Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-17
Pyskowice: Opracowanie projektu technicznego pn. Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Oświęcimskiej i pl. Żwirki i Wigury w Pyskowicach
Numer ogłoszenia: 38505 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyskowice - Urząd Miejski , ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 032 3326000, faks 032 3326002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pyskowice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu technicznego pn. Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Oświęcimskiej i pl. Żwirki i Wigury w Pyskowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej pn. Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Oświęcimskiej i Pl. Żwirki i Wigury w Pyskowicach w tym wykonanie projektu budowlanego, projektu wykonawczego, zebranie dokumentów i uzyskanie decyzji wymaganych prawem (w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia) w tym uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na budowę. 1. Zakres planowanej inwestycji : 1. Budowa kanalizacji deszczowej - ok. 850,00 mb. 2. Odtworzenie dróg, chodników ( wykonanie nowej konstrukcji i nawierzchni dróg i chodników ) itp. - ok. 850,00 mb. Uwaga: Podane długości sieci i dróg są orientacyjne, rzeczywiste długości planowanych sieci i dróg mogą ulec zmianie w czasie sporządzania projektu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.32.22.20 - 71.32.22.20 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Złożą ofertę zgodną z ustawą i specyfikacją istotnych warunków zamówienia, spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 a zwłaszcza: Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwe go oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Posiadają doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że: wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) projekty techniczne w zakresie sieci kanalizacyjnych lub sieci wodociągowej lub dróg i chodników o wartości co najmniej 20 000,- PLN brutto każde. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych (zakończonych i odebranych) projektów sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzone przez inwestora, że roboty te zostały wykonane należycie. a) Jako dokumenty dotyczące realizacji z ostatnich 3 lat Zamawiający uzna te dokumenty, które zostały zrealizowane w okresie od lutego 2006 r. do lutego 2009 r. Uwaga: W wykazie zrealizowanych zamówień musi być podana długość projektowanych sieci lub powierzchnia projektowanych dróg i chodników, rodzaj nawierzchni oraz daty (data rozpoczęcia i zakończenia projektu) i miejsce wykonania. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie zawodowe; dotyczy to w tym określonym przypadku ilości wykonanych zamówień). Dysponują potencjałem kadrowym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że osoba, które będzie wykonywały projekt posiada odpowiednie uprawnienia budowlane. Wyżej wymieniona osoba muszą mieć uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej lub instalacyjno - inżynieryjnej( dotyczy: kanalizacji i wodociągów) i uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej, muszą być członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i muszą być ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku . Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć kserokopie uprawnień i zaświadczenie OIIB potwierdzające stawiane warunki. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy). Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu wymogów zawartych w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia na podstawie w art.24 ust. 1 i 2 ustawy jak wyżej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa wyżej wymienione oświadczenia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu opisano powyżej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pyskowice.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3, pokój 301 w godzinach od 7.30 do 15.30 ( poniedziałek., wtorek i środa) i od 8.00 do 16.00 w czwartek i piątek..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3, pok. 107 - Biuro Obsługi Interesantów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PYSKOWIC
- Zabudowa węzła ciepłowniczego w budynku przy ul. Wojska Polskiego 10
- Budowa przyłącza ciepłowniczego do budynku przy ul. Wojska Polskiego 2C
więcej: przetargi w Pyskowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej wykonania decyzji nakazowych 71/I/2023 i 73/2023
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego (prawo opcji) w podziale na części:
- Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę z budową dróg gminnych.
- "Projekt rozbudowy ulicy Lipowskiej wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej - odcinek od tzw. łącznika z ulicą Świerkowicką do granic Gminy"
- ,,Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las"
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ZRID w ramach zad. inwestycyjnego Projekt rozbudowy drogi powiatowej Nr4324W na odc. Chajęty-Małopole, gm. Dąbrówka-Poprawa infrastruktury drogowej
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.