Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2006-07-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kielce: rozbudowa budynku DPS im. Jana Pawła II o szyb windowy Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II, do kontaktów: Krzysztof Słoń, Marek Wieliński, ul. Jagiellońska 76, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3453447, fax 041 3454392, e-mail: dpsip2@vp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samorządowa jednostka budżetowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa budynku DPS im. Jana Pawła II o szyb windowy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dom Pomocy Społecznej, Kielce, ul. Jagiellońska 76. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dobudowa szybu windowego w zamkniętym obszarze dziedzińca wew. (bez możliwości wjazdu pojazdów mech.), szyb IV-kondygn. nadziemne i I podziemna. Przekładki inst. c.o. i gazu. Niezbędne prace adaptacyjne do skomunikowania z budynkiem. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przybliżona wartość zamówienia - 75 tys. euro. Zakres zamówienia jak w pkt II.1.5. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 75
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 10 tys. PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Analiza złożonych (wymaganych w specyfikacji) oświadczeń i dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zaświadczenie z banku o zdolności kredytowej, aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, oświadczenie o niezaleganiu w składkach na ubezp. zdrowotne oraz podatki i opłaty, potwierdzenie wniesienia wadium.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dpsjp2.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.08.2006, godzina 12:01, DPS - Kielce, ul. Jagiellońska 76, p. 11.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.07.2006.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa wyprawek motywujących dla uczestników projektu "Rehabilitacja pacjentów onkologicznych z terenu woj. świętokrzyskiego". IZP.2411.226.2025.AJ
- Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym świadczone na potrzeby Miejskiego Urzędu Pracy w Kielcach
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zak.przyjmowania,przemieszczania i doręczania przes. dla ŚCO,w tym przesyłek w ramach Projektu Profilaktyka Świętokrzyskich Pracowników
- Zakup dwóch mikrobusów do przewozu do 9 osób łącznie z kierowcą
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych wyprodukowanych w 2024/2025 r. samochodów osobowych typu SUV i sedan na potrzeby Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach w podziale na zadania częściowe
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) na potrzeby Sądu Rejonowego w Kielcach w roku 2026"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku bramnego i gospodarczego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 61 W JAWORZNIE
- Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii dla następujących budynków użyteczności publicznej w Powiecie Płońskim
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Cedry Wielkie
- Odtworzenie nawierzchni Oślej Drogi na jej przebiegu wzdłuż odbudowywanego muru kamiennego
- "Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Wytomyślu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





