To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-23
Radzyń Podlaski: Dostawę żywności do stołówek Szkoły Podstawowej nr 2 ul Sitkowskiego 3 oraz ul. Chmielowskiego 5 w Radzyniu Podlaskim
Numer ogłoszenia: 384790 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312168 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Radzyniu Podlaskim, ul. Sitkowskiego 3, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3527131, faks 083 3528464.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę żywności do stołówek Szkoły Podstawowej nr 2 ul Sitkowskiego 3 oraz ul. Chmielowskiego 5 w Radzyniu Podlaskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Zywności zgodnie z wykazem zamieszczonym w załączniku 1a Jaja kod PCV: 031425003. Szczegółowy asortyment towaru wraz z zapotrzebowaniem przedstawia załącznik nr 1a. Podana w załączniku ilość jest ilością maksymalną. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w przypadku zamówienia mniejszej ilości produktu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilosci towaru maksymalnie o 25%. Ponadto produkt nie będzie zamawiany w okresie ferii zimowych i letnich, zimowej i wiosenej przerwy świątecznej. Poszczególne zamówienia partii towaru składane bedą telefonicznie przez intendenta , jego przełożonych lub lub inną osobę upoważnioną przez zamawiającego. Poszczególne dostawy będą następować nie później niż następnego dnia roboczego od złożenia zamówienia. Zapłata za dostarczone partie towaru nastąpi na podstawie faktury przelewem na konto wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczać będzie towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na swój koszt i ryzyko. W przypadku stwierdzenia dostawy towaru złej jakości, nie nadającego się do spożycia i przeterminowanego Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie (najpóźniej do następnego dnia roboczego) wymienić daną partię towaru na świeżą, nadającą się do spożycia. Wymagany przez Zamawiającego okres ważności zgodny z datą ważności produktu określoną przez producenta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Grupa IX Jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lewian Wiesław Leoniuk, Baciki Bliższe, 17-300 Siemiatycze, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 273473,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4420,00
Oferta z najniższą ceną: 4420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4420,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADZYNIA PODLASKIEGO
- Dostawa kruszywa dla PUK sp. z o.o. w Radzyniu Podlaskim
- WYKONANIE UPROSZCZONYCH PLANÓW URZĄDZENIA LASÓW NIESTANOWIĄCYCH WŁASNOŚCI SKARBU PAŃSTWA
- Dostawa sprzętu multimedialnego, narzędzi montażowych i agd na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie elektryki w Radzyniu Podlaskim.
- Zwiększenie oraz poprawa przestrzeni leczniczej poziomu przyziemia i parteru części średniowysokiej oraz łącznika SP ZOZ w Radzyniu Podlaskim wraz z poprawą komunikacji pionowej. Etap I
więcej: przetargi w Radzyniu Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Zakup wody i artykułów spożywczych"
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych w roku 2024 dla potrzeb Miejskiego Żłobka oraz Przedszkola Samorządowego w miejscowości Czarny Dunajec
- Zakup wraz z dostawą artykułów mleczarskich na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.