eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP/108/2013 - Dostawa bielizny operacyjnej wielorazowej dla Instytutu CZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-23

Łódź: ZP/108/2013 - Dostawa bielizny operacyjnej wielorazowej dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 385428 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/108/2013 - Dostawa bielizny operacyjnej wielorazowej dla Instytutu CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 1
Koszula położnicza Wymagania materiałowe - masa powierzchniowa 160 g/m2. Wykonana z przędzy bawełnianej 30 tex (masa liniowa przędzy). Gęstość po osnowie 300 nitek/dm, gęstość po wątku 230 nitek/dm. Tkanina barwiona barwnikami kadziowymi. Temperatura prania do 95 ° C, możliwość chlorowania i sterylizacji. Wymagania fasonowe - krój standardowy.(Rozcięcie z przodu - troczki lub rzepy). Wymagany haft zostanie określony na etapie składania zamówienia - logo Instytutu + oznaczenie Kliniki. Kolor - biały. Rozmiar od S do XXL, wg. zamówienia. Staranne wykończenie, bez strzępienia się brzegów. Dokładnie, starannie wykończone szwy - 600 szt.
Pakiet 2
Koszula operacyjna Wymagania materiałowe - masa powierzchniowa 160 g/m2. Wykonana z przędzy bawełnianej 30 tex (masa liniowa przędzy). Gęstość po osnowie 300 nitek/dm, gęstość po wątku 230 nitek/dm. Tkanina barwiona barwnikami kadziowymi. Temperatura prania do 95 ° C, możliwość chlorowania i sterylizacji. Wymagania fasonowe - krój standardowy. Rzepy z boku ew. troczki z boku. Wymagany haft zostanie określony na etapie składania zamówienia - logo Instytutu + oznaczenie Kliniki. Kolor - biały. Rozmiary dziecięce i dla dorosłych od 120 cm do 180 cm. Staranne wykończenie, bez strzępienia się brzegów. Dokładnie, starannie wykończone szwy - 400 szt.
Pakiet 3
1. Bluza operacyjna Wymagania materiałowe - masa powierzchniowa 160 g/m2. Wykonana z przędzy bawełnianej 30 tex (masa liniowa przędzy). Gęstość po osnowie 300 nitek/dm, gęstość po wątku 230 nitek/dm. Tkanina barwiona barwnikami kadziowymi. Temperatura prania do 95 ° C, możliwość chlorowania i sterylizacji. Wymagania fasonowe - dekolt w serek, rękaw odcinany, długość do łokcia, trzy kieszenie (mniejsza min. 14x14 cm) na lewej piersi, dwie średnie (min. 17x17cm) po bokach w odległości 3 - 4 cm od dołu). Zgodne z normą PN-P-84525 Odzież robocza, ubrania robocze oraz zgodne z normą ENV 14237:2002 Tekstylia w systemie ochrony zdrowia. Wymagany haft zostanie określony na etapie składania zamówienia - logo Instytutu + oznaczenie Kliniki. Kolor - niebieski lub zielony. Rozmiar od S do XXL, wg. zamówienia. Staranne wykończenie, bez strzępienia się brzegów. Dokładnie, starannie wykończone szwy - 1000 kpl.
2. Spodnie operacyjne Wymagania materiałowe - masa powierzchniowa 160 g/m2. Wykonana z przędzy bawełnianej 30 tex (masa liniowa przędzy). Gęstość po osnowie 300 nitek/dm, gęstość po wątku 230 nitek/dm. Tkanina barwiona barwnikami kadziowymi. Temperatura prania do 95 ° C, możliwość chlorowania i sterylizacji. Wymagania fasonowe - krój prosty z kieszeniami na bokach, góra spodni wykończona paskiem z tasiemką z tej samej tkaniny służąca do regulowania obwodu pasa. Zgodne z normą PN-P-84525 Odzież robocza, ubrania robocze oraz zgodne z normą ENV 14237:2002 Tekstylia w systemie ochrony zdrowia. Wymagany haft zostanie określony na etapie składania zamówienia - logo Instytutu + oznaczenie Kliniki. Kolor - niebieski lub zielony. Rozmiar od S do XXL, wg. zamówienia. Staranne wykończenie, bez strzępienia się brzegów. Dokładnie, starannie wykończone szwy - 1000 kpl.
Pakiet 4
1. Bluza operacyjna Wymagania materiałowe - masa powierzchniowa 160 g/m2. Wykonana z przędzy bawełnianej 30 tex (masa liniowa przędzy). Gęstość po osnowie 300 nitek/dm, gęstość po wątku 230 nitek/dm. Tkanina barwiona barwnikami kadziowymi. Temperatura prania do 95 ° C, możliwość chlorowania i sterylizacji. Wymagania fasonowe - dekolt w serek, rękaw odcinany, długość do łokcia, trzy kieszenie (mniejsza (min. 14x14cm) na lewej piersi, dwie średnie (min. 17x17cm) po bokach w odległości 3 - 4 cm od dołu). Zgodne z normą PN-P-84525 Odzież robocza, ubrania robocze oraz zgodne z normą ENV 14237:2002 Tekstylia w systemie ochrony zdrowia. Wymagany haft zostanie określony na etapie składania zamówienia - logo Instytutu + oznaczenie Kliniki. Kolor - niebieski lub zielony. Rozmiar od S do XXL, wg. zamówienia. Staranne wykończenie, bez strzępienia się brzegów. Dokładnie, starannie wykończone szwy - 500 kpl.
2. Spódnica operacyjna Wymagania materiałowe - masa powierzchniowa 160 g/m2. Wykonana z przędzy bawełnianej 30 tex (masa liniowa przędzy). Gęstość po osnowie 300 nitek/dm, gęstość po wątku 230 nitek/dm. Tkanina barwiona barwnikami kadziowymi. Temperatura prania do 95 ° C, możliwość chlorowania i sterylizacji. Wymagania fasonowe - krój prosty, góra spódnicy wykończona paskiem z tasiemką z tej samej tkaniny służąca do regulowania obwodu pasa. Zgodne z normą PN-P-84525 Odzież robocza, ubrania robocze oraz zgodne z normą ENV 14237:2002 Tekstylia w systemie ochrony zdrowia.Wymagany haft zostanie określony na etapie składania zamówienia - logo Instytutu + oznaczenie Kliniki. Kolor - niebieski lub zielony. Rozmiar od S do XXL, wg. zamówienia. Staranne wykończenie, bez strzępienia się brzegów. Dokładnie, starannie wykończone szwy - 500 kpl.
Pakiet 5
Sukienka operacyjna Wymagania materiałowe - masa powierzchniowa 160 g/m2. Wykonana z przędzy bawełnianej 30 tex (masa liniowa przędzy). Gęstość po osnowie 300 nitek/dm, gęstość po wątku 230 nitek/dm. Tkanina barwiona barwnikami kadziowymi. Temperatura prania do 95 ° C, możliwość chlorowania i sterylizacji. Wymagania fasonowe - krój standardowy, krótki rękaw, dekolt w serek, sukienka wyposażona w 3 kieszenie - mniejsza min. 14x14cm, średnia min. 17x17 cm. Wymagany haft zostanie określony na etapie składania zamówienia - logo Instytutu + oznaczenie Kliniki. Kolor - różne kolory. Rozmiar od S do XXL, wg. zamówienia. Staranne wykończenie, bez strzępienia się brzegów. Dokładnie, starannie wykończone szwy - 1000 szt.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty


    1. Oświadczenie Wykonawcy. Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679.
    2. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów.
    2.1. Aktualne katalogi, ulotki informacyjne producenta zawierające opisy techniczne zaoferowanego przedmiotu zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań technicznych postawionych przez Zamawiającego.
    2.2. Certyfikat technologiczny producenta tkaniny.
    2.3. Dokumenty określające parametry środków piorąco - dezynfekcyjnych i sterylizacji od producenta tkaniny.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawstwie - jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
2.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
3.zmiany adresu siedziby firmy oraz zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
4.zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy;
5.zmiany nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów;
6.przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.