eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › dostawa leków z podziałem na 8 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-26

POZYCJA 38526

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Olsztyn: dostawa leków z podziałem na 8 zadań Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: 103 Szpital Wojskowy z Przychodnią - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Janbłońska, ul. Warszawska 30, 10-082 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5423301, fax 089 5423301, e-mail: szw103olsztyn@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków z podziałem na 8 zadań. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 103 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ul. Warszawska 30 Olsztyn - Apteka Szpitalna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa leków z podziałem na 8 zadań / leki różne, anestezjologiczne, antybiotyki, heparyny drobnoczateczkowe płyny infuzyine, płyny do żywienia pozajelitowego, substancje recepturowe, płyny recepturowe / Ilość i rodzaj poszczególnych leków w danym zadaniu doprecyzowuje arkusz asortymentowo- cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 mcv przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna koncesja zezwalająca na obrót środkami farmaceutycznymi dopuszczonymi do obrotu dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. 3. Aktualna koncesja zezwalająca na obrót środkami farmaceutycznymL środkami odurzającymi i psychotropowymi dopuszczonymi do obrotu - dotyczy zadania nr 1, 2. 4. Oświadczenie w przedmiocie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5. Oświadczenie w przedmiocie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym 1 osobami zdolnymi do wykonania namówienia. 6. Oświadczenie w przedmiocie znajdowania sie w sytuacji ekonomicznej I finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7. Oświadczenie w przedmiocie nie podlegania wykluczeniu z postępowania na mocy art 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Formularz oferty Załącznik Nr 1 do SIWZ. 9. Formularz oświadczeń Załącznik Nr 2 do SIWZ. 10. Arkusz asortymentowo cenowy Załącznik Nr 3 do SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 369 100,00 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy: Spełniają wymagania określone w artykule 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia tego wymagania złoży w powyższym zakresie oświadczenie i załączy do oferty następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6-mcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualna koncesja zezwalająca na obrót środkami farmaceutycznymi dopuszczonymi do obrotu dotyczy zadania Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. c) Aktualna koncesja zezwalająca na obrót środkami farmaceutycznymi, środkami odurzającymi i psychotropowymi dopuszczonymi do obrotu - dotyczy zadania Nr 1, 2. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia tego wymagania złoży w tym zakresie oświadczenie. 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia tego wymagania złoży w tym zakresie oświadczenie. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia tego wymagania złoży w tym zakresie oświadczenie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6-mcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualna koncesja zezwalająca na obrót środkami farmaceutycznymi dopuszczonymi do obrotu dotyczy zadania Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. c) Aktualna koncesja zezwalająca na obrót środkami farmaceutycznymi, środkami odurzającymi i psychotropowymi dopuszczonymi do obrotu - dotyczy zadania Nr 1, 2. d) Oświadczenie w przedmiocie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. e) Oświadczenie w przedmiocie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, f) Oświadczenie w przedmiocie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, g) Oświadczenie w przedmiocie nie podlegania wykluczenia z postępowania na mocy artykułu 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. h) Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do S1WZ, i) Formularz oświadczeń - Załącznik Nr 2 do SIWZ, j) Arkusz asortymentowo - cenowy Załącznik Nr 3 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/103szw_olsztyn. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.08.2006, godzina 11:30, 103 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ul. Warszawska 30, 10-082 Olsztyn w budynku administracji pokój Nr 108 /sala rozpraw/.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Leki różne. 1) Krótki opis: Dostawa leków różnych, których rodzaj i ilość doprecyzowuje arkusz asortymentowo cenowy stanowiący załącznik do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 136 400 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Leki anestezjologiczne. 1) Krótki opis: Dostawa leków anestezjologicznych, których rodzaj i ilość doprecyzowuje arkusz asortymentowo cenowy stanowiący załącznik do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 57 900 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Antybiotyki. 1) Krótki opis: Dostawa antybiotyków, których rodzaj i ilość doprecyzowuje arkusz asortymentowo cenowy stanowiący załącznik do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 60 200 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Heparyny drobnoczęsteczkowe. 1) Krótki opis: Dostawa heparyn drobnoczęsteczkowych, których rodzaj i ilość doprecyzowuje arkusz asortymentowo cenowy stanowiący załącznik do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 42 500 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Płyny infuzyjne. 1) Krótki opis: Dostawa płynów infuzyjnych, których rodzaj i ilość doprecyzowuje arkusz asortymentowo cenowy stanowiący załącznik do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 36 600 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Płyny do żywienia pozajelitowego. 1) Krótki opis: Dostawa płynów do żywienia pozajelitowego, których rodzaj i ilość doprecyzowuje arkusz asortymentowo cenowy stanowiący załącznik do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 26 800 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Substancje recepturowe. 1) Krótki opis: Dostawa substancji recepturowych, których rodzaj i ilość doprecyzowuje arkusz asortymentowo cenowy stanowiący załącznik do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 4 500 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Płyny recepturowe. 1) Krótki opis: Dostawa płynów recepturowych, których rodzaj i ilość doprecyzowuje arkusz asortymentowo cenowy stanowiący załącznik do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 4 200 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.