Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-04
Kraków: Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego
Numer ogłoszenia: 384498 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu medycznego:pakiet 1- defibrylator z funkcją kardiowersji- 3 szt pakiet 2- lampa operacyjna LED-2 szt pakiet 3- łóżka 4-segmentowe sterowane elektrycznie-14 szt pakiet 4-łóżko dziecięce duże-10 szt pakiet 5-łóżko dziecięce małe-10 szt pakiet 6-łóżko rehabilitacyjne-10 szt pakiet 7-spirometr przenośny-3 szt pakiet 8-dwukanałowy analizator koagulacji z wyposażeniem-1 szt pakiet 9-zgrzewarka kieszonkowa do drenów-1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne 42.66.41.00 - Urządzenia do zgrzewania tworzyw sztucznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2.nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży następujace dokumenty:1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty 2.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ponadto Zamawiający wymaga dołączenia deklaracji zgodności CE na oferowany sprzęt medyczny oraz materiałów informacyjnych (katalogów,ulotek).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - parametry techniczne - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II; Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II; Prądnicka 80;31-202 Kraków, w pokoju 23 Budynek Administracyjny(Kancelaria Dziennika Podawczego).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I- Defibrylator z funkcją kardiowersji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: defibrylator do karetki pogotowia - 2 szt; defibrylator do pracowni prób wysiłkowych - 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. parametry techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II- Lampa operacyjna LED.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa operacyjna LED z torem wizyjnym,kamerą i monitorem - 2 zestawy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. parametry techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III- Łóżka 4-segmentowe sterowane elektrycznie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżka 4-segmentowe sterowane elektrycznie z wyposażeniem -10 szt; Łóżka 4-segmentowe sterowane elektrycznie z długimi barierkami z wyposażeniem -4 szt; Razem 14 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. parametry techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV- łóżka dziecięce duże.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżka dziecięce duże z wyposażeniem dodatkowym - 10 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. parametry techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V- Łóżka dziecięce małe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżka dziecięce małe z wyposażeniem dodatkowym - 10 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. parametry techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI- Łóżka rehabilitacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżka rehabilitacyjne z wyposażeniem dodatkowym-10 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. parametry techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII- Spirometr przenośny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spirometr przenośny z wyposażeniem- 3 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. parametry technicze - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII- Dwukanałowy analizator koagulacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwukanałowy analizator koagulacji z wyposażeniem-1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. parametry techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX- Zgrzewarka kieszonkowa do drenów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgrzewarka kieszonkowa do drenów-1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.66.41.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. parametry techniczne - 30
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Termomodernizacja budynku użytkowego przy al. Jana Pawła II 15 w Krakowie - etap I wymiana witryn
- dostawa wraz z montażem i uruchomieniem - zadanie pn. "Elektroniczne zabezpieczenie pasa ochronnego w Oddziale Zewnętrznym w Krakowie Nowej Hucie".
- 63/2025 Remont polegający na konserwacji i wymianie stolarki witrynowej w lokalach użytkowych na parterze w budynkach mieszkalnych przy ul. Szpitalnej 11 / św. Tomasz 22, 24 i 26 w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania remontu pokoi oraz wykonania systemu nagłośnienia w Domu Studenckim Stary Żaczek, Al. 3 Maja 5 Kraków.
- Modernizacja instalacji oświetlenia zewnętrznego terenu zielonego i parkingów wokół budynków przy ul. Przyzby 1, 3, 5, 7, 9, 11 oraz ul. Magnolii 6, 8, 10 w Krakowie
- Prace remontowe w budynku AMKP przy ul. św. Tomasza 43 31-027 KRAKÓW
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)" na podstawie umowy nr 06OW/8653/I/2024"
- Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia budynku geriatrii w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego" w Warszawie
- Zakup i dostawa wyposażenia Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego
- Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia I - Łóżka szpitalne psychiatryczne
- Dostawa łóżka bariatrycznego wraz z szafką przyłóżkową na potrzeby Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawa mobilnych zestawów edukacyjnych oraz innego wyposażenia
więcej: Urządzenia diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.