Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-26
Wałcz: Dostawa sprzęu i przyrządów medycznych
Numer ogłoszenia: 38508 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 107 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kołobrzeska 44, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2502809, fax 067 2502861.
- Adres strony internetowej zamawiającego: 13643787@pro.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzęu i przyrządów medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa stołu operacyjnego CPV 33192230-3 Zadanie nr 2 - dostawa uroflometru CPV 33125000-2 Zadanie nr 3 - dostawa tonometru bezkontaktowego CPV 33124100-6 Zadanie nr 4 - dostawa lamp czołowych 4 szt. CPV 33124100-6 Zadanie nr 5 - dostawa autorefraktokeratometru CPV 33124100-6
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Oryginalny kod CPV: 33.12.50.00 - Urządzenia do badań urologicznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.50.00 - Urządzenia do badań urologicznych Oryginalny kod CPV: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Do potwierdzenia aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia Potwierdzenie w formie oświadczenia - załącznik nr 2 3. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Potwierdzenie w formie oświadczenia - załącznik nr 2 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust 1 oraz ust 2 pkt 1 ustawy. Potwierdzenie w formie oświadczenia - załącznik nr 2 5. Do realizacji dostawy zastosują aparaty posiadające stosowne świadectwo rejestracji lub zgłoszenie do rejestracji albo zostały oznakowane znakiem zgodności CE, według z wymogami opisanymi w ustawie z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U.Nr 93, poz. 896). Znak zgodności CE dotyczyć powinien całego systemu lub urządzenia.Do potwierdzenia kopiami zgłoszeń / świadectw rejestracji, świadectw oznakowania znakiem CE.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert. 3. Kopie dokumentów rejestracyjnych z Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych albo certyfikatów nadających znak CE. 4. W przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna - umowa spółki
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Warunki gwarancji i serwisu - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.107 sw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 107 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Kołobrzeska 44, 78-600 Wałcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego , bud. nr 10, pokój 112.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stól operacyjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół operacyjny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Warunki gwarancji i serwisu - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Uroflometr.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uroflometr.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.50.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. warunki gwarancji i serwisu - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tonometr bezkontaktowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert. 3. Kopie dokumentów rejestracyjnych z Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych albo certyfikatów nadających znak CE. 4. W przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna - umowa spółki Tonometr bezkontaktowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Warunki gwarancji i serwisu - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Lampa czołowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa czołowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Warunki gwarancji i serwisu - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Autorefraktokeratometr.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autorefraktokeratometr.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Warunki gwarancji i serwisu - 10
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Przestrzeń dla wszystkich - budowa integracyjnego placu zabaw przy Chełmińskiej i dostosowanie placu zabaw przy ul. Miłej dla osób z niepełnosprawnościami. PFRON w ramach Dostępna przestrzeń publiczna
- Remont ul. 1-go Maja w Wałczu
- Budowa dwóch oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Strącznie (gm. Wałcz) wraz z wyposażeniem, windą zewnętrzna i zagospodarowaniem terenu
- "Budowa pomostu rekreacyjnego o konstrukcji stalowej na jeziorze Krąpsko"
- Dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego i transportowego.
- Przebudowa sali gimnastycznej na salę widowiskowo-konferencyjną w miejscowości Lubno (gm. Wałcz) wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- Dostawa urządzeń medycznych stanowiących wyposażenie bloku operacyjnego w SPZOZ w Myszkowie z podziałem na 4 części.
- Dostawa stołu operacyjno - zabiegowego
- DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa stołów operacyjnych chirurgicznych
więcej: Urządzenia diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.