Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-26
Mirosławiec: USŁUGA ODBIORU, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW
NR SPRAWY 6/OCHR/08
Numer ogłoszenia: 38547 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3299, 78-651 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2505662, fax 0-67 2505920.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.12blot.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA ODBIORU, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW NR SPRAWY 6/OCHR/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transport i utylizacja odpadów o wartości poniżej 133 000 euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.33.00 - Usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania., z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia ofert; 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych- załącznik nr 4 Ponadto w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w rozdziale III Opis przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Aktualna decyzja powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym (art. 4 ust. 3 oraz art. 6 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (Dz.U. z 2004r. Nr 69, poz. 625 z późn. zm. , art. 7, załącznika II Rozporządzenia (WE) Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 3 października 2002r. o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcymi nie przeznaczonymi do spożycia przez ludzi) - (dotyczy odpadów 20 01 08 wymagane jest w przypadku złożenia oferty na część I) 2. Decyzja na odbiór odpadu o kodzie 20 01 08 w myśl art. 7 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach z dnia 13.09.1996 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 oraz z 2006 r. Nr 144, poz. 1042) z późniejszymi zmianami, wydana przez odpowiednie władze administracyjnego na rejon (dotyczy odpadów 20 01 08 wymagane jest w przypadku złożenia oferty na część I) 3. Aktualną decyzję na transportowanie odpadów będących przedmiotem niniejszego postępowania 4. Aktualną decyzję na zbieranie i magazynowanie i utylizację odpadów będących przedmiotem niniejszego postępowania 5. Aktualną umowę zawartą z zakładem utylizacyjnym, do którego Wykonawca będzie przekazywał odpady w celu ich odzysku lub utylizacji 6. Aktualną decyzję powiatowego lekarza weterynarii na unieszkodliwianie odpadów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym Zakładu wydaną przez powiatowego lekarza weterynarii na podstawie Rozporządzenia Nr 1774/2002 (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 3 października 2002r. - dotyczy tylko odpadów o kodzie 20 01 08 - części I postępowania; (dotyczy odpadów 20 01 08 wymagane jest w przypadku złożenia oferty na część I) Wykonawcy muszą złożyć także: 1. Formularz ofertowy- załączniki nr 1 2. Formularz cenowy - załączniki nr 2 3. Upoważnienie/pełnomocnictwo do reprezentowania firmy podpisywania oferty i innych dokumentów ofertowych, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12blot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3299 78-651 Mirosławiec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 08:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3299 Mirosławiec, Kancelaria Jawna budynek nr 9. Kancelaria Jawna pracuje od poniedziałku do piątku i przyjmuje interesantów w godzinach 7.30 - 10.00 oraz 12.00 - 14.30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ODBIÓR,TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH (kod 20 01 08).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych o wartości poniżej 133 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA FILTRÓW OLEJOWYCH, PALIWOWYCH I POWIETRZA. (kod 16 01 07).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i utylizacja flitrów olejowych, paliwowych i powietrza o wartości poniżej 133 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW SMOŁOWYCH (kod 17 03 03).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i utylizacja odpadów smołowych o wartości poniżej 133 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH (kod 18 01 03).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych o wartości poniżej 133 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców z terenu gminy Oława wraz z zagospodarowaniem przyjętych odpadów
- "Świadczenie usługi odbioru, transportu wraz z zagospodarowaniem zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wodzierady w okresie od 01.07.2025r. do 30.06.2026r.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 02 01 odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Wołów oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych selektywnie zebranych i wytwarzanych w WSS we Wrocławiu im. J. Gromkowskiego przy ul. Koszarowa 5
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Suchożebry poprzez: sortowanie, odzysk, kompostowanie i składowanie odpadów komunalnych oraz inne, zgodne z prawem metody gospodarowania odpadami
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.