eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Odnowienie pakietów usług na oprogramowanie antywirusowe i zabezpieczające.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Warszawa: Odnowienie pakietów usług na oprogramowanie antywirusowe i zabezpieczające.
Numer ogłoszenia: 384896 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala , Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, faks 022 5926663.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowienie pakietów usług na oprogramowanie antywirusowe i zabezpieczające..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowienie pakietów usług Maintenance BASIC dla posiadanych przez Zamawiającego 7.200 licencji na oprogramowanie antywirusowe - Symantec Endpoint Protection 11.0 BNDL VER UG LIC GOV BAND A BASIC 12MO oraz przedłużenie na kolejny rok usług subskrypcji oprogramowania Symantec Mail Security 8200-8300 Appliance Software Antivirus + Antispam 7.6 SUB LIC GOV BAND A BASIC 12 MO dla 4.500 kont pocztowych wraz ze wsparciem technicznym Wykonawcy. Dla powyższego oprogramowania, będącego przedmiotem zamówienia, Wykonawca będzie świadczył wsparcie techniczne polegające na: konsultacjach, pomocy w użytkowaniu oprogramowania, wsparciu przy usuwaniu błędów i problemów w pracy oprogramowania. W zależności od poziomu złożoności problemu wsparcie techniczne będzie świadczone: - telefonicznie, - poprzez pocztę elektroniczną lub stronę www, - w siedzibie Zamawiającego, w dni robocze, w godzinach roboczych 8.00 - 16.00. W przypadku wystąpienia problemów wynikających z błędnego działania oprogramowania określonego w przedmiocie umowy, Wykonawca, na podstawie zgłoszenia problemu, podejmie działania zmierzające do usunięcia nieprawidłowości. Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany w przeciągu dwóch godzin roboczych od momentu zgłoszenia, upoważniony przez Wykonawcę specjalista techniczny zgłosi się w ciągu kolejnych czterech godzin roboczych w siedzibie Zamawiającego, w celu wsparcia przy usuwaniu problemów. Tego typu problemy zgłaszane będą zarówno telefonicznie, jak i poprzez pocztę elektroniczną. Za czas zgłoszenia liczy się datę i godzinę wysłania wiadomości poczty elektronicznej. W przypadku braku możliwości zgłoszenia wystąpienia problemów poprzez użycie poczty elektronicznej, zgłoszenia dokonuje się jedynie drogą telefoniczną, a za czas zgłoszenia przyjmuje się datę i godzinę zakończenia rozmowy telefonicznej i godzinę wysłania do Wykonawcy wiadomości e-mail. W przypadku braku możliwości zgłoszenia wystąpienia problemów poprzez użycie e-mail, zgłoszenia dokona się jedynie drogą telefoniczną, a za czas zgłoszenia przyjmie się datę i godzinę zakończenia rozmowy telefonicznej. Umowa zostanie zawarta z dniem podpisania - realizacja usługi rozpocznie się od dnia 27.12.2009r. i będzie trwała do dnia 26.12.2010r. Z tym że: 1. w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: a) dokument lub dokumenty poświadczające odnowienie pakietów usług Maintenance BASIC dla posiadanych przez Zamawiającego 7.200 licencji na oprogramowanie antywirusowe - Symantec Endpoint Protection 11.0 BNDL VER UG LIC GOV BAND A BASIC 12MO - SKU 12706560, b) dokument lub dokumenty poświadczające przedłużenie na kolejny rok subskrypcji oprogramowania Symantec Mail Security 8200-8300 Appliance Software Antivirus + Antispam 7.6 SUB LIC GOV BAND A BASIC 12 MO dla 4.500 kont pocztowych, c) najnowszą wersję oprogramowania antywirusowego, o którym mowa w ppkt 1 lit. a), w ilości 3 kopii (CD/DVD)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp tj.: 1. posiadają uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (warunki te potwierdzą dokumentami wymienionymi w SIWZ Rozdział I pkt V ppkt 1 i 2 lub 3, 4) 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - posiadają aktualny certyfikat Symantec Platinum Partner, - zapewnią świadczenie usług wsparcia technicznego na oprogramowanie będące przedmiotem zamówienia (warunki te potwierdzą dokumentami wymienionymi w SIWZ Rozdział I pkt V ppkt 5 i 6), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w SIWZ Rozdział I pkt V ppkt 1), Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawia art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy - Pzp zgodnie załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości tak w celu likwidacji jego majątku, jak również w celu zawarcia układu z wierzycielami - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu określone w pkt 3 stosuje się odpowiednio, 5. kopię ważnego na dzień składania ofert certyfikatu Symantec Platinum Partner, 6. oświadczenie Wykonawcy, że zapewni świadczenie asysty technicznej na oprogramowanie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, 7. w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 8. wypełniony formularz oferty według wzoru określonego w SIWZ, Rozdział II - Formularz Oferty, 9. oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy, 10. oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - Pzp (SIWZ, Rozdział II, pkt X - formularz oferty - składane tylko w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców)). W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1, 2 / 3, 4 oraz 5 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę a pozostałe mogą być złożone łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa pok. 225.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa pok. 101 - Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.