Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-04
Nieporęt: Modernizacja budynku komunalnego w Zegrzu Południowym na cele Ośrodka Kultury i Ośrodka Zdrowia.
Numer ogłoszenia: 385244 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta , Pl. Wolności 1, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, tel. 022 7670416, 7670442, faks 022 7670441.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku komunalnego w Zegrzu Południowym na cele Ośrodka Kultury i Ośrodka Zdrowia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1)Kod CPV: 45215000-7 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej, 2)45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 3)45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 4)45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku komunalnego piętrowego w miejscowości Zegrze Południowe gm. Nieporęt, na działkach nr 126/30 i 126/32 znajdujących się na Osiedlu Wojskowym w Zegrzu Południowym. Zakres prac obejmuje przebudowę i modernizację istniejącego budynku oraz zmianę jego sposobu użytkowania z pawilonu handlowego na Ośrodek Kultury oraz Ośrodek Zdrowia w Zegrzu Południowym. Przebudowa będzie obejmowała II etapy realizacji robót budowlanych. I etap robót, realizowany w 2010r., będzie obejmował roboty budowlane związane z I piętrem budynku przeznaczonego na cele Ośrodka Kultury, wymianą dachu, elewacją budynku, stolarką okienną i drzwiową, tynkami, ociepleniem budynku, robotami malarskimi, wykończeniem wnętrz, budową zewnętrznej klatki schodowej, instalacją windy oraz zagospodarowaniem terenu wokół budynku. II etap robót, realizowany w 2011r. będzie obejmował roboty budowlane związane z parterem budynku przeznaczonego na cele Ośrodka Zdrowia, stolarką okienną i drzwiową, tynkami, robotami malarskimi, wykończeniem wnętrz oraz budową rampy dla osób niepełnosprawnych na potrzeby przebudowanego obiektu. Dane budynku: powierzchnia zabudowy 238,89 m2, powierzchnia całkowita 360,28 m2, powierzchnia użytkowa 317,51m2, kubatura brutto 1791,68 m3. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje również następujące roboty instalacyjne: 1)instalacja elektryczna i teletechniczna, 2)instalacja wodno-kanalizacyjna, 3)instalacja wentylacyjna i grawitacyjna, 4)instalacja kotłowni gazowej i centralnego ogrzewania. 3.Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na: 1)powierzeniu kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności: a)konstrukcyjno-budowlanej, b)instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, c)instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych, gazowych, wentylacyjnych, 2)zapewnieniu obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej. 4.Jako zasadę przyjmuje się wymóg, iż w ofercie należy przyjąć stosowanie materiałów i urządzeń spełniających normy i parametry techniczne wyspecyfikowane w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowanych, nie gorsze w zakresie parametrów technicznych i jakościowych od urządzeń wskazanych w tej dokumentacji technicznej. 5.Modernizacja części budynku komunalnego w Zegrzu Południowym na cele Ośrodka Kultury - I etap realizacji robót - będzie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013. V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- dotycząca robót objętych niniejszym postępowaniem, stanowiące załącznik nr 6 i 7 do SIWZ. 2.Zamawiający udostępnia do wglądu dokumentację projektową (techniczną) i Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych na stronie internetowej Zamawiającego, to jest www.bip.nieporet.pl oraz w siedzibie Zamawiającego, to jest w Urzędzie Gminy Nieporęt, pod adresem 05 - 126 Nieporęt, Pl. Wolności 2A, Dział Inwestycji i Zamówień Publicznych pok. nr 2 tel. (0-22) 767-04-05, 767 - 04 - 16, w godzinach pracy Urzędu Gminy od 800 - do 1600. 3.Wykonawca otrzymuje od Zamawiającego przedmiar robót objętych zamówieniem, stanowiący załącznik nr 3A - I etap realizacji robót i 3B - II etap realizacji robót do SIWZ. 4.Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej na miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszystkich czynników koniecznych do przygotowania oferty, wyceny zamówienia i podpisania umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00-7, 45.10.00.00-8, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O-Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002, z dopiskiem Modernizacja budynku komunalnego w Zegrzu Południowym na cele Ośrodka Kultury i Ośrodka Zdrowia 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminem składania ofert. 5.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym 1)w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2)dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3)dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 6.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą. 7.Wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt 1 zostanie uznane jako wniesione, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku, o którym mowa w ust. 3 przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a)Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedno podobne zamówienie, co do którego uzyskano ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie tzn. budowę obiektu pełniącego funkcje użyteczności publicznej o wartości min. 1 000 000 zł brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje); b)Dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 3 osób, będących są członkami właściwej izby zawodowej, w tym: ba) kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bb) specjalistę ds. elektrycznych posiadającego uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych, bc) specjalistę ds. sanitarnych posiadającego uprawnienia w zakresie instalacji sanitarnych, wentylacyjnych, gazowych, 2)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a)są ubezpieczeni w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 1 000 000zł (słownie: jeden milion zł); b)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 1 000 000zł. 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i tych, którzy nie spełniają warunków z art. 22 ust. 1 ustawy. 3.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca złoży: 4)oświadczenie, że spełnia wymogi określone przez art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5)dokumenty i oświadczenia określone są w pkt XII niniejszej SIWZ. 4. Zasady wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ( konsorcjum). 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, przepisy i wymogi dotyczące wykonawcy stosuje się również do wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2)Oferta winna zawierać dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt XII. 3)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 4) musi spełnić każdy Wykonawca, natomiast warunki, o których mowa w ust. 1 pkt 1)-3) muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa w postępowaniu następujące dokumenty i oświadczenia: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 5)wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które wykonywać będą zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt XI ust. 1 pkt 2 lit. b. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa jeden z nich; 6)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5 wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa jeden z nich; 7)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, wentylacyjnych i gazowych, oraz aktualne zaświadczenia, że osoby te są członkami właściwej izby zawodowej 8)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej jednym zamówieniem co do którego uzyskano ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie, tzn. budowę obiektu pełniącego funkcje użyteczności publicznej o wartości min. 1 000 000zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje); 9)oświadczenie, że obiekty przedstawione w wykazie robót i referencjach zostały oddane do użytkowania z adnotacją, że decyzja jest ostateczna. 10)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 000 000 zł; 11)informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 1 000 000zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 12)oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, złożone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ; 13)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie znajduje § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 1.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2.Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 12 należy przedstawić w oryginale. 3.Wykonawca powinien wraz z ofertą złożyć także oświadczenie wskazujące, które części zamówienia Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom, zgodnie z wzorem oświadczenia określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. 4.Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo dla podmiotu lub osoby reprezentującej wykonawców w postępowaniu powinno być wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nieporet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nieporęt
Pl. Wolności 2A pok 2
05-126 Nieporęt.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nieporęt Pl. Wolności 1 kancelaria 05-126 Nieporęt.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja części budynku komunalnego w Zegrzu Południowym na cele Ośrodka Kultury - I etap realizacji robót - będzie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 i działania Odnowa i rozwój wsi..
INNE PRZETARGI NIEPORĘT
więcej: przetargi NIEPORĘT »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi na dz. nr 338/1 obręb Lubiatów
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Rozbiórka budynku Filmoteki Narodowej w Łodzi przy ul. Łąkowej 29C wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej i uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia.
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych na dz. nr 461 od km 0+778 do km 0+608 w miejscowości Tworyczów
- Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej na terenie Miasta Pruszkowa.
- Modernizacja budynku przedszkola w Łosińcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.