To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-17
Grodzisk Wlkp.: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia publicznego na kompleksową usługę aktywizacyjną oraz usługi szkoleniowe związane z realizacją projektu RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. CPV: 80500000-9 grupa: usługi szkoleniowe. Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych.
Numer ogłoszenia: 384564 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 365352 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Mossego 14, 62-065 Grodzisk Wlkp., woj. wielkopolskie, tel. 61 44 47 281, faks 61 44 47 281.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia publicznego na kompleksową usługę aktywizacyjną oraz usługi szkoleniowe związane z realizacją projektu RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. CPV: 80500000-9 grupa: usługi szkoleniowe. Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie zamówienia publicznego na kompleksową usługę aktywizacyjną oraz usługi szkoleniowe związane z realizacją projektu RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. CPV: 80500000-9 grupa: usługi szkoleniowe. Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych. Uczestnikami treningu będzie 28 osób w wieku aktywności zawodowej, w tym 21 osób niepełnosprawnych. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bazę dydaktyczną przystosowaną i z odpowiednim wyposażeniem oraz pomocami niezbędnymi do prowadzenia zajęć z osobami niepełnosprawnymi. Dojazd do miejsca realizacji zadania i z powrotem zapewnia Wykonawca. Trening odbywać się będzie w formie 3 dniowego warsztatu weekendowego w miesiącu listopadzie 2011 roku. Trening kompetencji i umiejętności społecznych podzielony jest na następujące bloki tematyczne: a) trening życia codziennego: - trening prania, sprzątania, prasowania - 113 godzin, - trening umiejętności kulinarnych - 159 godzin, - trening ekonomiczny -98 godzin, b) trening umiejętności wychowawczych dla rodziców - 105 godzin, c) trening umiejętności interpersonalnych w związkach partnerskich: - konstruktywny dialog w rodzinie - 125 godzin, - warsztaty profilaktyczne przeciwdziałania przemocy w rodzinie - 80 godzin, d) trening społeczny, w skład którego wchodzą: - trening wypełniania dokumentów urzędowych - 56 godzin, - warsztaty poznania praw obywatelskich - 28 godzin, - poznanie zadań instytucji życia publicznego - 42 godziny, - warsztaty podstaw ruchu drogowego - 8 godzin. Ponadto osoby niepełnosprawne zostaną objęte dodatkową opieką w wymiarze 224 godzin ze względu na niepełnosprawność uniemożliwiającą samodzielny pobyt.Łączny wymiar godzin wynosi 1038 na wszystkich uczestników, z czego na 1 uczestnika przypada średnio 37 godzin. Wymiar godzin może zostać dostosowany do indywidualnych możliwości psychofizycznych uczestników. Trening, jako instrument mający pomóc uczestnikom w przystosowaniu do życia, będzie prowadzony całodobowo. Wymagania szczegółowe dotyczące wyjazdu: a) lokalizacja: miejscowość znajdująca się nie dalej niż 150 km od Grodziska Wielkopolskiego, b) standard: obiekt przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, dysponujący salą konferencyjną i stołówką, c) pokoje: 2-osobowe z pełnym, samodzielnym węzłem sanitarnym. Wyposażenie dla każdego pokoju: oddzielne łóżka, radio, czajnik bezprzewodowy, szklanki, pokoje nie są wyposażone w minibary, d) sala szkoleniowa - dla minimum 28 osób, wyposażona w krzesła, stoły lub krzesła z pulpitem, tablicę. Sala klimatyzowana lub przewietrzana ze sprzętem do prezentacji multimedialnych (tablica, rzutnik, komputer, sprzęt audio). Wykonawca zapewni uczestnikom -osobom niepełnosprawnym dodatkową opiekę. Ośrodek może być hotelem, pensjonatem, kwaterą prywatną, schroniskiem, zespołem domków turystycznych i winien spełniać wymagania Zamawiającego w zakresie opisanym w SIWZ. e) wyżywienie: Na jednego uczestnika w trakcie pobytu: śniadania, obiady i kolacje. Miejsca w stołówce na pomieszczenie jednorazowo wszystkich uczestników. f) obsługa cateringowa: w trakcie treningów - 3 przerwy kawowe ( podanie kawy, herbaty, zimnych napojów, ciastek). g) transport: na trasie Grodzisk Wielkopolski - miejsce pobytu i z powrotem. Autokar, z kierowcą, przystosowany dla osób niepełnosprawnych. h)trenerzy realizujący treningi winni mieć niezbędne kompetencje w tym w zakresie pracy z osobami niepełnosprawnymi, praktyczną i teoretyczną wiedzę w zakresie prezentowanego tematu, wynikającą z wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji. i) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim uczestnikom materiały niezbędne przy realizacji treningu opatrzone logotypami oraz na koniec realizacji zadania zaświadczenia o ukończeniu treningu. Zleceniodawca dopuszcza możliwość zlecenia realizacji zamówienia w całości lub części podwykonawcom. Wykonawca ponadto będzie odpowiedzialny za: a) przygotowanie konspektu do zajęć, b) zapewnienie materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć, c) zapewnienie nadzoru nad organizacją treningu, d) zapewnienie odpowiednio wykwalifikowanych trenerów, e) oznaczenie materiałów i pomieszczeń zgodnie z wytycznymi dot. oznaczeń projektów w ramach POKL, udostępniane przez Zleceniodawcę, f) prowadzenie list obecności uczestników oraz ankiet niezbędnych Zleceniodawcy do monitoringu projektu. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Kserokopię dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu najpóźniej 7 dni po podpisaniu umowy. Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom zajęć zaświadczenia o jego ukończeniu zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin. Po zakończeniu usługi Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, zaświadczenia o ukończeniu kursu, sprawozdanie o wykonaniu usługi szkoleniowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy pn.RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ Priorytet VII.Promocja integracji społecznej w ramach działania 7.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji,poddziałania 7.1.2.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Tłumaczeń,Doradztwa i Edukacji PRAGMATIC, ul.Warszawska 49 lok.50, 25-531 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39184,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21440,00
Oferta z najniższą ceną: 21440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu OLiOC oraz kampanii edukacyjnej w zakresie Kwalifikowanych Kursów Pierwszej Pomocy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- Usługa przygotowania i przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego z zakresu konfiguracji oraz administrowania platformą e-learningową Moodle 5.0 dla ASP im. Jana Matejki w Krakowie
- Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych pn. "Kurs przedsiębiorczości i kompetencji cyfrowych - planowanie, zakładanie i prowadzenie firmy"
- Szkolenie pracowników pieczy zastępczej na trenerów szkolących kandydatów na rodziny zastępcze.
- Usługa przeprowadzenia kompleksowych szkoleń z 8 kluczowych obszarów dostępności dla osób z niepełnosprawnościami dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Aktywizacja zawodowa młodzieży: szkolenia i kursy zawodowe realizowane w ramach projektu pn. "W Rodzinie" - Kurs tworzenia biżuterii
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





