Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-08-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: DOSTAWA 70 sztuk FABRYCZNIE NOWYCH AUTOBUSÓW PRZEZNACZONYCH DO PRZEWOZU DZIECI Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu, do kontaktów: Elżbieta Dąbrowska, al. Jana Chrystiana Szucha 25, 00-918 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6280461, 3189157, fax 022 6223704, e-mail: Malgorzata.Jaszczur-Alvarez@menis.gov.pl, www.menis.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA 70 sztuk FABRYCZNIE NOWYCH AUTOBUSÓW PRZEZNACZONYCH DO PRZEWOZU DZIECI. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 70 sztuk fabrycznie nowych autobusów szkolnych dla gmin, wskazanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Autobus powinien posiadać minimum 40 miejsc siedzących dla pasażerów oraz miejsce przeznaczone na jeden wózek inwalidzki, przy czym wskazane jest aby autobus posiadał również miejsca stojące o ile wykazane są one w świadectwie homologacji. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: cały kraj. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130.000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2005;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część 1 - 100.000,00 zł Część 2 - 100.000,00 zł Część 3 - 100.000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1, 2 i 4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 oraz 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć do oferty: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy złożyć jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika, o którym mowa w rozdziale 1 pkt 14. 2)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z tych wykonawców musi oddzielnie złożyć Oświadczenie że nie podlega wykluczeniu, na podstawie art. 24 ustawy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w szczególności Zamawiający wymaga, aby z dokumentu wynikało, że Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 50% zaoferowanej ceny lub zdolność kredytową w takiej wysokości na wykonanie przedmiotu zamówienia. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie ich sytuacja finansowa będzie oceniana wspólnie. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Dokładny opis w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BA-WZP-ED-322-015/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.09.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.09.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.09.2005, godzina 12:00, Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu, al. Szucha 25, 00-918 Warszawa, pok.101.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 26.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 23 sztuk fabrycznie nowych autobusów szkolnych dla gmin, wskazanych przez Zamawiającego w Regionie I. 3) Zakres lub wartość: Region I obejmuje województwa: dolnośląskie, opolskie, śląskie, małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 25 sztuk fabrycznie nowych autobusów szkolnych dla gmin, wskazanych przez Zamawiającego w Regionie II. 3) Zakres lub wartość: Region II obejmuje województwa: łódzkie, mazowieckie, podlaskie, lubelskie, warmińsko-mazurskie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 22 sztuk fabrycznie nowych autobusów szkolnych dla gmin, wskazanych przez Zamawiającego w Regionie III. 3) Zakres lub wartość: Region III obejmuje województwa: zachodniopomorskie, pomorskie, lubuskie, wielkopolskie, kujawsko-pomorskie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa autokaru do ZSCKU Wojsławice.
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół na terenie Miasta Mława
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Rusinów
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Załuski
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.