Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-26
Wrocław: Udzielenie kredytu bankowego obrotowego w wysokości 1 036 000,00 PLN z przeznaczeniem na zapłatę należnego podatku VAT z tytułu nabycia prawa własności do nieruchomości gruntowej, niezabudowanej położonej we Wrocławiu przy ul. Borowskiej oraz udzielenie kredytu bankowego inwestycyjnego w wysokości 965 000,00 PLN przeznaczonego na spłatę kredytu inwestycyjnego zaciągniętego w PKO BP (zaciągniętego na zakończoną inwestycję przy ul. Kutnowskiej 1-3)
Numer ogłoszenia: 385224 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Medyczny Park Naukowo-Technologiczny Sp. z o.o. , ul. Kutnowska 1-3, 53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 750 46 20, faks 0-71 750 46 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.parkmedyczny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu bankowego obrotowego w wysokości 1 036 000,00 PLN z przeznaczeniem na zapłatę należnego podatku VAT z tytułu nabycia prawa własności do nieruchomości gruntowej, niezabudowanej położonej we Wrocławiu przy ul. Borowskiej oraz udzielenie kredytu bankowego inwestycyjnego w wysokości 965 000,00 PLN przeznaczonego na spłatę kredytu inwestycyjnego zaciągniętego w PKO BP (zaciągniętego na zakończoną inwestycję przy ul. Kutnowskiej 1-3).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Zamawiającemu kredytu bankowego obrotowego w wysokości 1 036 000,00 PLN z przeznaczeniem na zapłatę należnego podatku VAT z tytułu nabycia prawa własności do nieruchomości gruntowej, niezabudowanej położonej we Wrocławiu przy ul. Borowskiej. 2. Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu kredytu bankowego obrotowego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4. 1 do SIWZ. 3. Środki z udzielonego kredytu obrotowego zostaną przez Zamawiającego przeznaczone na zapłatę należnego podatku VAT z tytułu nabycia prawa własności do nieruchomości gruntowej, niezabudowanej położonej we Wrocławiu przy ul. Borowskiej. 4. Zamówienie dotyczące udzielenia bankowego kredytu obrotowego zostanie udzielone na okres 18 miesięcy, przy czym okres kredytowania wynosić będzie 9 miesięcy. 5. Wykonawca zobowiązuje się do otwarcia rachunku kredytowego najpóźniej w dniu uruchomienia kredytu i prowadzenia go nieodpłatnie w całym okresie realizacji zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązuje się do otwarcia rachunku bieżącego do obsługi rachunków kredytowych najpóźniej w dniu uruchomienia kredytu i prowadzenia go nieodpłatnie w całym okresie realizacji zamówienia. 7. Środki udzielonego kredytu obrotowego uruchamiane będą na wniosek Zamawiającego w okresie 18 miesięcy od daty zawarcia umowy kredytowej. Wykonawca dokona uruchomienia kredytu, zgodnie z dyspozycją zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia otrzymania wniosku. 8. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania złożonego wniosku o uruchomienie kredytu bankowego obrotowego, z jednodniowym wyprzedzeniem w stosunku do terminu uruchomienia kredytu wskazanego we wniosku, o którym mowa w pkt 7. 9. Uruchomienie kredytu następować będzie w złotych polskich (PLN), w formie bezgotówkowej na rachunek kontrahenta. 10. W przypadku niewykorzystania środków udzielonego kredytu obrotowego w całości lub rezygnacji Zamawiającego z dalszego wykorzystania kredytów, Bankowi nie przysługuje prowizja. 11. Kwota uruchomionego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym w oparciu o zmienną stopę procentową równą wysokości stawki bazowej WIBOR dla depozytów złotowych 3-miesięcznych na rynku międzybankowym z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc, za który będą naliczane odsetki, powiększoną o stałą marżę Wykonawcy ustaloną na podstawie złożonej oferty. 10.Wykonawca pobierze stosownie do wysokości udzielonego kredytu prowizję w wysokości określonej w złożonej ofercie, nie przekraczającej 1% udzielanego kredytu, płatną do 3 (trzech) dni roboczych następujących po dniu uruchomienia danej transzy kredytu. 11. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane w miesięcznych okresach odsetkowych, zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego, przy czym: - pierwszy okres odsetkowy liczony jest od dnia wypłaty pierwszej transzy kredytu i kończy się ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego w którym nastąpiła wypłata tej transzy, - ostatni okres odsetkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. 12. Odsetki będą naliczane na bazie rzeczywistej liczby dni w roku tj. 365 lub 366 dni w roku przestępnym, przy czym miesiąc przyjmuje liczbę dni kalendarzowych przypadających w miesiącu. 13.Spłata odsetek będzie dokonywana w pierwszym dniu po zakończeniu okresu odsetkowego. 14.Marża Wykonawcy jest stała w całym okresie kredytowania. 15.Zmiana oprocentowania kredytu następować będzie od pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego i ustalana jest na zasadach określonych w pkt 11. 16.W każdym okresie odsetkowym wchodzącym w skład umownego okresu kredytowania stopa oprocentowania kredytu jest stała. 17.Prowizję o której mowa w pkt 10 oraz odsetki, Wykonawca pobierze w należnej wysokości i w terminach ustalonych w umowie kredytowej z rachunku bieżącego do obsługi rachunków kredytowych, otwartego przez Wykonawcę, o którym mowa w pkt 6. 18. Spłata kredytu obrotowego może nastąpić jednorazowo w dowolnym momencie kredytowania. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym, pod warunkiem uprzedniego pisemnego powiadomienia Wykonawcy, doręczonego osobiście, przesyłką listowną lub faksem nie później niż na siedem dni roboczych przed datą wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu. 19. Za datę spłaty kredytu, odsetek oraz prowizji przyjmuje się dzień uznania konta wskazanego w pkt 6. 20. Wykonawcy nie przysługuje jakakolwiek opłata lub prowizja z tytułu przedterminowej spłaty przez Zamawiającego części lub całości kredytu. 21. W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. 22. Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji w tym za czynności związane ze zmianą warunków Umowy lub inne czynności związane z obsługą kredytu, za wyjątkiem opłat i prowizji ustalonych w umowie kredytowej. 23. Jeżeli data spłaty kredytu lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy uważa się, że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie kredytowej. 24. Wszelkie płatności wynikające z umowy będą płatne w złotych polskich. 25. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie hipoteka na nieruchomości, dla której prowadzona jest księga wieczysta o numerze WR1K/00044756/4. Dla zabezpieczenia wierzytelności Banku z tytułu odsetek zostanie ustanowiona hipoteka kaucyjna, natomiast zabezpieczeniem wierzytelności Banku z tytułu wypłaty kapitału będzie hipoteka zwykła. Warunkiem uruchomienia kredytu będzie przedłożenie Bankowi kopii wniosku o wpis hipoteki w w/w zakresie. W przypadku spłaty kwoty odpowiadającej 50% wartości udzielonego kredytu, Bank wyrazi zgodę na zmniejszenie wysokości obciążenia hipotecznego. Zadanie 2 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego inwestycyjnego w wysokości 965 000,00 PLN przeznaczonego na spłatę kredytu inwestycyjnego zaciągniętego w PKO BP (zaciągniętego na zakończoną inwestycję przy ul. Kutnowskiej 1-3). 2.Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu kredytu bankowego inwestycyjnego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4. 2 do SIWZ. 3. Środki udzielonego kredytu inwestycyjnego zostaną przez Zamawiającego przeznaczone na spłatę kredytu inwestycyjnego zaciągniętego w PKO BP (zaciągniętego na zakończoną inwestycję przy ul. Kutnowskiej 1-3). 4. Zamówienie dotyczące udzielenia bankowego kredytu inwestycyjnego zostanie udzielone na okres 10 lat i 3 miesięcy, przy czym okres spłaty kredytu zostanie określony na 10 lat. 5.Wykonawca zobowiązuje się do otwarcia rachunku kredytowego najpóźniej w dniu uruchomienia kredytu i prowadzenia go nieodpłatnie w całym okresie realizacji zamówienia. 6.Wykonawca zobowiązuje się do otwarcia rachunku bieżącego do obsługi rachunków kredytowych najpóźniej w dniu uruchomienia kredytu i prowadzenia go nieodpłatnie w całym okresie realizacji zamówienia. 7. Środki bankowego kredytu inwestycyjnego zostaną uruchomione w momencie podpisania umowy kredytowej i przedłożenia kopii Bankowi kopii złożonego wniosku o wpis hipoteki stanowiącej prawne zabezpieczenie spłaty niniejszego kredytu. 8. Uruchomienie kredytu następować będzie w złotych polskich (PLN), w formie bezgotówkowej na rachunek kredytowy w PKO BP dotyczący kredytu inwestycyjnego zaciągniętego w PKO BP (zaciągniętego na zakończoną inwestycję przy ul. Kutnowskiej 1-3). 9.Kwota uruchomionego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym w oparciu o zmienną stopę procentową równą wysokości stawki bazowej WIBOR dla depozytów złotowych 3-miesięcznych na rynku międzybankowym z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc, za który będą naliczane odsetki, powiększoną o stałą marżę Wykonawcy ustaloną na podstawie złożonej oferty. 10. Wykonawca pobierze stosownie do wysokości udzielonego kredytu prowizję w wysokości określonej w złożonej ofercie, nie przekraczającej 1% udzielanego kredytu, płatną do 3 (trzech) dni roboczych następujących po dniu uruchomienia danej transzy kredytu. 11. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane w miesięcznych okresach odsetkowych, zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego, przy czym: - pierwszy okres odsetkowy liczony jest od dnia wypłaty pierwszej transzy kredytu i kończy się ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego w którym nastąpiła wypłata tej transzy, - ostatni okres odsetkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. 12. Odsetki będą naliczane na bazie rzeczywistej liczby dni w roku tj. 365 lub 366 dni w roku przestępnym, przy czym miesiąc przyjmuje liczbę dni kalendarzowych przypadających w miesiącu. 13.Spłata odsetek będzie dokonywana w pierwszym dniu po zakończeniu okresu odsetkowego. 14.Marża Wykonawcy jest stała w całym okresie kredytowania. 15.Zmiana oprocentowania kredytu następować będzie od pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego i ustalana jest na zasadach określonych w pkt 11. 16.W każdym okresie odsetkowym wchodzącym w skład umownego okresu kredytowania stopa oprocentowania kredytu jest stała. 17. Prowizję o której mowa w pkt 10 oraz odsetki, Wykonawca pobierze w należnej wysokości i w terminach ustalonych w umowie kredytowej z rachunku bieżącego do obsługi rachunków kredytowych, otwartego przez Wykonawcę, o którym mowa w pkt 6. 18. Spłata kredytu inwestycyjnego następować będzie w równych miesięcznych ratach kapitałowych przez okres 10 lat. 19. Za datę spłaty kredytu, odsetek oraz prowizji przyjmuje się dzień uznania subkonta do rachunku kredytowego wskazanego w pkt 6. 20. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym, pod warunkiem uprzedniego pisemnego powiadomienia Wykonawcy, doręczonego osobiście, przesyłką listowną lub faksem nie później niż na siedem dni roboczych przed datą wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu. 21.Wykonawcy nie przysługuje jakakolwiek opłata lub prowizja z tytułu przedterminowej spłaty przez Zamawiającego części lub całości kredytu. 22. W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. 23. Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji w tym za czynności związane ze zmianą warunków Umowy lub inne czynności związane z obsługą kredytu, za wyjątkiem opłat i prowizji ustalonych w umowie kredytowej. 24. Jeżeli data spłaty kredytu lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy uważa się, że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie kredytowej. 25. Wszelkie płatności wynikające z umowy będą płatne w złotych polskich. 26. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie hipoteka na nieruchomości, dla której prowadzona jest księga wieczysta o numerze WR1K/00044756/4. Dla zabezpieczenia wierzytelności Banku z tytułu odsetek zostanie ustanowiona hipoteka kaucyjna, natomiast zabezpieczeniem wierzytelności Banku z tytułu wypłaty kapitału będzie hipoteka zwykła. Warunkiem uruchomienia kredytu będzie przedłożenie Bankowi kopii wniosku o wpis hipoteki w w/w zakresie. W przypadku spłaty kwoty odpowiadającej 50% wartości udzielonego kredytu, Bank wyrazi zgodę na zmniejszenie wysokości obciążenia hipotecznego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 123.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w ogłoszeniu i w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji ww. dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w ogłoszeniu i w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji ww. dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w ogłoszeniu i w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji ww. dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w ogłoszeniu i w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji ww. dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w ogłoszeniu i w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji ww. dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. nr 72, poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parkmedyczny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławski Medyczny Park Naukowo-Technologiczny Sp. z o.o., ul. Kutnowska 1-3, 53-135 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Wrocławski Medyczny Park Naukowo-Technologiczny Sp. z o.o. Ul. Kutnowska 1-3, 53-135 Wrocław pok. nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont pomieszczeń w budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Kwidzyńskiej 4H we Wrocławiu
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania nr 07330 pn. "Budowa oświetlenia drogowego w ul. Ignacego Mościckiego"
- Dostawa kryształów nieliniowych do budowy stanowiska pn. "Spektrometr dwugrzebieniowy na zakres średniej podczerwieni na bazie laserów Cr:ZnS/Se" dla Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Łukasiewicz-PORT
- Dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz rur do montażu znaków dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania
- Dostawa gotowych mebli do Centrum Obsługi Cudzoziemców mieszczącego się w budynku Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ulicy Uniwersyteckiej 22/26 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.800.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Skomlin w 2025 r.
- Udzielenie Gminie Porąbka długoterminowego kredytu w wysokości 2.200.000,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu inwestycyjnego na zakup rezonansu magnetycznego w wysokości 7 000 000,00 PLN dla Szpitala.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 624 500,00zł
- "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 700 000,00 zł na częściowe sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Janowiec Wielkopolski w 2025 roku"
- DŁUGOTERMINOWY KREDYT BANKOWY Z PRZEZNACZENIEM NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.