Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-04
Radom: ZP.2010-10/09
Numer ogłoszenia: 384836 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu , ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3639957 w. 1219, faks 048 3634873.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupradom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.2010-10/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom. Część I Zamówienia : 1) komputery PC - 52 szt. Kod CPV: 30213300-8 komputer biurkowy, 2) monitory LCD 17 - 51 szt. Kod CPV: 30231300- 0 monitory ekranowe 3) monitory LCD 21,5 - 1 szt. Kod CPV: 30231300- 0 monitory ekranowe 4) drukarki laserowe - 25 szt. Kod CPV: 30232110- 8 drukarki laserowe 5) drukarki laserowe kolorowe - 5 szt. Kod CPV: 30232110- 8 drukarki laserowe 6) urządzenie wielofunkcyjne Kod CPV: 30232000 - 4 urządzenia peryferyjne 7) drukarka atramentowa - 6 szt. Kod CPV: 30232150 - drukarki atramentowe 8) drukarka atramentowa - 1 szt. Kod CPV: 30232150 - drukarki atramentowe Część II zamówienia: 1) notebook - 1 szt. Kod CPV: 30213100-6 komputery przenośne 2) notebooki - 2 szt. Kod CPV: 30213100-6 komputery przenośne 3) notebook - 1 szt. Kod CPV: 30213100-6 komputery przenośne 4) projektor - 2 szt. Kod CPV: 38652100-1 projektory 5) ekran elektrycznie rozwijany - 1 szt. Kod CPV: 38653400- 1 ekrany projekcyjne 6) ekran na statywie - 2 szt. Kod CPV: 38653400- 1 ekrany projekcyjne 7) UPS - 2 szt. Kod CPV: 30237200 -1 akcesoria komputerowe 8) listwy zasilające Kod CPV: 30237200 -1 akcesoria komputerowe Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.23.13.00-0, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 30.23.72.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 4 000 zł na każdą część zamówienia Wadium w pieniądzu (PLN), należy wnosić na oprocentowane konto: Bank Pocztowy S.A. o/ Lublin 66 1320 1641 3113 7421 2000 0008 Wadium w pieniądzu uważa się za wniesione jeżeli wpłynie na konto Zamawiającego najpóźniej 18.11.2009r do godz. 10:00. Wadium w formie dokumentów o których mowa art. 4 ust 6 pkt od 2 do 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych musi zawierać zapis, iż zabezpiecza roszczenie Zamawiającego do wskazanej wyżej kwoty na wypadek zaistnienia przesłanek wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na cały okres związania ofertą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej trzy dostawy sprzętu komputerowego, o wartości minimum 200.000 zł. każda - złożą wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt 6 SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ metodą zero-jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do odrzucenia oferty może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych niżej dokumentów, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń: 1. a) druk formularza ofertowego - zał. nr 1, b) szczegółowy opis proponowanego sprzętu (przedmiotu zamówienia) - zał. nr 2, c) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 3, e) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - zał. nr 4, f) wykaz co najmniej 3 wykonanych dostaw sprzętu komputerowego w osiągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, o wartości przekraczającej 200 000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż dostawy te zostały wykonane należycie (referencje bądź protokół odbioru sprzętu) - zał. nr 5, g) parafowany projekt umowy przez osobę upoważnioną - zał. nr 6. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu wykonawcy dostarczą (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem): a) odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów podanych w pkt 1, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, - nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokumenty, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w punkcie dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż podane powyżej, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. b) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupradom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3 26-600 Radom pok. 144.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3 26-600 Radom pok. 142 (kancelaria Urzędu).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZP.2010-10/09.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ) komputery PC - 52 szt. Kod CPV: 30213300-8 komputer biurkowy, 2) monitory LCD 17 - 51 szt. Kod CPV: 30231300- 0 monitory ekranowe 3) monitory LCD 21,5 - 1 szt. Kod CPV: 30231300- 0 monitory ekranowe 4) drukarki laserowe - 25 szt. Kod CPV: 30232110- 8 drukarki laserowe 5) drukarki laserowe kolorowe - 5 szt. Kod CPV: 30232110- 8 drukarki laserowe 6) urządzenie wielofunkcyjne Kod CPV: 30232000 - 4 urządzenia peryferyjne 7) drukarka atramentowa - 6 szt. Kod CPV: 30232150 - drukarki atramentowe 8) drukarka atramentowa - 1 szt. Kod CPV: 30232150 - 0 drukarki atramentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.20.00-4, 30.23.21.50-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZP.2010-10/09.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) notebook - 1 szt. Kod CPV: 30213100-6 komputery przenośne 2) notebooki - 2 szt. Kod CPV: 30213100-6 komputery przenośne 3) notebook - 1 szt. Kod CPV: 30213100-6 komputery przenośne 4) projektor - 2 szt. Kod CPV: 38652100-1 projektory 5) ekran elektrycznie rozwijany - 1 szt. Kod CPV: 38653400- 1 ekrany projekcyjne 6) ekran na statywie - 2 szt. Kod CPV: 38653400- 1 ekrany projekcyjne 7) UPS - 2 szt. Kod CPV: 30237200 -1 akcesoria komputerowe 8) listwy zasilające Kod CPV: 30237200 -1 akcesoria komputerowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 30.23.72.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa materiałów szewnych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Józefowskiej w Radomiu"
- Usługa wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków m. Radomia dla obrębów 0111-Idalin
- Świadczenie usługi serwisu urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na obiektach MOSiR w Radomiu Sp. z o.o. - 2024/2025
- Dostawy kaszy jęczmiennej, kaszy gryczanej. kaszy pęczak, kaszy manny, płatków owsianych i ryżu do jednostek organizacyjnych podległych OISW w Lublinie
- Remont dachów.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje w ramach systemu kształcenia ogólnego w Powiecie Łukowskim"
- Rozbudowa budynku użyteczności publicznej Centrum Kultury i Sportu "Ziemowit" w Kruszwicy
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.