eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Zagospodarowanie terenu Zakładu Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-18

Jarocin: Zagospodarowanie terenu Zakładu Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie
Numer ogłoszenia: 385668 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie , Witaszyczki 1A, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 7472456, faks 62 7472456.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo-jarocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu Zakładu Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu Zakładu Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie. Zagospodarowanie terenu obejmuje cztery części: CZĘŚĆ I - oświetlenie, monitoring i szlaban. CZĘŚĆ II - ogrodzenia i bramy. CZĘŚĆ III - utwardzenia, rów odwadniający, CZĘŚĆ IV - zieleń ochronna. CZĘŚĆ I: Oświetlenie: Oświetlenie terenu oraz doprowadzanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej do odbiorników na terenie składowiska wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. Wykonawca zobowiązany jest współpracować z Zamawiającym podczas procedury uzyskania pozwolenia na użytkowanie (przygotować wymagane przez Zamawiającego dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie). Monitoring: Podstawowy zakres dostawy i montażu urządzeń monitoringu składowiska. - KAMERA KOMPAKTOWA IP - OBIEKTYW DO KAMERY KOMPAKTOWEJ MEGAPIXELOWEJ IP - KAMERA OBROTOWA IP - ZAPIS - REJESTRATOR SIECIOWY standalone - PROMIENNIK PODCZERWIENI - DYSKI TWARDE Szlaban z placu składowego gruzu W miejscu projektowanego wyjazdu z placu składowego gruzu należy zamontować szlaban G8000 o dł. ramienia 7600mm. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia dokumentację powykonawczą wraz z inwentaryzacją. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu wszelkie dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. CZĘŚĆ II: Wykonanie ogrodzenia działek Obecnie teren składowiska ogrodzony jest płotem z siatki plecionej ocynkowanej na słupkach stalowych. Projektuje się wymianę częściową ogrodzenia na odcinku przyległym do drogi dojazdowej do składowiska (zgodnie z mapą dołączona do niniejszych wytycznych) oraz wykonanie nowego ogrodzenia zewnętrznego oraz wewnętrznego obejmującego nową działkę przyległą do terenów składowiska. Bramy wjazdowe i furtki W miejscu istniejącej bramy projektuje się nową bramę i furtkę. Identyczny zestaw zamontować w miejscu projektowanego wjazdu na teren nowego zakładu. Dodatkowo zamontować bramę w miejscu wyjazdu z placu składowego gruzu. (miejsca montażu oznaczone na planie sytuacyjnym oraz furtkę w ogrodzeniu wewnętrznym zakładu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia dokumentację powykonawczą wraz z inwentaryzacją. CZĘŚĆ III: Utwardzenia Przyjęto do realizacji utwardzenia z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie zgodnie z załączonym przekrojem na działce nr 715 oraz 209/2 w celu powiększenia ilości miejsc postojowych. Wraz z utwardzeniem należy wykonać odcinek kanalizacji deszczowej ze studzienką ściekową oraz włączyć do istniejącej kanalizacji na terenie zakładu. Rów odwadniający Zaprojektowano odwodnienie terenu powierzchniowe poprzez spływ wód opadowych do rowów odwadniających jednostronnych wzdłuż drogi a następnie do rowów odprowadzających, wzdłuż linii ogrodzenia działki (zgodnie z planem sytuacyjnym). Przy przejściu przez drogę wewnętrzną wykonać przepust betonowy o średnicy d=50 cm. Rury układać na podsypce tłuczniowej a przepusty zakończyć kołnierzem betonowym. Parametry rowów: -szerokość dna - 0,50 m, -średnia głębokość - 0,55 m, -nachylenie skarp - 1:1,5, -spadek projektowany - 10 promili Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia dokumentację powykonawczą wraz z inwentaryzacją. CZĘŚĆ IV: Zieleń ochronna Wzdłuż ogrodzenia działek projektuje się wykonanie nasadzeń zieleni izolacyjnej: -pierwsza warstwa przy ogrodzeniu - żywopłot lingustr pospolity, -pas szerokości 10m nasadzeń brzozy brodawkowatej i topoli osiki. Dodatkowo w ramach zadania należy wykonać wzdłuż nowego ogrodzenia pas trawnika. Teren zielony należy przygotować do zagospodarowania poprzez : -usunięcie z podłoża gruzu , kamieni i innych zanieczyszczeń oraz odchwaszczenie istniejącej gleby, -uzupełnić warstwę humusu, -wykonać wysiew nawozów, Doły pod drzewa liściaste należy wypełnić żyzną glebą. Wszystkie drzewa liściaste opalikować , po obsadzeniu podłoże pod krzewami i drzewami obficie podlać wodą i wyściółkować sezonowaną korą - warstwa 5 cm. Szczegółowy zakres prac remontów określony został w projekcie technicznym, kosztorysie ofertowym stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. W przypadku gdy projekt techniczny, kosztorys ofertowy zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w projekcie, kosztorysie. Ponadto Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostosować czas pracy, przestoje, przepięcia, kolejność robót itp. do wymagań Zamawiającego. Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.34.00.00-2, 45.31.00.00-3, 77.30.00.00-3, 45.11.21.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej części w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 zł) w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych na rachunek bankowy nr: 55 1090 1131 0000 0001 0086 4802. Wykonawca wpłaca wadium tylko dla części na które składa ofertę.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku W zakresie spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem o uprawnieniach elektrycznych. CZĘŚĆ II Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku W zakresie spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem o uprawnieniach konstrukcyjno - budowlanych. CZĘŚĆ III Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku W zakresie spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem o sanitarnych. CZĘŚĆ IV Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    CZĘŚĆ I wszystkie urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać i mieć dołączony certyfikat zgodności z Polską Normą PN-EN 50132-7 dla systemów CCTV i deklarację zgodności CE.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy dla poszczególnych części.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 133, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1. Terminu realizacji zamówienia; termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku: a) zaistnienia okoliczności zawartych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego, c) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę robót, d) z powodu okoliczności siły wyższej, klęski żywiołowej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu, ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; e) z powodu szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; f) wykopalisk uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, niewypałów i niewybuchów; g) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka itp.) oraz warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; h) jeżeli wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie robót przez Zamawiającego; - konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; i) jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: - przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji itp.; - odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej; j) jeżeli powstały konieczne zmiany technologiczne, w szczególności: - konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; k) opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: - przekazania terenu budowy; - przekazania dokumentacji budowy (pozwolenie na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których zamawiający był zobowiązany); - przekazanie dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczanej dokumentacji projektowej; - kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, ale w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji. 2. Wynagrodzenia za przedmiot zamówienia; wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia. 3. Przedstawiciela wykonawcy, tj. kierownika budowy; Wykonawca może zmienić kierownika budowy na prośbę samego kierownika budowy oraz z przyczyn niezależnych od niego, tj. zdarzeń losowych (śmierć, choroba, zwolnienie) przy czym osoba zastępująca pierwotnego kierownika budowy będzie posiadała uprawnienia nie gorsze od niego. 4. Osoby inspektora nadzoru - Zamawiający może zmienić inspektora nadzoru na prośbę samego inspektora oraz z przyczyn niezależnych od niego, tj. zdarzeń losowych (śmierć, choroba, zwolnienie) przy czym osoba zastępująca pierwotnego inspektora będzie posiadała uprawnienia nie gorsze od niego. 5. Podwykonawcy - Wykonawca może zmienić Podwykonawcę na prośbę samego Podwykonawcy oraz w przypadku niewywiązywania się Podwykonawcy z powierzonych mu przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia objętego przedmiotem zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgo-jarocin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jarocińskiego Funduszu Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. Ul. T. Kościuszki 15B 63-200 Jarocin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. Ul. T. Kościuszki 15B 63-200 Jarocin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OŚWIETLENIE, MONITORING.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I: Oświetlenie: Oświetlenie terenu oraz doprowadzanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej do odbiorników na terenie składowiska wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. Wykonawca zobowiązany jest współpracować z Zamawiającym podczas procedury uzyskania pozwolenia na użytkowanie (przygotować wymagane przez Zamawiającego dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie). Monitoring: Podstawowy zakres dostawy i montażu urządzeń monitoringu składowiska. - KAMERA KOMPAKTOWA IP - OBIEKTYW DO KAMERY KOMPAKTOWEJ MEGAPIXELOWEJ IP - KAMERA OBROTOWA IP - ZAPIS - REJESTRATOR SIECIOWY standalone - PROMIENNIK PODCZERWIENI - DYSKI TWARDE Szlaban z placu składowego gruzu W miejscu projektowanego wyjazdu z placu składowego gruzu należy zamontować szlaban G8000 o dł. ramienia 7600mm. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia dokumentację powykonawczą wraz z inwentaryzacją. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu wszelkie dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYKONANIE OGRODZENIA DZIAŁEK, BRAMY WJAZDOWE I FURTKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II: Wykonanie ogrodzenia działek Obecnie teren składowiska ogrodzony jest płotem z siatki plecionej ocynkowanej na słupkach stalowych. Projektuje się wymianę częściową ogrodzenia na odcinku przyległym do drogi dojazdowej do składowiska (zgodnie z mapą dołączona do niniejszych wytycznych) oraz wykonanie nowego ogrodzenia zewnętrznego oraz wewnętrznego obejmującego nową działkę przyległą do terenów składowiska. Bramy wjazdowe i furtki W miejscu istniejącej bramy projektuje się nową bramę i furtkę. Identyczny zestaw zamontować w miejscu projektowanego wjazdu na teren nowego zakładu. Dodatkowo zamontować bramę w miejscu wyjazdu z placu składowego gruzu. (miejsca montażu oznaczone na planie sytuacyjnym oraz furtkę w ogrodzeniu wewnętrznym zakładu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia dokumentację powykonawczą wraz z inwentaryzacją..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: UTWARDZENIE, RÓW ODWADNIAJĄCY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III: Utwardzenia Przyjęto do realizacji utwardzenia z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie zgodnie z załączonym przekrojem na działce nr 715 oraz 209/2 w celu powiększenia ilości miejsc postojowych. Wraz z utwardzeniem należy wykonać odcinek kanalizacji deszczowej ze studzienką ściekową oraz włączyć do istniejącej kanalizacji na terenie zakładu. Rów odwadniający Zaprojektowano odwodnienie terenu powierzchniowe poprzez spływ wód opadowych do rowów odwadniających jednostronnych wzdłuż drogi a następnie do rowów odprowadzających, wzdłuż linii ogrodzenia działki (zgodnie z planem sytuacyjnym). Przy przejściu przez drogę wewnętrzną wykonać przepust betonowy o średnicy d=50 cm. Rury układać na podsypce tłuczniowej a przepusty zakończyć kołnierzem betonowym. Parametry rowów: -szerokość dna - 0,50 m, -średnia głębokość - 0,55 m, -nachylenie skarp - 1:1,5, -spadek projektowany - 1O promili Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia dokumentację powykonawczą wraz z inwentaryzacją..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00-6, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zieleń ochronna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ IV: Zieleń ochronna Wzdłuż ogrodzenia działek projektuje się wykonanie nasadzeń zieleni izolacyjnej: -pierwsza warstwa przy ogrodzeniu - żywopłot lingustr pospolity, -pas szerokości 10m nasadzeń brzozy brodawkowatej i topoli osiki. Dodatkowo w ramach zadania należy wykonać wzdłuż nowego ogrodzenia pas trawnika. Teren zielony należy przygotować do zagospodarowania poprzez : -usunięcie z podłoża gruzu , kamieni i innych zanieczyszczeń oraz odchwaszczenie istniejącej gleby, -uzupełnić warstwę humusu, -wykonać wysiew nawozów, Doły pod drzewa liściaste należy wypełnić żyzną glebą. Wszystkie drzewa liściaste opalikować , po obsadzeniu podłoże pod krzewami i drzewami obficie podlać wodą i wyściółkować sezonowaną korą - warstwa 5 cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.