Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-08-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kargowa: remont ratusza w Kargowej Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Kargowa, do kontaktów: Roman Leszczyński, ul. Rynek 33, pokój 17, 66-120 Kargowa, tel. 068 3525131 w. 35, fax 068 3525029, e-mail: zamowienia@kargowa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie, za pomocą jakichkolwiek środków, obiektu budowlanego odpowiadającego wymogom określonym przez instytucję zamawiającą. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont ratusza w Kargowej. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie - ułożenie dachówki ceramicznej karpiówki w kolorze ceglastym podwójnie w koronkę (ok. 400 m kw.), wykonanie nowych opierzeń i obróbek blacharskich z blachy miedzianej, - wymiana elementów drewnianych więźby dachowej - odtworzenie oraz remont kominów - konserwacja belek stropowych oraz wykonanie podłogi z desek impregnowanych - wykonanie opierzeń, rynien i rur spustowych z blachy miedzianej - odtworzenie zużytej stolarki okiennej oraz renowacja pozostałej, odtworzenie okiennic wieży, demontaż istniejących krat w oknach parteru piwnicy i wykonanie nowych ozdobnych - wykonanie parapetów z blachy miedzianej - odtworzenie detali elewacyjnych (opaski wokół okien i drzwi, sztukaterie) - usunięcie istniejących tynków zewnętrznych i wykonanie nowych (780 m kw.) - wykonanie nowej kolorystyki elewacji - rozbiórka nawierzchni przy budynku, osuszenie murów fundamentowych i wykonanie wyprawy tynkarskiej z warstwą strukturalną - wykonanie nowej instalacji odgromowej (podtynkowo), poprowadzenie pozostałych instalacji pod tynkiem lub we wnętrzu budynku - wykonanie chodnika z kostki granitowej. Szczegółowy zakres robót jakie należy wykonać w ramach realizacji zamówienia określa projekt budowlany (do wglądu w siedzibie zamawiającego) oraz przedmiar robót załączony do SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Kargowa, miejscowość Kargowa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 09.2005; data zakończenia: 30.06.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 7 500,00 zł Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 5% ceny kontraktowej netto. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Dopuszczalne płatności przejściowe po wykonaniu robót o wartości nie mniejszej niż 80 tys. zł. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - Posiadają uprawnienia do wykonywania robót, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykażą się realizacją w okresie ostatnich 5 lat (2000-2004) co najmniej 2 kontraktów, o charakterze i złożoności podobnej do niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów (referencji) , że kontrakty te wykonane zostały z należytą starannością - Wykażą się wykonaniem w ostatnich 3 latach (2002-2004) średnich rocznych obrotów nie mniejszych niż 0,5 mln zł - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 0,5 mln zł - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja o wynikach finansowych w latach 2002-2004. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Referencje. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Prawo budowlane. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP.341-6/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.09.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Kargowej w BS Kożuchów, Oddział Kargowa Nr 65 96731020 0020 0200 0114 0001. Dowód dokonania wpłaty należy przedłożyć wraz z wnioskiem o przesłanie SIWZ lub w chwili odbioru w siedzibie zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.09.2005 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 45 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Upoważniony przedstawiciel wykonawcy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.09.2005, godzina 11:30, Urząd Miejski w Kargowej, Rynek 33, pokój nr 20.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.07.2005.
INNE PRZETARGI KARGOWA
więcej: przetargi KARGOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Dostosowanie budynku Akademii Sztuk Pięknych przy ul. Smoleńsk 9 w Krakowie dla potrzeb osób niepełnosprawnych"
- Wymiana pokrycia dachu "Chałupy z Goleszowa"
- Remont konserwatorski elewacji budynku schroniska, budynek klasztorny dawnego Zespołu Klasztornego Reformatów, Solec nad Wisłą.
- Rewitalizacja zespołu zamkowego w Krupem
- Remont zabytkowego spichlerza z Grudyni Małej położonego na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- "Prace konserwatorsko - budowlane wnętrza parteru, I piętra i poddasza pałacu w Lisowicach"
więcej: Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.