eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › dostawa komputerów, monitorów, drukarek, sprzętu sieciowego, skanerów, akcesoriów komputerowych, drukarek etykiet, czytników kodów kreskowych, materiałów eksploatacyjnych, notebooka, oprogramowania komputerowe, pamięci przenośnej i serwerów wraz z oprogra

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-05

Toruń: dostawa komputerów, monitorów, drukarek, sprzętu sieciowego, skanerów, akcesoriów komputerowych, drukarek etykiet, czytników kodów kreskowych, materiałów eksploatacyjnych, notebooka, oprogramowania komputerowe, pamięci przenośnej i serwerów wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu
Numer ogłoszenia: 386132 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu , ul. Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6574142 (43), faks 056 6574143.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa komputerów, monitorów, drukarek, sprzętu sieciowego, skanerów, akcesoriów komputerowych, drukarek etykiet, czytników kodów kreskowych, materiałów eksploatacyjnych, notebooka, oprogramowania komputerowe, pamięci przenośnej i serwerów wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223,poz. 1655 z późn. zm.) zakup i dostawę komputerów, monitorów, drukarek, sprzętu sieciowego, skanerów, akcesoriów komputerowych, drukarek etykiet, czytników kodów kreskowych, materiałów eksploatacyjnych, notebooka, oprogramowania komputerowe, pamięci przenośnej i serwerów wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.71.30 - Karty komputerowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.17.40.00 - Maszyny produkujące etykiety 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego 30.19.97.60 - Etykiety 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.82.00.00 - Serwery .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. W pierwszej kolejności ocenie będzie podlegało spełnienie warunków formalnych, CENA BRUTTO - 100 %.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony Formularz cenowy będący załącznikiem numer 3 do niniejszej specyfikacji 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru bądź zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten może być przedłożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Przez poświadczenie kopii przez wykonawcę Zamawiający rozumie złożenie na kserokopii dokumentu własnoręcznego podpisu poprzedzonego dopiskiem za zgodność z oryginałem i datą jego złożenia przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Pożądane jest również przystawienie pieczątki imiennej, jeżeli uprawniony przedstawiciel Wykonawcy posługuje się taką pieczątką. 3 Podpisany druk OŚWIADCZENIA, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 4 Parafowany wzór umowy, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oświadczenia, certyfikaty i deklaracje w przypadku, gdy owe dokumenty wymienione są w formularzu ofertowym załączniku nr 2 do SIWZ z dnia 4 listopada 2009r. sygn. DZ.RI.332-16-09 (dopuszcza się dokumenty w języku angielskim)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul Szosa Chełmińska 30-32 budynek B, Toruń, 87-100 w pokoju nr 13 (I piętro) w godzinach od 09:00 do 15:00, pobrać ze strony internetowej Zamawiającego www.wup.torun.pl lub otrzymać pocztą.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 10:00, miejsce: ul. Szosa Chełmińska 30-32, 87-100 Toruń, VII piętro, pokój nr 2 (kancelaria) w godzinach od 7.30. do 15.30 - do dnia 13 listopada 2009 roku do godziny 10.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ze środków Pomocy Technicznej PO KL, zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach projektu monitoring regionalnego rynku pracy II poddziałanie 6.1.2. programu operacyjnego PO KL oraz z Projektu Profesjonalne Portfolio Językowe dla poprawy zatrudnialności pracowników UE poprzez wzrost ich umiejętności profesjonalnego posługiwania się językiem obcym w ramach programu Leonardo da Vinci..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.