Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-04
Pińczów: Wykonanie prac związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Działoszyce - obszar wiejski
Numer ogłoszenia: 384342 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Zacisze 5, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3576001, faks 041 3576007.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Działoszyce - obszar wiejski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Działoszyce - obszar wiejski wg Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium: 4000złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy : -posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w geodezji i kartografii -uprawnienia zawodowe wynikające z art.43 pkt.2 ustwy Prawo geodezyjne i kartograficzne -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (co najmniej trzy osoby z wykształceniem minimum średnim technicznym geodezyjnym ) -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1i2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych -wykonywali w okresie ostatnich 3 lat modernizacje ewidencji gruntów i budynków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie w zakresie okoliczności , o których mowa w art. 24 ust.1i2 ustawy Prawo zamówień publicznych -oświadczenie , dotyczące art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych -pisemna zgoda na 3-letnią rękojmię i ustalenie kar umownych za przeterminowanie prac w wysokości do 20 % -dowód wniesienia wadium -zestawienie dotyczące potencjału kadrowego -aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela firmy projekt umowy -referencje z innych instytucji dotyczące prawidłowego wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków w okresie ostatnich 3 lat -kopie uprawnień zawodowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pinczow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pińczowie , Wydział Geodezji , Kartografii , Katastru i Gospodarki Nieruchomościami ul. Złota 7 28-400 Pińczów tel./fax 041 3577291.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pińczowie , ul. Zacisze nr 5 , 28-400 Pińczów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIŃCZOWA
- "Remont drogi powiatowej nr 1190T Lubcza - Teodorów odcinek w miejscowości Teodorów - Podrózie od km 3+520 do km 5+020, długość 1500mb"
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2025/2026 na terenie miasta i gminy Pińczów"
- Zakup zestawu umundurowania bojowego ( ubranie ciężkie, ubranie lekkie, buty skórzane, hełm z latarką, rękawice skórzane, buty gumowe, kominiarka strażacka, bielizna trudnopalna, lekki hełm, rękawice
- "Zakup fabrycznie nowej koparko - ładowarki wraz z osprzętem w ramach zadania:Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- "Remont drogi powiatowej nr 1038T Pasturka - Zagość - Skorocice - Łatanice odcinek w miejscowości Pasturka - Kowala od km 0+000 do km 1+600, długość 1600mb"
- "Przebudowa ulicy Pałęki w Pińczowie, na dz. nr ewid.: 320/4 obr. 05 oraz 28/1, 38/8, 38/7, 38/6, 38/4 obr. 12, od km 0+000 do km 0+240, dł. 240m"
więcej: przetargi w Pińczowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.