eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA OWOCÓW ŚWIEŻYCH, INNYCH NIŻ TROPIKALNE - TRUSKAWKI ŚWIEŻE, WIŚNIE ŚWIEŻE, ŚLIWKI ŚWIEŻE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-26

Warszawa: DOSTAWA OWOCÓW ŚWIEŻYCH, INNYCH NIŻ TROPIKALNE - TRUSKAWKI ŚWIEŻE, WIŚNIE ŚWIEŻE, ŚLIWKI ŚWIEŻE
Numer ogłoszenia: 38444 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3090, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6815337, fax 022 6815093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.9rbm.rembertow.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OWOCÓW ŚWIEŻYCH, INNYCH NIŻ TROPIKALNE - TRUSKAWKI ŚWIEŻE, WIŚNIE ŚWIEŻE, ŚLIWKI ŚWIEŻE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nw. produktów (asortymentu owoców): Lp kod CPV Nazwa produktu JM Zakup ogółem 1 01.13.13.13-1 Truskawki świeże kg 5 090 2 01.13.13.33-7 Wiśnie świeże kg 3 920 3 01.13.13.34-4 Śliwki świeże kg 15 640

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.13 - 01.13.13.13 01.13.13.33 - 01.13.13.33 01.13.13.34 - 01.13.13.34 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 2 800,00 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset), w tym na: - zadanie 1 - 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset), - zadanie 2 - 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc), - zadanie 3 - 300,00 PLN (słownie: trzysta)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Sposób dokonania oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu. 2.1 Zamawiający uzna, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli: 2.1.1 przedmiot zamówienia znajduje się w jego zakresie działalności określonym zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2.1.2 posiada aktualną decyzję o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów zgodnie z art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie Żywności i Żywienia - Dz. U. z dnia 27 września 2006 r. nr 171 poz. 1225 - wydaną przez właściwy organ urzędowej kontroli żywności - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.1.3 w zakładzie są prawidłowo stosowane zasady systemu HACCP lub zasady dobrej praktyki produkcyjnej (GMP - dokumenty GMP dotyczą producentów na etapie produkcji pierwotnej) zgodnie z art. 73 ust. 1 pkt. 1 litera c ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie Żywności i Żywienia - Dz. U. z dnia 27 września 2006 r. nr 171 poz. 1225. Żywności - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.1.4 posiada zgłoszoną działalności gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.2 Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: na zadanie 1 - 73 000,00 zł, na zadanie 2 - 50 000,00 zł, na zadanie 3 - 11 000,00 zł. 2.3 Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli: 2.3.1 posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 134 000,00 pln, w tym na zadanie 1 - 73 000,00 zł., na zadanie 2 - 50 000,00 zł., oraz na zadanie 3 - 11 000,00 zł, 2.3.2 posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 134 000,00 zł. (suma składek za produkt i kontraktowa), w tym: na zadanie 1 - 73 000,00 zł, na zadanie 2 - 50 000,00 zł, na zadanie 3 - 11 000,00 zł. 2.4 Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych: 1. Oświadczeń - o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy 2. Dokumentów: 2.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.1.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.1.3 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.1.4 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.1.5 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.1.6 aktualnej decyzji administracyjnej wydanej przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej przedmiotu zamówienia, 2.1.7 protokołu z kontroli sanitarnej właściwego organu urzędowej kontroli w zakresie bezpieczeństwa żywności o prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP lub zasad dobrej praktyki produkcyjnej (GMP - dokumenty GMP dotyczą producentów na etapie produkcji pierwotnej, podstawa: art. 73, ust 1, pkt 1, litera c, ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r., o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz.U. z dnia 27 września 2006 r. nr 171 poz. 1225.) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.1.8 potwierdzenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi wydane przez wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę wykonawcy - art.12, ust 1, ustawy z dnia 21.12. 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych. 2.2 W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.2.1 wykazu potwierdzającego, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością (wskazaną przez Zamawiającego w SIWZ), dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - np. referencje. Uwaga: Za dostawy tego samego rodzaju zamawiający uzna dostawy należące do tej samej grupy Wspólnego Słownika Zamówień (trzy pierwsze cyfry kodu CPV - 01.1). 2.3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.3.1 informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.3.2 polisy a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego, poświadczone przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.9rbm.rembertow.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 3090 04-470 Warszawa, ul. Marsa 110.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2008 godzina 08:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 3090, 04-470 Warszawa, ul. Marsa 110.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa owoców świeżych, innych niż tropikalne do rejonów: JW. 5699 PRZASNYSZ, JW. 2189 KAZUŃ, JW. 3791 CIECHANÓW, JW. 2031 DRUCHOWO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 - DOSTAWA DO: JW. 5699 PRZASNYSZ, JW. 2189 KAZUŃ, JW. 3791 CIECHANÓW, JW. 2031 DRUCHOWO Nazwa produktu JM Zakup ogółem Truskawka świeża kg 1500 Wiśnie świeże kg 1460 Śliwki świeże kg 10870.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.13-1, 01.13.13.33-7, 01.13.13.34-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa owoców świeżych, innych niż tropikalne, do: JW. 3470 KOMOROWO, JW. 1511 ŁOMŻA, JW. 1237 LEGIONOWO, JW. 2474 BIAŁOBRZEGI, CSŁiI ZEGRZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE II- DOSTAWA DO: JW. 3470 KOMOROWO, JW. 1511 ŁOMŻA, JW. 1237 LEGIONOWO, JW. 2474 BIAŁOBRZEGI, CSŁiI ZEGRZE Nazwa produktu JM Zakup ogółem Truskawka świeża kg 2530 Wiśnie świeże kg 2260 Śliwki świeże kg 4190.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.13-1, 01.13.13.33-7, 01.13.13.34-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa owoców świeżych, innych niż tropikalne, do: JW. 1230 WESOŁA, JW. 2523 SIEDLCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE III- DOSTAWA DO: JW. 1230 WESOŁA, JW. 2523 SIEDLCE Nazwa produktu JM Zakup ogółem Truskawka świeża kg 1060 Wiśnie świeże kg 200 Śliwki świeże kg 580.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.13-1, 01.13.13.33-7, 01.13.13.34-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.