -40 ( godzina lekcyjna 45 minut ) w tym 20 godz. zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej skazanych Blok programowy w zakresie części teoretycznej powinien zawierać następujące minimum programowe: - sprzęt i narzędzia, - ocena i przygotowanie podłoża, - sposoby mocowania płyt termoizolacyjnych, - rodzaje izolacji termicznych, - rola warstwy zbrojącej i jej rodzaje, - rola gruntowania i warstw pośrednich, - rodzaje tynków i ich rola w układzie, - rodzaje powłok malarskich, - rozwiązania detali, - błędy wykonawcze i sposoby ich unikania, - odbiór kolejnych etapów prac i odbiór końcowy, - mycie i czyszczenie elewacji, - renowacja i konserwacja wypraw tynkarskich, - posługiwanie się dokumentacją techniczną, - zapotrzebowanie materiałowe, - materiałoznawstwo, - dobór właściwych narzędzi, maszyn i sprzętu do rodzaju wykonywanej pracy, - organizacja miejsca pracy, - montaż rusztowań do tynków zewnętrznych, - zasady przedmiarowania i obmiaru robót, - przygotowanie powierzchni do robót tynkarsko ociepleniowych, - docieplanie budynków, - tynkowanie elewacji zewnętrznych, - zasady naprawy i uzupełniania ubytków, - malowanie wykonanych tynków, - utylizacja odpadów i ochrona środowiska, - BHP w robotach ociepleniowych Program zajęć aktywizacyjnych winien zawierać: - zajęcia indywidualne: dokonanie analizy potrzeb - określenie trudności zawodowych, ocena samego siebie - indywidualna ocena zawodowa, sprecyzowanie preferencji i predyspozycji zawodowych, samoocena skazanego jako pracownika, określenie stopnia motywacji - określenie motywacji osadzonego do podjęcia pracy, planowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego, zajęcia grupowe: wprowadzenie w zagadnienie bezrobocia, wskazanie trudności wejścia na rynek pracy osoby po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności , warsztat samopoznanie problematyka samooceny, zainteresowań, uzdolnień, wartości, umiejętności i doświadczeń życiowych, warsztat rynek pracy - sytuacja na rynku pracy i jej rozwój, - oczekiwania pracodawców, - ocena przydatności i radzenia sobie na rynku pracy, - trafność wyboru zawodu, - właściwe przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej, - metody poszukiwania pracy i analizowanie ofert pracy, - komunikacja interpersonalna, - sporządzanie aplikacji (CV, listu motywacyjnego). II. Ilość godzin praktyki co najmniej - 60 ( godzina zegarowa 60 minut ).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy oraz spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Specyfikacji; 2) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację szkolenia (załącznik nr 5) 3) aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy 4) podpisany projekt umowy pod zapisem akceptuje warunki umowy(załącznik nr 6) 5) preliminarz kosztów (załącznik nr 7)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Kwatermistrzowski Zakładu Karnego w Nysie ul. Kościuszki 4a, 48-300 Nysa -osoba do kontaktu Radosław Jagieło.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Brama główna/sekretariat Zakładu Karnego w Nysie ul. Kościuszki 4a, 48-300 Nysa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Odbudowa mostu w km 0+364 w ciągu DP 1624 O w miejscowości Markowice
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1603 O w miejscowości Niwnica - poprawa warunków komunikacyjnych
- Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Kępnica
- Zakup wyposażenia w ramach zasobów ochrony ludności dla Gminy Nysa - Zakup kuchni polowej z możliwością gotowania posiłków dla minimum 150 osób
- Zakup wyposażenia w ramach zasobów ochrony ludności dla Gminy Nysa - Zakup łodzi ratowniczej płaskodennej min. 6 osobowej z silnikiem + przyczepa
- Zakup wyposażenia w ramach zasobów ochrony ludności dla Gminy Nysa - Zakup agregatu do 100 KW
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
- Kompleksowa organizacja szkoleń stacjonarnych w 31 powiatach na terenie województwa wielkopolskiego związanych z przedsięwzięciem pt. Aktywizacja Lokalnych Partnerstw ds. Wody (LPW) w ramach KPO
- Dostawy sprzętu oraz oprogramowania w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





