Ogłoszenie z dnia 2005-08-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, ŚRODKÓW HIGIENY, SPRZĘTU ORAZ MATERIAŁÓW
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, do kontaktów: mgr Katarzyna Prowadzisz - Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6308057, 6308059, e-mail: zam.pub@5wszk.com.pl, www.5wszk.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, ŚRODKÓW HIGIENY, SPRZĘTU ORAZ MATERIAŁÓW. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: - Pakiet nr 1:MYDŁO, RĘCZNIKI PAPIEROWE I INNE - Pakiet nr 2:WORKI NA ODPADY - Pakiet nr 3:ŻARÓWKI I ŚWIETLÓWKI - Pakiet nr 4:SKONCENTROWANE ŚRODKI DO MYCIA I INNE - Pakiet nr 5:MOPY, ŚCIERKI I INNE. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: MAGAZYN WIELOBRANŻOWY BUDYNEK NR 29, UL. WROCLAWSKA 1-3, 30-901 KRAKÓW. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.51.32.94 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące Oryginalny kod CPV: 25.22.21.00 - Worki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu Oryginalny kod CPV: 28.81.58.22 - Żarówki i świetlówki Kod CPV wg słownika 2008: 31.53.29.20 - Żarówki i świetlówki Oryginalny kod CPV: 21.22.13.00 - Ręczniki papierowe do rąk Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA POWYŻEJ 60 000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;
III.1) Wymagane wadium: 3 060,00 ZLOTYCH POLSKICH. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy przedlożą: 1. aktualny odpis z wlaściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzialalności gospodarczej 2. zaświadczenie z wlaściwego urzędu skarbowego oraz z wlażściwego oddzialu ZUS lub KRUS - potwierdzające że wykonawca nie zalega z opalacaniem skladek na ubezpieczenie zdrowotne lub spoleczne a także podatków związanych z dzialalnością wykonawcy 3.aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust 1 pkt 4-8 oraz art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy PZP 4.opinia banku - wykazująca że wykonawca dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową o wartośći minimalnej wartości zlożonej oferty 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej trzech dostaw Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Niespełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Inne niezbędne dokumenty do prawidłowego złożenia oferty szczegółowo zostały przedstawione w SIWZ - rozdział 10.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 21.09.2005, cena - 20 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.09.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.09.2005, godzina 13:00, KANCELARIA KIEROWNIKA SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 5 WSzKZP - SP ZOZ.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 26.07.2005.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni hotelarsko-usługowej Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" w Barlinku
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Dostawa środków czystościowych dla Szpitala Nowowiejskiego.
- Dostawy środków czystości i artykułów przemysłowych na potrzeby 22 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo - Rehabilitacyjnego SPZOZ w Ciechocinku
- Dostawa środków czystościowych, worków foliowych, papieru toaletowego oraz ręczników ZZ, fartucha foliowego w podziale na 5 części.
- Dostawy środków higienicznych ( papier, ręczniki, worki) , pojemników na: ręczniki, mydła, środki dezynfekcyjne i papier toaletowy oraz naczyń jednorazowych z podziałem na trzy zadania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





