eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › LEASING SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO, FABRYCZNIE NOWEGO Z OPCJĄ WYKUPU

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-02-17

Bełchatów: LEASING SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO, FABRYCZNIE NOWEGO Z OPCJĄ WYKUPU
Numer ogłoszenia: 38463 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne SANIKOM Sp. z o.o. , ul. Staszica 5, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6350905, faks 04 6350905.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanikom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: LEASING SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO, FABRYCZNIE NOWEGO Z OPCJĄ WYKUPU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Samochód musi spełniać następujące parametry Potwierdzenia spełnienia wymagań zamawiającego 1 Rodzaj samochód: samochód ciężarowy z przystawką odbioru mocy i urządzeniem hakowym o maksymalnej masie całkowitej do 6500 kg. 2 Kabina: Liczba miejsc siedzących: kabina pojedyńcza, wyposażona w elektryczne szyby, centralny zamek, przystosowana fabrycznie do montażu świateł ostrzegawczych, fotel kierowcy zawieszony mechanicznie 3 Rodzaj silnika: turbo diesel wysokoprężny, z wtryskiem bezpośrednim Common Rail 4 Pojemność silnika: min 2400 cm3 max 3000 cm3 5 Paliwo: olej napędowy 6 Moc silnika: nie mniej niż 145 KM Napęd rozrządu łańcuchowy z zamontowaną fabrycznie przystawką odbioru mocy ze skrzyni biegów. 7 Rok produkcji: 2009 - fabrycznie nowy 8 Nadwozie: 2 drzwiowa kabina kierowcy, rama przystosowana do montażu zabudowy specjalistycznej 9 Nadwozie zabudowa hakowa typu HKS 4 Maksymalna techniczna moc załadunkowa 4 T, ramie załadunkowe łamane, wysokość haka 1200mm, blokada hydrauliczna, wyprowadzenie hydrauliki do napędu dodatkowych urządzeń. 10 Skrzynia biegów: manualna min 6 biegów w przód plus bieg wsteczny Sprzęgło jednotarczowe 11 Długość nadwozia w (mm) min. 4300max 5200 12 Nacisk na tylną oś: min 4700 max 4900 13 Rozstaw osi k. ( mm) : 4100 do max 4130 14 Wyposażenie dodatkowe: Sygnalizator włączonego biegu wstecznego, blokada mechanizmu różnicowego, dodatkowe wzmocnienie zawieszenia tylnego, lampa sygnalizacyjna, żółta ( tzw. Kogut) nad kabiną 15 Układ kierowniczy: typu ciężarowego, z przekładnią globoidalną, wspomaganie hydrauliczne 16 Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił gwarancji na: 1. silnik i podzespoły: na okres minimum 24 miesięcy lub 100 000 km 2. lakier : na okres minimum 12 miesięcy 3. perforacje blach nadwozia: na okres min 5 lat liczonej od daty podpisania protokołu odbioru II. Wymagane warunki leasingu. 1. Okres leasingu: 48 miesięcy. 2. Miesięczne raty leasingowe są równe i będą opłacane zgodnie z harmonogramem opłat leasingowych. I rata leasingu zostanie opłacona w terminie 30 dni po opłaceniu czynszu inicjalnego na wskazany rachunek bankowy. 3. Czynsz inicjalny: w wysokości 10 % wartości netto plus VAT dostarczonego samochodu. 4. Kwota wykupu: w wysokości 1 % wartości dostarczonego samochodu. 5. Po wykupie przeniesienie własności rzeczy z Leasingodawcy na Leasingobiorcę. 6. Zapłata czynszu inicjalnego, rat leasingowych i kwoty wykupu samochodu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne leasingobiorcy wobec Leasingodawcy z tytułu należytego wykonania umowy leasingu. więcej na stronie www.sanikom.pl/przetargi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego 34.13.91.00 - Podwozia z kabiną .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: brak wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacja o dokumentach potwierdzających spełnienie warunku: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Informacja o dokumentach potwierdzających spełnianie warunku: a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - złożone w ramach pkt. VII ppkt 1 SIWZ. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia - stosowne oświadczenie. - posiadają aktualne w dacie złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Informacja o dokumentach potwierdzających spełnienie warunku - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (zgodnie z powyższym opisem). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia lub nie spełnia. więcej na stronie www.sanikom.pl/przetargi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, (art. 44 ustawy Pzp ). 2. formularz ofertowy zgodny z załączonym wzorem ( załącznik nr 1) 3. jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców określi rzeczowo- finansowy zakres usług, które zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom, załączając stosowne oświadczenie. 4. wszystkie dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom, zgodnie z pkt VI specyfikacji. 5. Oświadczenie o zapoznaniu i przyjęciu SIWZ ( załącznik nr 3 ) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty, o których mowa w pkt. VI specyfikacji, zastępuje się je odpowiednimi dokumentami, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006r., Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Dokumenty w/w powinny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez wykonawcę na każdej stronie zawierającej informacje. Do oferty powinny załączone być wszystkie dokumenty wskazne w punktach VI i VII SIWZ ZP.02/DI/2009 do oferty oferent załączy wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami pkt. VI i VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wszystkie strony oferty, w tym strony wszystkich załączników należy kolejno ponumerować, ułożyć je zgodnie z numeracją, następnie w takiej kolejności wymienić w ofercie. Całość spiąć trwale i włożyć do koperty. więcej na stronie www.sanikom.pl/przetargi.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanikom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nazwa: Przedsiębiorstwo Komunalne SANIKOM Sp. z o.o. Adres: ul Staszica 5 Bełchatów 97-400 Telefon: (O -44) 635-09-05 Telefaks: (O -44) 635-09-06 REGON: 59216606 NIP: 769-196-75-75.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2009 godzina 10:45, miejsce: Nazwa: Przedsiębiorstwo Komunalne SANIKOM Sp. z o.o. Adres: ul Staszica 5 Bełchatów 97-400 Telefon: (O -44) 635-09-05 Telefaks: (O -44) 635-09-06 REGON: 59216606 NIP: 769-196-75-75 Sekretariat Spółki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.