To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-04
Łódź: Dostawa produktów farmaceutycznych i materiałów opatrunkowych do szpitalnej Apteki SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 UM w Łodzi
Numer ogłoszenia: 384616 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164355 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Sporna 36/50, 91-738 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 61 77 777, faks (042) 61 77 917.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów farmaceutycznych i materiałów opatrunkowych do szpitalnej Apteki SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 UM w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa produktów farmaceutycznych i materiałów opatrunkowych do szpitalnej Apteki SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 UM w Łodzi Pakiet Nr 1: Dostawa produktów farmaceutycznych Pakiet Nr 2 Dostawa narkotyków Pakiet Nr 3 Dostawa produktów farmaceutycznych Pakiet 4 Dostawa opatrunków hemostatycznych Pakiet Nr 5 Dostawa wyrobów opatrunkowych Pakiet Nr 5A Dostawa materiałów opatrunkowych Szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133000 euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.66.12.00 - Środki przeciwbólowe 33.69.25.00 - Płyny dożylne 33.14.11.27 - Hemostatyki wchłanialne 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 79152.41 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1 Dostawa produktów farmaceutycznych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- Salus International Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 9, Katowice, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 51628.10
- Oferta z najniższą ceną: 51628.10 oferta z najwyższą ceną: 53402.34
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr 2 Dostawa narkotyków
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- Salus International Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 9, Katowice, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2007.48
- Oferta z najniższą ceną: 2007.48 oferta z najwyższą ceną: 2007.48
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa produktów farmaceutycznych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GSK Services Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 189, Poznań, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11 408,10
- Oferta z najniższą ceną: 11 408,10 oferta z najwyższą ceną: 11 408,10
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa opatrunków hemostatycznych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Promedica s.c. Waldemar Biegalski Marcin Urban, ul. Grudziądzka 159 A, Toruń, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8055.90
- Oferta z najniższą ceną: 8055.90 oferta z najwyższą ceną: 8055.90
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet Nr 5 Dostawa wyrobów opatrunkowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, Toruń, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5335,05
- Oferta z najniższą ceną: 5335,05 oferta z najwyższą ceną: 5650.9
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet Nr 5A Dostawa wyrobów opatrunkowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, Toruń, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 717,78
- Oferta z najniższą ceną: 717,78 oferta z najwyższą ceną: 717,78
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Przebudowa pom. zaplecza sanitarn. przy sali gimnast. w ZSiPOWŁ przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu-zad. pn.: "ZAPLECZE SPORTOWE PRZY UL. UŁAŃSKIEJ 2 W ŁOWICZU" w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok
- 36/ZP/2025 Dostawa artykułów biurowych, przyborów do pisania i galanterii biurowej oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- 32/ZP/2025 " Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej"
- EZ.28.90.2025 Usługa 36 mies.pogwar.obsługi serwis.tomografu komput. Aquilion RXL TSX-101A/UC o nr ser. UCB12Z2055 wraz ze st.rob.Z600 Vitrea o nr ser. CZC2351H5K dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi
- Wykonanie ekspertyzy technicznej z opracowaniem dokumentacji techniczno-budowlanej zawierającej jednoznaczny sposób usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości obiektu Przystanek Przesiadkowy Centrum
- Dostawa środków czystości
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 4WOG.1200.2712.31.2025 Zakup leków i medycznych środków materiałowych w podziale na 3 części
- Dostawa materiałów szewnych, siatek chirurgicznych i innych wyrobów medycznych
- Dostawa leków dla Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie
- 23-P-25 Dostawa leków
- Dostawy produktów leczniczych - onkologia
- ZP/DAGZ/03/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.