Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-05
Nowy Dwór Mazowiecki: Świadczenie usług pedagogicznych
Numer ogłoszenia: 384806 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 32 40, faks 22 765 32 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprndm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pedagogicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pedagogicznych. Zamówienie wiąże się z działalnością PCPR jako organizatora rodzinnej pieczy zastępczej jak również z realizacją Resortowego programu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na rok 2012 pn. Szkolenie rodzin zastępczych, osób prowadzących rodzinne domy dziecka oraz dyrektorów placówek opiekuńczo-wychowawczych typu rodzinnego współfinansowanego przez MPiPS. 1. W ramach świadczenia usług pedagogicznych Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Przeprowadzenia diagnozy pedagogicznej kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej niezawodowej i zawodowej. 2) Wsparcia pedagogicznego osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą oraz rodziców dzieci objętych tą pieczą zwłaszcza poprzez konsultacje i poradnictwo. 2. Osoby, o których powyżej wskazane zostaną Wykonawcy przez Zamawiającego. 3. Wykonawca wykona przedmiot niniejszej umowy z zachowaniem należytej staranności, przy pełnym wykorzystaniu posiadanej wiedzy oraz doświadczenia życiowego i zawodowego. 4. Wykonawca musi posiadać/ dysponować osobami posiadającymi wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika. Po podpisaniu umowy w terminie, który ustalony zostanie między Zamawiającym a Wykonawcą, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia, o którym mowa powyżej. 5. Wykonawca przy realizacji usługi winien mieć na względzie przepisy ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. 6. Przedmiot umowy realizowany będzie na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki w pomieszczeniu Zamawiającego, które zostanie wskazane Wykonawcy, w terminie 3 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy. Zamawiający udostępni pomieszczenie wykonawcy nieodpłatnie, w dniach i godzinach świadczenia usługi. Pomieszczenie udostępniane zostanie Wykonawcy na podstawie pisemnego upoważnienia wystawionego przez Zamawiającego. Każdorazowe korzystanie z pomieszczenia Wykonawca zobowiązuje się odnotowywać w Rejestrze korzystania z pomieszczenia. Miejsce gdzie będzie znajdować się rejestr wskazane zostanie Wykonawcy w ciągu 3 dni licząc od dnia podpisania umowy. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność materialną za pomieszczenie oraz znajdujące się w nim wyposażenie i urządzenia. Przejęcie materialnej odpowiedzialności udokumentowane zostanie pisemnym oświadczeniem Zleceniobiorcy o przyjęciu odpowiedzialności materialnej za powierzone mu mienie. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług pedagogicznych w ilości nieprzekraczającej 88 godzin zegarowych (z zastrzeżeniem, iż co najmniej 22 godziny zegarowe muszą zostać przeznaczone na diagnozę kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej niezawodowej i zawodowej). 8. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia nie później niż do dnia 23.12.2012 r. 9. Dni i godziny świadczenia usług będą ustalane na bieżąco. 10. Wykonawca/osoba bezpośrednio wykonująca usługi pedagogiczne zobowiązany/a będzie również do: 1) współpracy i nawiązania osobistego kontaktu z osobami wskazanymi przez Zamawiającego; 2) przeprowadzenia diagnozy pedagogicznej kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej niezawodowej i zawodowej jak również udzielenia wsparcia pedagogicznego osobom sprawującym rodzinną pieczę zastępczą oraz rodzicom dzieci objętych tą pieczą zwłaszcza poprzez konsultacje i poradnictwo; 3) prowadzenia dokumentacji na potwierdzenie wykonania usługi, w tym: a) prowadzenia na bieżąco wykazu kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej niezawodowej i zawodowej, z którymi przeprowadzono diagnozę pedagogiczną (z podaniem imienia i nazwiska osoby objętej usługą oraz dat odbytych spotkań) oraz wykazu osób, które uzyskały wsparcie pedagogiczne, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 (z podaniem imienia i nazwiska osoby objętej usługą oraz dat odbytych spotkań); b) prowadzenia karty spotkań dla każdej osoby, korzystającej z usługi pedagogicznej zawierającej w szczególności opis przebiegu spotkań (wzór karty opracuje Wykonawca, opracowany wzór będzie wymagał akceptacji Zamawiającego); c) wydania na podstawie przeprowadzonej diagnozy pisemnej opinii indywidualnie dla każdego kandydata do pełnienia funkcji rodziny zastępczej niezawodowej i zawodowej; d) sporządzenia sprawozdania końcowego z realizacji usługi. 11. Wykonawca po zakończeniu usługi zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu dokumentacji, o której mowa w ust. 10 pkt 3 umowy (lit.a-d). 12. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Zamawiającym i osobami przez niego wskazanymi w tym w szczególności z psychologiem zatrudnionym u Zamawiającego na każdym etapie realizacji umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie na podstawie złożonego oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ) oraz wykazu wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały lub są wykonane należycie (wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie na podstawie złożonego oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie na podstawie złożonego oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie na podstawie złożonego oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przy zaistnieniu następujących okoliczności: 1) zmiany wartości wynagrodzenia brutto, w wypadku zmiany obowiązujących stawek podatku od towarów i usług na przedmiot zamówienia; 2) zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy; 3) zmiany przepisów prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprndm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Paderewskiego 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Paderewskiego 6 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki pok. 315 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/Z/K/4620-2/2024: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu budynku wielorodzinnego przy ul. Św. Elżbiety 1-2 we Wrocławiu.
- SVA/W/J/4620-15/2024 Dostawa materiałów budowlanych wykończeniowych wg formularza cenowego wraz z rozładunkiem w ramach zadania 1904/2 Przemyśl
- SVA/W/J/4620-11/2024: Montaż instalacji fotowoltaicznej w Jarosławiu i Nowym Dworze Mazowieckim - zad. 1827
- Prace przy infrastrukturze drogowej wymagającej modernizacji w mieście Nowy Dwór Mazowiecki
- SVA/U/4620-66/2024 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont i przebudowę budynku nr 1 na terenie kompleksu wojskowego w m. Lesku.
- SVA/U/4620-61/2024: Opracowanie dokumentacji projektowej zewnętrznej instalacji gazu w Ustroniu Morskim i Kołobrzegu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- szkolenia z zakresu wdrożenia "Rozmów rozwojowych" w Narodowym Funduszu Zdrowia
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń "Komunikacja interpersonalna i asertywność", "Mindfulness" oraz szkoleń językowych
- DZP.261.1.2024 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji, moderowaniu oraz monitorowaniu i ewaluacji 5 tematycznych sieci współpracy (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.