eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa czasopism polskich w prenumeracie rocznej na 2015 rok dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-24

Lublin: Dostawa czasopism polskich w prenumeracie rocznej na 2015 rok dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Numer ogłoszenia: 385256 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa czasopism polskich w prenumeracie rocznej na 2015 rok dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa czasopism polskich w prenumeracie rocznej na 2015 rok dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie, Stalowej Woli i Tomaszowie Lubelskim. Czasopisma winny być zapakowane i zaadresowane dla poszczególnych jednostek organizacyjnych i dostarczone oddzielnie na adresy poszczególnych Agend: - dzienniki: a) w dni robocze Zamawiającego oraz w sobotę (dla Biblioteki Uniwersyteckiej, ul. Chopina 27, Lublin) - w dniu ich wydania, do godz. 7:00; b) w pozostałe dni - w kolejnym dniu roboczym Zamawiającego po dniu wydania, do godz. 7:00; - pozostałe czasopisma - nie później niż 2 dni robocze Zamawiającego po upływie cyklu wydawniczego, - w przypadku czasopism nieregularnie ukazujących się - w najbliższej dostawie, od chwili ich ukazania się. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane odpowiednio do miejsc wskazanych w tabeli. 4. Zamówione pozycje powinny być dostarczone do jednostek organizacyjnych Zamawiającego w nienaruszonych opakowaniach, odpowiednio zabezpieczonych przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz wpływem czynników atmosferycznych. W przypadku uszkodzeń, zabrudzeń, zamoknięć prasy, Zamawiający będzie żądał wymiany na egzemplarze bez wad, nie później niż przy kolejnej dostawie. 5. Każda przesyłka powinna zawierać specyfikację dostawy, tj. dostarczane tytuły i ich ilość oraz kolejny numer. 6. Dostawa czasopism drukowanych będzie realizowana w trybie dostawy skonsolidowanej, tzn. przesyłki muszą być kontrolowane i rejestrowane przez Wykonawcę i dystrybuowane z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. 7. Dostawa czasopism powinna być realizowana transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt. Wykonawca będzie zobowiązany należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu. 8. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego wraz z jego wniesieniem do wskazanych miejsc. Czasopisma dostarczane będą do wnętrza budynków, do rąk portiera lub innego upoważnionego pracownika Zamawiającego. 9. W przypadku, gdy w okresie prenumeraty Wydawca zaprzestanie wydawania poszczególnych pozycji czasopism objętych zamówieniem, Wykonawca obligatoryjnie poinformuje o tym Zamawiającego, zaś przedmiot zamówienia i wynagrodzenie ulegnie odpowiedniej zmianie na zasadach opisanych w SIWZ. 10. Przesłane Zamawiającemu dodatkowo czasopisma, płyty i inne materiały reklamowe wraz z czasopismami objętymi przedmiotem zamówienia, traktowane będą jako tzw. bezpłatne dodatki. 11. Wykonawca poinformuje Zamawiąjącego o zmianach w ukazywaniu się poszczególnych formatów czasopism i związanymi z tym kosztami. Zamawiajacemu przysługuje prawo do rezygnacji z zamówienia pozycji, natomiast przedmiot zamówienia i wynagrodzenie ulegnie odpowiedniej zmianie na zasadach określonych w SIWZ. 12. Wykonawca gwarantuje dostarczenie wszystkich wydań czasopism, jakie się ukażą, określonych w swojej ofercie. 13. W razie braku zamówionego tytułu Zamawiający złoży Wykonawcy reklamację, po której Wykonawca jest zobowiązany: -w przypadku dzienników (gazet codziennych) i tygodników - dostarczyć brakujące egzemplarze nie później niż w kolejnym dniu roboczym Zamawiającego po dniu dostawy numerów reklamowanych, -w przypadku pozostałych czasopism - dostarczyć brakujące egzemplarze nie później niż przy kolejnej dostawie. 14. Zamawiający będzie dokonywał składania reklamacji faksem, drogą elektroniczną lub pocztą tradycyjną. 15. Wykonawca zobowiązuje się do potwierdzenia przyjęcia reklamacji: faksem, e-mailem lub pocztą tradycyjną. 16. Zamawiający będzie dopuszczał realizację części przedmiotu zamówienia w terminie późniejszym niż zostało to określone tylko w przypadku, jeśli to opóźnienie wynika z przyczyn technicznych, spowodowanych cyklem wydawniczym. W przypadku opóźnień w wydaniu numerów objętych planami wydawniczymi roku 2015, poza 31.12.2015r., zobowiązania Wykonawcy zachowują ważność, aż po wykonanie kompletu dostaw i przedstawienia za nie faktur. 17. Po zrealizowaniu kwartalnej dostawy Wykonawca wystawi faktury (oddzielnie dla każdej jednostki organizacyjnej, prenumerującej czasopisma) - uwzględniające tytuły, ilość czasopism, ceny netto, brutto i wartości VAT dla każdego tytułu - oraz zbiorcze zestawienie dostarczonych w okresie kwartału czasopism, z uwzględnieniem, jakiej jednostki organizacyjnej dotyczą, kolejnych numerów, ich wartości netto, podatku VAT i wartości brutto. 18. Wystawione faktury dostarczane będą w zbiorczej kopercie na adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Dział Gospodarki Mieniem, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, Pokój C-216. 19. Należność płatna będzie przelewem w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu, nie wcześniej niż po potwierdzeniu prawidłowości wykonania przedmiotu umowy. 20. Koszty przesyłki zawarte będą w cenie prenumeraty. 21. Zamawiający nie przyjmie faktury, jeżeli zostaną zgłoszone jakiekolwiek zastrzeżenia do przedmiotu dostawy. 22. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przedmiotu zamówienia dostarczonego w sposób niewłaściwy, w uszkodzonym opakowaniu lub w przypadku gdy uszkodzony jest przedmiot zamówienia lub gdy przedmiot zamówienia i jego jakość są niezgodne z opisem zawartym w umowie. 23. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 60 % wartości przedmiotu zamówienia, zakup pozostałych 40 % uzależniony będzie od własnego zapotrzebowania, co nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowanej części umowy. Zamówienie mniejszej ilości produktów pozostaje bez wpływu na wysokość cen jednostkowych. 24. W sytuacji, gdy Wykonawca nie jest w stanie dostarczyć w wyznaczonym terminie produktu zgodnego z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ lub jego właściwego odpowiednika, Zamawiający ma prawo do zastępczego nabycia towaru poza obowiązującą umową i obciążenia kosztami zakupu Wykonawcy. 25. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych między pozycjami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający podkreśla jednak, że wartość zawartej na podstawie niniejszego postępowania umowy pozostaje taka sama.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny 22.21.20.00 - Czasopisma 79.98.00.00 - Usługi prenumeraty .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena nastąpi na podstawie Wykazu wykonanych głównych dostaw, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, załączonych dowodów, potwierdzających, iż zostały wykonane należycie, a także Oświadczenia Wykonawcy - zgodnie z art. 22 Ustawy PZP - o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Za spełniających warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia, zostaną uznani Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 2 (słownie: dwie) dostawy w zakresie prenumeraty czasopism polskich, o wartości co najmniej 50 000,00 zł każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy Wykonawcy, według wzoru stanowiącego - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia wprowadzone do treści umowy związane z realizacją zamówienia publicznego oraz warunki, na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Zał. nr 7 do SIWZ. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą nastąpić za zgodą stron z zachowaniem formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących przypadkach: a) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, z wyjątkiem zmiany stawki VAT; b) zmiany wywołane zmianą częstotliwości wydawania czasopism dokonanych przez ich Wydawcę, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; c) zmiana zakresu przedmiotu zamówienia i obniżenie ceny w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprzydatności danego czasopisma, zaprzestania wydawania poszczególnych pozycji czasopism, zmiana ilości odbiorców i ich adresów; d) wprowadzenie szczególnych okoliczności (np. wycofanie produktów, ogólna niedostępność produktów na rynku ze względu na szczególne, trudne do przewidzenia okoliczności), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy; e) wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14, Dział Zamówień Publicznych, Budynek Collegium Jana Pawła II, pokój nr C-228.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14, Dział Zamówień Publicznych, Budynek Collegium Jana Pawła II, pokój nr C-228.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.