eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż jedenastu pakietów pomocy dydaktycznych na potrzeby prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z uczniami uzdolnionymi oraz jednego zestawu z tablicą interaktywną w ramach projektu pn. Pomorskie - dobry kurs na edukację. Wspieranie uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie matematyki, fizyki i informatyki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż jedenastu pakietów pomocy dydaktycznych na potrzeby prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z uczniami uzdolnionymi oraz jednego zestawu z tablicą interaktywną w ramach projektu pn. Pomorskie - dobry kurs na edukację. Wspieranie uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie matematyki, fizyki i informatyki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Numer ogłoszenia: 384134 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż jedenastu pakietów pomocy dydaktycznych na potrzeby prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z uczniami uzdolnionymi oraz jednego zestawu z tablicą interaktywną w ramach projektu pn. Pomorskie - dobry kurs na edukację. Wspieranie uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie matematyki, fizyki i informatyki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest: 1)dostawa 11 pakietów pomocy dydaktycznych [zwanych dalej Zestaw typu A], 2)dostawa 1 zestawu z tablicą interaktywną [zwanego dalej Zestaw typu B], 3)usługa montażu i konfiguracji zestawów wymienionych w pkt 1 i 2, 4)zapewnienie opieki serwisowej i gwarancyjnej, 5)zorganizowanie i przeprowadzenie dwugodzinnego szkolenia z zakresu obsługi zestawów wymienionych w pkt 1 i 2 dla maksymalnie 30 osób w siedzibie Zamawiającego, tj. przy ul. Długi Targ 1/7 w Gdańsku. 1.2. Zamówienie udzielane jest w związku z realizacją projektu Pomorskie - dobry kurs na edukację. Wspieranie uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie matematyki, fizyki i informatyki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, realizowanego przez Departament Edukacji i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. 1.3.Szczegółowy przedmiot zamówienia określono w załączniku nr 6 do SIWZ, tj.: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1)dostawa 11 pakietów pomocy dydaktycznych [zwanych dalej Zestaw typu A], 2)dostawa 1 zestawu z tablicą interaktywną [zwanego dalej Zestaw typu B], 3)usługa montażu i konfiguracji elementów zestawów wymienionych w pkt 1 i 2, 4)zorganizowanie i przeprowadzenie dwugodzinnego szkolenia z zakresu obsługi zestawów wymienionych w pkt 1 i 2 dla maksymalnie 30 osób w siedzibie Zamawiającego, 5)zapewnienie opieki serwisowej i gwarancyjnej zgodnie z zasadami opisanymi poniżej. 2.Zamówienie udzielane jest w związku z realizacją projektu Pomorskie - dobry kurs na edukację. Wspieranie uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie matematyki, fizyki i informatyki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, realizowanego przez Departament Edukacji i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. 3.Szczegółowy wykaz miejsc dostawy określono w załączniku nr 7 do SIWZ. 4.Opis parametrów elementów zestawu typu A Podane parametry są obowiązkowe i muszą być spełnione w zaoferowanych elementach zestawów multimedialnych. Na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków przedmiotowych Wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające oferowane parametry (karta produktu, specyfikacja techniczna itp.) 1)Wizualizer z oprogramowaniem: a)dedykowana kamera dokumentowa przeznaczona do wizualizacji obiektów dwu- i trójwymiarowych - nie dopuszcza się zastosowania aparatu fotograficznego, kamery internetowej itp., b)częstotliwość odświeżania - min. 30 klatek na sekundę, c)rozdzielczość kamery - min. SXGA, d)obrotowa głowica kamery, e)ruchome ramię kamery umożliwiające skierowanie jej w innym kierunku niż w dół, f)zoom optyczny - min. x3, g)automatyczne ustawianie ostrości (autofocus) - dopuszcza się konieczność wykorzystania dodatkowego przycisku, h)porty wejścia - co najmniej 1 x VGA (DB-15), i)porty wyjścia - co najmniej 1 x VGA (DB-15), j)współpraca z komputerem za pomocą połączenia USB - podgląd obrazu, możliwość zapisania na komputerze, możliwość sterowania ustawieniami wizualizera, k)wbudowane dodatkowe oświetlenie obszaru roboczego; dopuszczalne technologie: LED lub CCFL, l)oprogramowanie do obsługi wizualizera w języku polskim, kompatybilne z systemem Windows XP Vista 7, m)gwarancja producenta - 2 lata. 2)Tablica interaktywna z oprogramowaniem: tablica interaktywna: a)format tablicy - 4:3, b)przekątna obszaru aktywnego - od 190 cm do 215 cm, c)wykończenie obszaru aktywnego dostosowane do pisaków suchościeralnych bądź nie ulegające trwałemu przebarwieniu lub uszkodzeniu w wypadku zastosowania pisaków suchościeralnych, d)tablica dostosowana do montażu na ścianie, e)certyfikat CE, f)zgodność z dyrektywą RoHS, g)certyfikowany przez producenta tablicy serwis na terenie Polski, h)system pozycjonowania dotyku - stanowi integralną część konstrukcji tablicy. Ne dopuszcza się zastosowania przystawek symulujących tablicę interaktywną. i)sposób obsługi - dowolny z wymienionych poniżej lub dowolna kombinacja wymienionych sposobów: -manualnie (palec), -pisak lub wskaźnik bez elementów elektronicznych (w wypadku zaoferowania tablicy wymagającej pisaków, do tablicy muszą zostać dołączone minimalnie 2 pisaki), -pisak z elementami elektronicznymi nie wymagający zastosowania wymienianych baterii, akumulatorów bądź ładowania w dołączonej lub dodatkowej ładowarce (w wypadku zaoferowania tablicy wymagającej pisaków, do tablicy muszą zostać dołączone minimalnie 2 pisaki) j)gwarancja producenta - min. 3 lata, obejmująca wszystkie elementy tablicy, w tym ewentualne pisaki, k)obsługiwane systemy operacyjne Windows XP, Vista, 7. oprogramowanie: a)możliwość sterowania komputerem przy wykorzystaniu tablicy, b)oprogramowanie i pomoc - polska wersja językowa, c)możliwość pracy w trybie białej tablicy, d)możliwość pisania wirtualnym atramentem, e)możliwość zmiany kolorów tła, f)możliwość wstawiania różnych rodzajów wzorców tła, g)zapisywanie i eksport materiału powstałego na tablicy w czasie zajęć minimalnie do następujących formatów plików: plik graficzny, dokument PDF, prezentacja PowerPoint. h)samoistna rejestracja wszystkich działań ekranowych, odtwarzanie przebiegu poszczególnych czynności, i)cofanie i przywracanie kolejnych czynności, j)możliwość wstawiania plików audio i wideo, k)definiowanie łączy do dowolnych obiektów (np. plików, stron www), l)interaktywne narzędzia do tworzenia figur geometrycznych, m)funkcja przekształcania odręcznie narysowanych kształtów na figury geometryczne, n)możliwość powiększania wybranego fragmentu ekranu, o)narzędzia do selektywnego ujawniania informacji na ekranie, p)biblioteka zasobów multimedialnych, q)edycja pasków narzędzi, r)licencja umożliwiająca instalację oprogramowania na dowolnej liczbie komputerów użytkowanych przez instytucję bez ponoszenia dodatkowych kosztów, s)licencja umożliwiająca instalację oprogramowania na prywatnych komputerach uczniów i nauczycieli bez ponoszenia dodatkowych kosztów, t)bezpłatny dostęp do aktualizacji i nowych wersji oprogramowania przez okres min. 3 lat, u)obsługiwane systemy operacyjne Windows XP, Vista, 7. 3)Projektor: a)technologia tworzenia obrazu - LCD. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania projektora w technologii DLP. b)projektor zapewniający wyświetlenie obrazu na całej powierzchni aktywnej tablicy z odległości nie większej niż 1,5 m przy zachowaniu poprawnych proporcji obrazu, jego formatu oraz ostrości obrazu na całej powierzchni (projektor o krótkiej lub bardzo krótkiej ogniskowej - short throw lub ultra short throw), c)rozdzielczość rzeczywista 1024x768 pikseli lub wyższa w proporcjach 4:3, d)siła światła min. 2000 ANSI lumenów, e)żywotność lampy w trybie pełnej jasności min. 3000 godzin, f)certyfikat CE, g)certyfikowany przez producenta projektora serwis na terenie Polski, h)gwarancja producenta - min. 3 lata. 4)Głośniki: a)jedno z dwóch traktowanych jako równoważne rozwiązań: a.głośniki będące integralną częścią tablicy interaktywnej (wbudowane przez producenta tablicy), b.stereofoniczne głośniki oddzielne o mocy RMS min. 2 x 10 W. b)gwarancja producenta: a.głośniki będące integralną częścią tablicy interaktywnej - gwarancja łącznie z tablicą, b.głośniki oddzielne - gwarancja producenta - min. 2 lata. 5)Usługa montażu i konfiguracji elementów zestawu typu A: Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania następujących prac: 1)dostawy na własny koszt i na własne ryzyko zestawów do szkół wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ, 2)montażu zestawu w pomieszczeniu i w miejscu wskazanym przez dyrektora szkoły, 3)trwałego montażu tablicy na ścianie (dolna krawędź tablicy powinna znaleźć się na wysokości 70-80 cm od podłogi), 4)montażu projektora z wykorzystaniem dostosowanego do warunków pomieszczenia uchwytu sufitowego lub ściennego, 5)trwałego montażu głośników w pomieszczeniu w przypadku zaoferowania głośników niezintegrowanych z tablicą interaktywną, 6)montaż wszystkich elementów zestawu musi umożliwić pełne wykorzystanie tablicy oraz zapewniać właściwe bezpieczeństwo użytkowania, 7)zamontowania projektora w sposób umożliwiający wyświetlanie obrazu na całej powierzchni aktywnej tablicy (tolerancja 1 cm), przy czym obraz musi być ostry na całej powierzchni aktywnej, a krawędzie obrazu muszą być równoległe do krawędzi tablicy, 8)doprowadzenia zasilania 230 V do projektora oraz ewentualnie innych elementów zestawu tego wymagających (np. wzmacniacza głośnikowego lub głośników aktywnych), 9)wykonania okablowania przewodu sygnałowego wideo oraz przewodów głośników, a także przewodu USB do tablicy - długość okablowania musi zostać dopasowana na miejscu, 10)okablowanie niskonapięciowe i zasilające winno zostać zainstalowane w przeznaczonych do tego typu zastosowań natynkowych korytkach i innych elementach wykonanych z PCV, 11)okablowanie musi zapewniać przesyłanie sygnałów bez żadnych zakłóceń i zniekształceń, 12)punkt przyłączeniowy przewodu sygnałowego, przewodu USB tablicy oraz podłączenia sygnału audio do głośników musi być umieszczony w pobliżu biurka nauczyciela, 13)punkt przyłączeniowy musi być wyposażony w gniazdo DE-15F (D-SUB), gniazdo USB B oraz dwa gniazda audio RCA, 14)instalacji oprogramowania tablicy na maksymalnie dwóch komputerach wskazanych przez dyrektora szkoły, 15)przeprowadzenia rejestracji aktywacji oprogramowania, o ile jest to wymagane w celu pełnego wykorzystania dostarczanych urządzeń, 16)przeprowadzenia wszystkich dodatkowych czynności wymaganych do osiągnięcia pełnego okresu gwarancyjnego zaoferowanych urządzeń, o ile jest to konieczne, 17)dostarczenia przewodu połączeniowego sygnału wideo - przewód ekranowany, wyposażony w rdzenie ferrytowe, 2 x złącze D-SUB (15-pinowe) męskie o długości min. 2 m., przewodu USB A-B o długości min. 2 m. oraz przewód audio 2 x RCA - 1 x mini jack stereo o długości min. 2 m. Przewody te służyć mają połączeniu punktu przyłączeniowego z komputerem. W wypadku zaoferowania podłączenia zestawu głośników za pośrednictwem magistrali USB łącznie z tablicą przy wykorzystaniu jednego przewodu USB, Zamawiający uzna takie rozwiązanie za równoważne podłączeniu przy wykorzystaniu złącz RCA, które w takiej sytuacji nie muszą być instalowane, analogiczne zbędne jest wówczas dostarczenie przewodu audio 2 x RCA - 1 x mini jack stereo. 18)dostarczenia instrukcji obsługi wizualizera, projektora oraz tablicy interaktywnej, oraz oprogramowania na płycie CD/DVD wraz z ewentualnymi kodami aktywacyjnymi lub kluczami produktu, 19)uruchomienia całego zestawu, konfiguracji i przeprowadzenie kalibracji. 3.Opis parametrów elementów zestawu typu B Podane parametry są obowiązkowe i muszą być spełnione w zaoferowanych elementach zestawów multimedialnych. Na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków przedmiotowych Wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające oferowane parametry (karta produktu, specyfikacja techniczna itp.) 1)Zestaw rozumiany jest jako komplet elementów sprzętowych i programowych, wzajemnie połączonych i skonfigurowanych, umożliwiających wykorzystanie możliwości tablicy interaktywnej bez konieczności stosowania dodatkowych urządzeń zewnętrznych (komputera, monitora itp.). Parametry poszczególnych komponentów zestawu, przy zapewnieniu ich minimalnych wartości zgodnych z opisem zawartym poniżej, muszą umożliwiać sprawne wykonywanie typowych funkcji związanych z wykorzystaniem tablicy interaktywnej w celu prowadzenia spotkań i szkoleń. 2)Zestaw składa się z następujących elementów: 1.Tablica interaktywna z oprogramowaniem: tablica interaktywna: a)format tablicy - 4:3, b)przekątna obszaru aktywnego - od 190 cm do 215 cm, c)wykończenie obszaru aktywnego dostosowane do pisaków suchościeralnych bądź nie ulegające trwałemu przebarwieniu lub uszkodzeniu w wypadku zastosowania pisaków suchościeralnych, d)tablica dostosowana do montażu statywie mobilnym, e)certyfikat CE, f)zgodność z dyrektywą RoHS, g)certyfikowany przez producenta tablicy serwis na terenie Polski, h)system pozycjonowania dotyku - stanowi integralną część konstrukcji tablicy. Nie dopuszcza się zastosowania przystawek symulujących tablicę interaktywną. i)sposób obsługi - dowolny z wymienionych poniżej lub dowolna kombinacja wymienionych sposobów: 1.manualnie (palec), 2.pisak lub wskaźnik bez elementów elektronicznych (w wypadku zaoferowania tablicy wymagającej pisaków, do tablicy muszą zostać dołączone minimalnie 2 pisaki), 3.pisak z elementami elektronicznymi nie wymagający zastosowania wymienianych baterii, akumulatorów bądź ładowania w dołączonej lub dodatkowej ładowarce (w wypadku zaoferowania tablicy wymagającej pisaków, do tablicy muszą zostać dołączone minimalnie 2 pisaki) j)gwarancja producenta - min. 3 lata, obejmująca wszystkie elementy tablicy, w tym ewentualne pisaki, k)obsługiwane systemy operacyjne Windows XP, Vista, 7. oprogramowanie: a)możliwość sterowania komputerem przy wykorzystaniu tablicy, b)oprogramowanie i pomoc - polska wersja językowa, c)możliwość pracy w trybie białej tablicy, d)możliwość pisania wirtualnym atramentem, e)możliwość zmiany kolorów tła, f)możliwość wstawiania różnych rodzajów wzorców tła, g)zapisywanie i eksport materiału powstałego na tablicy w czasie zajęć minimalnie do następujących formatów plików: plik graficzny, dokument PDF, prezentacja PowerPoint. h)samoistna rejestracja wszystkich działań ekranowych, odtwarzanie przebiegu poszczególnych czynności, i)cofanie i przywracanie kolejnych czynności, j)możliwość wstawiania plików audio i wideo, k)definiowanie łączy do dowolnych obiektów (np. plików, stron www), l)interaktywne narzędzia do tworzenia figur geometrycznych, m)funkcja przekształcania odręcznie narysowanych kształtów na figury geometryczne, n)możliwość powiększania wybranego fragmentu ekranu, o)narzędzia do selektywnego ujawniania informacji na ekranie, p)biblioteka zasobów multimedialnych, q)edycja pasków narzędzi, r)licencja umożliwiająca instalację oprogramowania na dowolnej liczbie komputerów użytkowanych przez instytucję bez ponoszenia dodatkowych kosztów, s)icencja umożliwiająca instalację oprogramowania na prywatnych komputerach uczniów i nauczycieli bez ponoszenia dodatkowych kosztów, t)bezpłatny dostęp do aktualizacji i nowych wersji oprogramowania przez okres min. 3 lat, u)obsługiwane systemy operacyjne Windows XP, Vista, 7. 2.Statyw mobilny do zestawu: a)statyw umożliwia zamontowanie tablicy tak, aby dolna krawędź tablicy znajdowała się na wysokości 70-80 cm od podłogi, b)statyw umożliwia montaż projektora w sposób pozwalający na uzyskanie obrazu na całej powierzchni aktywnej tablicy, c)statyw musi być wyposażony w kółka pozwalające na przemieszczanie zestawu w obrębie pomieszczenia, przy czym co najmniej dwa kółka muszą być wyposażone w blokadę uniemożliwiającą przypadkowe przemieszczenie zestawu, d)połączenia zasilania poszczególnych komponentów muszą być zrealizowane w sposób, który ograniczy ilość kabli zasilających cały zestaw do jednego - dopuszcza się zastosowanie listwy zasilającej, e)statyw umożliwia pełne wykorzystanie funkcji tablicy interaktywnej, komputera sterującego oraz projektora i zapewnia właściwe bezpieczeństwo użytkowania. 3.Projektor: a)technologia tworzenia obrazu - LCD. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania projektora w technologii DLP. b)projektor o bardzo krótkiej ogniskowej (ultra short throw), zapewniający wyświetlenie obrazu na całej powierzchni aktywnej tablicy z odległości nie większej niż 60 cm przy zachowaniu poprawnych proporcji obrazu, jego formatu oraz ostrości obrazu na całej powierzchni, c)rozdzielczość rzeczywista 1024x768 pikseli lub wyższa w proporcjach 4:3, d)siła światła min. 2000 ANSI lumenów, e)żywotność lampy w trybie pełnej jasności min. 3000 godzin, f)certyfikat CE, g)certyfikowany przez producenta projektora serwis na terenie Polski, h)gwarancja producenta - min. 3 lata. 4.Komputer sterujący: a)komputer trwale połączony z obudową tablicy interaktywnej (trwałe połączenie definiowane jest jako zrealizowane w sposób uniemożliwiający demontaż komputera bez zastosowania narzędzi), b)komputer w obudowie małogabarytowej, c)komputer wyposażony w zestaw wejść i wyjść dostosowanych do pozostałych elementów zastawu, przy czym po podłączeniu wszystkich komponentów pozostać powinno wolne co najmniej jedno gniazdo USB, d)procesor uzyskujący co najmniej 650 punktów w teście syntetycznym PassMark CPU Mark, wg http: cpubenchmark.net, e)karta sieciowa co najmniej 100BASE-T Ethernet, f)bezprzewodowa karta sieciowa co najmniej w standardzie Wi-Fi 802.11 b g g)komputer dostosowany do specyficznych potrzeb użytkowania tablicy interaktywnej: 1.pamięć RAM w ilości umożliwiającej pracę wielozadaniową - co najmniej 2 GB, z możliwością rozbudowy, 2.karta graficzna co najmniej wspierająca DirectX w wersji 10.1, OpenGL w wersji 3.1, wyposażona w sprzętową akceleracją dekompresji materiałów wideo o rozdzielczości 1080i/p, 3.dysk twardy umożliwiający przechowywanie materiałów multimedialnych do prezentacji na tablicy - pojemność min. 250 GB, h)komputer sterujący wyposażony w bezprzewodową klawiaturę oraz bezprzewodową mysz optyczną, i)gwarancja producenta - min. 2 lata. 5.Oprogramowanie systemowe komputera sterującego: System operacyjny klasy PC musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji: a)system umożliwiający zainstalowanie pełnych wersji oprogramowania tablicy interaktywnej i oprogramowania wizualizera oraz umożliwiający pełne wykorzystanie możliwości tego oprogramowania i oferowanych urządzeń, b)możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu przez internet z możliwością wyboru instalowanych poprawek; c)system operacyjny w całości spolszczony, w tym menu, okna dialogowe, pliki pomocy, d)wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6, e)system wyposażony w funkcje wspierające wykorzystanie ekranów dotykowych tablic interaktywnych: rozpoznawanie pisma odręcznego (w tym języka polskiego), klawiatura ekranowa, f)zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników, g)zintegrowane z systemem operacyjnym narzędzia zwalczające złośliwe oprogramowanie; aktualizacje dostępne u producenta nieodpłatnie bez ograniczeń czasowych. 6.głośniki: a)jedno z trzech traktowanych jako równoważne rozwiązań (w odniesieniu do zestawu na statywie mobilnym): a.głośniki będące integralną częścią tablicy interaktywnej (wbudowane przez producenta tablicy), b.stereofoniczne głośniki oddzielne o mocy RMS min. 2 x 10 W c.głośnik wbudowany w projektor o mocy RMS min. 10 W, b)gwarancja producenta: a.głośniki będące integralną częścią tablicy interaktywnej - gwarancja łącznie z tablicą, b.głośniki oddzielne - gwarancja producenta - min. 2 lata, c.głośnik wbudowany w projektor - gwarancja łącznie z projektorem. 7.Usługa montażu i konfiguracji elementów zestawu typu B. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania następujących prac: 1.dostawy na własny koszt i na własne ryzyko zestawu do miejsca wskazanego w załączniku nr 2 do SIWZ, 2.montażu zestawu w pomieszczeniu i w miejscu wskazanym przez dyrektora Departamentu Edukacji i Sportu, 3.montażu wszystkich elementów zestawu w sposób umożliwiający pełne wykorzystanie zestawu oraz zapewniający właściwe bezpieczeństwo jego użytkowania, 4.zamontowania projektora w sposób umożliwiający wyświetlanie obrazu na całej powierzchni aktywnej tablicy (tolerancja 1 cm), przy czym obraz musi być ostry na całej powierzchni aktywnej, a krawędzie obrazu muszą być równoległe do krawędzi tablicy, 5.wykonania okablowania zestawu - okablowanie musi zapewniać przesyłanie sygnałów bez żadnych zakłóceń i zniekształceń, 6.gniazda przyłączeniowe komputera sterującego, w tym zwłaszcza porty USB, muszą być dostępne bez konieczności demontażu tablicy, 7.instalacji oprogramowania systemowego i oprogramowania tablicy na komputerze sterującym, 8.przeprowadzenia rejestracji/aktywacji oprogramowania, o ile jest to wymagane w celu pełnego wykorzystania dostarczanych urządzeń, 9.przeprowadzenia wszystkich dodatkowych czynności wymaganych do osiągnięcia pełnego okresu gwarancyjnego zaoferowanych urządzeń, o ile jest to konieczne, 10.dostarczenia instrukcji obsługi komponentów składowych zestawu oraz oprogramowania na płycie CD/DVD wraz z ewentualnymi kodami aktywacyjnymi lub kluczami produktu, 11.uruchomienia całego zestawu, konfiguracji i przeprowadzenie kalibracji. 6.Opieka serwisowa oraz gwarancyjna: Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do zapewnienia opieki serwisowej oraz gwarancyjnej: a.montaż, okablowanie i wykorzystane elementy montażowe (np. przyłącze, uchwyt sufitowy) objęte będą gwarancją Wykonawcy o okresie minimum 2 lata, b.gwarancja nie obejmuje elementów eksploatacyjnych oraz uszkodzeń mechanicznych. 1)Wszystkie elementy zestawu muszą być: fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, dopuszczone do obrotu na terenie Polski, posiadać stosowne certyfikaty (jeżeli są wymagane). 2)Wykonawca przekaże osobie upoważnionej do podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, wraz z zestawem stanowiącym przedmiot zamówienia, gwarancje na elementy zestawu objęte gwarancją oraz oświadczenie o przejęciu przez Wykonawcę zobowiązań gwarancyjnych w przypadku nie wywiązywania się z tych obowiązków przez producenta lub autoryzowany serwis. 3)Niedostarczenie dokumentów wymienionych w pkt 2 będzie traktowane jako niespełnienie warunków zamówienia i spowoduje odmowę przyjęcia dostawy. 7.Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 30 osób: Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia zgodnie z poniższym opisem: 1)tematyka szkolenia ma dotyczyć praktycznego wykorzystania możliwości dostarczanych zestawów oraz obsługi funkcji dostarczonego oprogramowania w pracy dydaktycznej i wychowawczej nauczyciela, 2)w szkoleniu uczestniczyć będzie maksymalnie 30 osób, 3)szkolenie przeprowadzone zostanie w siedzibie Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 4)każdy uczestnik szkolenia zostanie wyposażony w materiał szkoleniowy dotyczący podstawowej obsługi i wykorzystania zestawu, 5)każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, 6)czas trwania szkolenia wyniesie minimalnie 90 minut. 1.4.Szczegółowy wykaz miejsc dostawy określono w załączniku nr 7 do SIWZ, tj. Wykaz miejsc dostawy 1. Zestaw typu A lp. miejscowość nazwa instytucji adres 1. Bytów Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bytowie ul. Gdańska 57 2. Człuchów Zespół Szkół Agrobiznesu w Człuchowie ul. Parkowa 2 3. Gdańsk III Liceum Ogólnokształcące ul. Topolowa 7 4. Gdańsk VIII Liceum Ogólnokształcące ul. Kartuska 128 5. Kartuzy Zespół Szkół Ogólnokształcących w Kartuzach ul. Klasztorna 4 6. Kwidzyn Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 ul. Konarskiego 12 7. Lębork Zespół Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. KEN w Lęborku ul. Dygasińskiego 14 8. Malbork ZSP Nr 1 w Malborku ul. 17 Marca 6 9. Słupsk I Liceum Ogólnokształcące w Słupsku ul. Szarych Szeregów 15 10. Starogard Gdański Zespół Szkół Ogólnokształcących ul. Hallera 34 11. Wejherowo ZSP nr 1 ul. Bukowa 1 2. Zestaw typu B lp. miejscowość nazwa instytucji adres 1. Gdańsk Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, Departament Edukacji i Sportu ul. Długi Targ 1/7 UWAGA: Na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków przedmiotowych Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające oferowane parametry (karta produktu, specyfikacja techniczna itp.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 48.52.00.00 - Pakiety oprogramowania multimedialnego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt 1 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na dowód posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną (1) dostawę tablic interaktywnych wraz z montażem o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto. Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. VI ust.1 pkt 2 (wzór formularza wykonanych dostaw stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) oraz oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt 1 (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt 1 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt 1 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt 1 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - parametry techniczne zestawu A - 25
  • 3 - parametry techniczne zestawu B - 10
  • 4 - gwarancja zestawu A - 10
  • 5 - gwarancja zestawu B - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zmiany mogą dotyczyć: 1. Istotne zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji zamówienia - na pisemny wniosek Wykonawcy, o ile konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest następstwem szczególnych okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, przy czym ocena, czy zachodzą szczególne okoliczności oraz czas przedłużenia terminu należy wyłącznie do Zamawiającego, 2)sposobu realizacji zamówienia - jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynią się do uzyskania wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, 3)warunków i terminów płatności. 4)miejsc dostawy i montażu Zestawów, 2.Zmiany, o których mowa w ust.1, mogą nastąpić jedynie w przypadku: 1)wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie albo połączenie zdarzeń lub okoliczności, niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań danej Strony wynikających z Umowy, a których dana Strona nie mogła przewidzieć ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności, 2) przedłużenia terminu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 3.Wykonawca wnioskujący o zmianę Umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorskie.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk pokój nr 4a (dni pracy od poniedziałku do piątku w godz od 7.45 do 15.45).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach projektu pn. Pomorskie - dobry kurs na edukację. Wspieranie uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie matematyki, fizyki i informatyki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.