Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Siemianowice Śląskie: dostawy środków dezynfekcyjnych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Centrum Leczenia Oparzeń, do kontaktów: Danuta Sowa, ul. Hibnera 2, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, e-mail: clo@clo.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.clo.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Centrum Leczenia Oparzeń, Danuta Sowa, ul. Jana Pawła II 2, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. (32) 7357 630, fax (32) 2288 220, e-mail: przetargi@clo.com.pl, www.clo.com.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy środków dezynfekcyjnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Centrum Leczenia Oparzeń, ul. Jana Pawła II 2, 41-100 Siemianowice Śląskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy środków dezynfekcyjnych: - do powierzchni szpitalnych - do powierzchni roboczych - do dezynfekcji narzędzi - do dezynfekcji sprzętu endoskopowego - do dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych - do dezynfekcji maszynowej - do dezynfekcji kuchni 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. karta charakterystyki proponowanego preparatu. 2. dokument potwierdzający działanie bójcze oferowanych środków ( dotyczy narzędzi i powierzchni) wymaganego spektrum poparte opinią PZH lub sprawozdaniem z badań potwierdzających skuteczność produktów dezynfekcyjnych wykonanych metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów leczniczych, wyrobów medycznych medycznych produktów biobójczych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wielkość zamówienia wynosi ok. 308 000 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie \spełnia\ lub \nie spełnia\ wymaganego warunku. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznika 5. karta charakterystyki proponowanego preparatu. 6. potwierdzenie wpisu do rejestru Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, wyrobów medycznych, produktów biobójczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - w przypadku braku konieczności posiadania w/w wpisu oświadczenie. 7. koncesja lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej - dla środków które koncesji lub zezwolenia wymagają 8. dokument potwierdzający działanie bójcze oferowanych środków ( dotyczy narzędzi i powierzchni) wymaganego spektrum poparte opinią PZH lub sprawozdaniem z badań potwierdzających skuteczność produktów dezynfekcyjnych wykonanych metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów leczniczych, wyrobów medycznych medycznych produktów biobójczych.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.clo.com.pl. Opłata: 5 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: - przelew - za pobraniem - gotówka. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.08.2006, godzina 11:15, Centrum Leczenia Oparzeń Sala Konferencyjna ul Jana Pawła II 2 41-100 Siemianowice Śląskie.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Środki dezynfekcyjne do powierzchni szpitalnych. 1) Krótki opis: Środki dezynfekcyjne do powierzchni szpitalnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia wynosi ok. 86 000 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Środki dezynfekcyjne do powierzchni roboczych. 1) Krótki opis: Środki dezynfekcyjne do powierzchni roboczych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia wynosi ok. 21 390 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Środki dezynfekcyjne do dezynfekcji narzędzi. 1) Krótki opis: Środki dezynfekcyjne do dezynfekcji narzędzi. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia wyniosi ok. 23 340 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Środki dezynfekcyjne do sprzętu endoskopowego. 1) Krótki opis: Środki dezynfekcyjne do sprzętu endoskopowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia wynosi ok. 22 050 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Środki dezynfekcyjne do dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych. 1) Krótki opis: Środki dezynfekcyjne do dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia wynosi ok. 140 000 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Środki dezynfekcyjne do dezynfekcji maszynowej. 1) Krótki opis: Środki dezynfekcyjne do dezynfekcji maszynowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia wynosi ok. 11 550 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Środki dezynfekcyjne do dezynfekcji kuchni. 1) Krótki opis: Środki dezynfekcyjne do dezynfekcji kuchni. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia wynosi ok. 3 600 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa produktów antyseptycznych i dezynfekujących do skóry i błon śluzowych III
- LA.261.37.2025 Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków dezynfekujących i środków czystości
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- ZP/38/2025 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 12 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawy środków czystości i artykułów przemysłowych na potrzeby 22 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo - Rehabilitacyjnego SPZOZ w Ciechocinku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





