eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarczewTermomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej Karczew ul. Anielin 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-05

Karczew: Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej Karczew ul. Anielin 1
Numer ogłoszenia: 386164 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Anielin 1, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 0-22 779 36 93, faks 0-22 779 36 93.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka opiekuńcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej Karczew ul. Anielin 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja polegająca na dociepleniu ścian zewnętrznych budynku metoda BSO tj. bezspoinowym systemem ocieplenia ścian zewnętrznych ( metoda lekka mokra) oraz częściowej wymianie stolarki okiennej i drzwiowej W zakresie; a) częściowe skucie zmurszałych i odspojonych tynków zewnętrznych b) skucie gzymsów odstających od elewacji c) wyburzenie żelbetowego daszku nad wejściem głównym d) demontaż starych obróbek blacharskich, rur spustowych i daszku nad wejściem bocznym i pozostałości po schodach metalowych f)demontaż karat okiennych g) demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych i odbiorników telefonicznych h) mocowanie zwisających przewodów antenowych i) ułożenie okablowania telefonicznego wg trasy wskazanej przez Zamawiającego j) likwidacja starego wyłącznika prądu założenie rewizji k) wymiana drzwiczek do tablicy rozdzielczej l) częściowa wymiana stolarki drzwiowej i okiennej wraz z obróbką ł) przygotowanie powierzchni z uzupełnieniem tynków m) docieplenie ścian zewnętrznych budynku płytami styropianowymi systemem BSO n) montaż obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych, rur spustowych o) obsadzenie kratki wentylacyjnej p) montaż gotowych daszków nad wejściem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2.1. wykonali - w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot ogólnobudowlane w tym docieplenie budynków o wartości nie mniejszej niż 100.000zł 2.2.dysponują osobami , które będą pełniły funkcję kierownika budowy w zakresie: - konstrukcyjno-budowlanej Każda z osób pełniących funkcje kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Osoby pełniące funkcje kierownika budowy muszą posiadać minimum 3 letnie doświadczenie jako kierownik budowy. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.1.posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 120.000 zł 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655 ze zm.) Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach i dokumentach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (przedłożone w formie oryginału lub odpisy bądź kserokopie tych dokumentów lub oświadczeń poświadczone przez osoby uprawnione za zgodność z oryginałem): 1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej Specyfikacji. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz prac zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca obowiązany jest wykazać, że zrealizował co najmniej jedno zamówienie obejmujące robotę budowlaną w zakresie ogólnobudowlanym w tym docieplenie budynków o wartości nie mniejszej niż 100.000zł W celu wykazania spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca obowiązany jest wypełnić tabelę - załącznik do Specyfikacji, wskazując Zamawiającego, na rzecz którego realizował zamówienie, przedmiot i datę realizacji zamówienia, wartość zamówienia oraz okres realizacji zamówienia. Ponadto Wykonawca obowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje). 1.4 Wykaz osób(y) pełniących funkcje kierownika budowy w zakresie : - konstrukcyjno-budowlanym wraz z uprawnieniami ( ksero) w wymienionych zakresach. Dla kierowników budowy musi być załączone aktualne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Dla każdej z wymienionych osób musi być podane doświadczenie na kierowniczym stanowisku ( tj. ilość lat na kierowniczym stanowisku) W przypadku, jeżeli wykonawca do wykonania zamówienia wykazał osoby którymi będzie dysponował, przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.5 Oryginału lub poświadczonej kopii polisy ubezpieczeniowej ( gwarancja bezwarunkowa) lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej tytułu prowadzenia działalności Polisa ubezpieczeniowa musi wynosić co najmniej 120.000PLN. Polisa musi obejmować okres remontu w Domu Pomocy Społecznej, jeżeli w okresie remontu umowa ubezpieczeniowa wygasa , Wykonawca musi przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedstawić oświadczenie, że przedłuży umowę na okres do odbioru prac. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.2, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 2.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Brak jakiegokolwiek dokumentu lub pełnomocnictw, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, nie uzupełnienie lub nie wyjaśnienie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, zgodnie z art. 26 ust 3 Pzp w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, spowoduje o wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt XIII mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym), należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo określające zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, lub odpisu notarialnego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. powiat-otwocki/BIP/jednostki organizacyjne powiatu/pomocy społecznej/PCPR/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Domu Pomocy Społecznej w Karczewie ul. Anielin 1 W sekretariacie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej w Karczewie ul. Anielin 1 05-480 Karczew.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.