eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › przebudowa budynku warsztatowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-02

POZYCJA 38503

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: przebudowa budynku warsztatowego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy, do kontaktów: Piotr Piatkowski Piotr Gąska, ul. Polna 1, 00-622 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8257251, fax 022 8451534, www.warszawa-straz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Komenda Miejska PSP m. st. Warszawy Wydział Kwatermistrzowski, Piotr Piątkowski Piotr Gąska, ul. Polna 1, 00-622 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 596 73 82, 022 596 73 83, fax 022 596 78 38, 022 596 73 93. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa budynku warsztatowego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy pomieszczeń budynku warsztatowo - magazynowego straży pozarnej wraz z instalacjami: CO, CT, wod-kan,enn,ett,went. powierzchnia użytkowa budynku 3124 m2, kubatura 20000 m3. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa ul. Domaniewska 40A. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powierzchnia budynku 3124 m2, kubatura 20000 m3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 50 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O wykonanie zamówienia mogą ubiegać się oferenci spełniający warunki: 1.Spełniają wymogi art.22 ustawy z dn 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych . 2.Oferent powinien wykazać, że wykonał kompleksowo w ostatnich 5 latach minimum 3 roboty budowlane zawierające w swoim zakresie remonty budowlane, remonty instalacji elektrycznych, remonty instalacji sanitarnych odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie niższą niż oferowana przez oferenta cena za wykonanie przedmiotu zamówienia o charakterze i złożoności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych robót. 3.Oferent musi okazać się przychodem ze sprzedanych robót budowlanych w wysokościnie minimum 5.000.000,00 zł w 2004 r. Firma musi wykazać zysk. 4.Jego oferta obejmuje całość przedmiotu zamówienia. 5.Oferent musi dysponować odpowiednim potencjałem kadrowym do wykonania zamówienia rozumianym jako zatrudnienie minimum 20 osób w pionie bezpośredniego wykonawstwa, zatrudnionych zgodnie z Kodeksem pracy, w tym zatrudnia pracownika(-ów), który zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2003 r. nr 207 poz 2016 z póżn. zm.) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w zakr. konstrukcyjno budowlanym, posiada uprawnienia budowlane właściwe dla przedmiotu zamówienia niezbędne do kierowania robotami sanitarnymi, świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1 kV na stanowisku eksploatacji i dozoru.Oferent przedłoży zaświadczenia o przynależności osób przeznaczonych do kierowania robotami budowlanymi do Izby Inżynierów Budownictwa. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie załączonego do oferty ksero uprawnień budowlanych, sanitarnych i świadectw kwalifikacyjnych elektrycznychm, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, oraz druku DRA ZUS za m-c lipiec 2005r.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.09.2005, cena - 30.00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.09.2005, godzina 10:30, Komenda Miejska PSP m. st. Warszawy ul. Polna 1 I piętro świetlica JRG NR3.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 26.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.