Ogłoszenie z dnia 2006-01-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Szczecin: świadczenie usług inkasenckich Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wielkopolska Spółka Gazownictwa sp z o.o. O/ZG Szczecin, do kontaktów: Maciej Dynarski, Tama Pomorzańska 26, 70-952 Szczecin, tel. 091 4874422, fax 091 4876111, e-mail: sekretariat@gazownia.szczecin.pl, www.wsgaz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Wielkopolska Spółka Gazownictwa Sp z o.o. O/ZG Szczecin, Maciej Dynarski, Tama Pomorzańska 26, 70-952 Szczecin, tel. 091 4874422, fax 091 4876111, e-mail: maciej.dynarski@gazownia.szczecin.pl, www.wsgaz.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wielkopolska Spółka Gazownictwa Sp z o.o. O/ZG Szczecin, Maciej Dynarski, Tama Pomorzańska 26, 70-952 Szczecin, tel. 091 4874422, fax 091 4876111, e-mail: maciej.dynarski@gazownia.szczecin.pl, www.wsgaz.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Wielkopolska Spółka Gazownictwa Sp z o.o. O/ZG Szczecin, Maciej Dynarski, Tama Pomorzańska 26, 70-952 Szczecin, tel. 091 4874422, fax 091 4876111, e-mail: maciej.dynarski@gazownia.szczecin.pl, www.wsgaz.pl.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług inkasenckich. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi inkasenckie świadczone u odbiorców Wielkopolskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o. (Oddział - Zakład Gazowniczy Szczecin), polegające na: - odczycie wskazań gazomierzy, wydruku, zakopertowaniu i dostarczeniu faktur do odbiorców z grup taryfowych W-1 - W-4, zgodnie z obowiązującą w obszarze działania Wielkopolskiej Spółki Gazownictwa sp. z o. o. taryfą dla paliw gazowych; - wydruku i dostarczeniu wezwań do zapłaty do odbiorców z grup taryfowych W-1 - W-4; - dostarczeniu wraz z fakturami lub wezwaniami dodatkowych druków i ulotek do odbiorców z grup taryfowych W-1 - W-4; - odczycie zużycia gazu i parametrów jego odbioru u odbiorców zakwalifikowanych do grup taryfowych W5-W7A. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje również usługi uzupełniające we wszystkich grupach taryfowych, obejmujące ujawnianie i zgłaszanie Zamawiającemu nielegalnego poboru gazu, zgłaszanie zauważonych nieszczelności oraz współpracę z Zamawiającym w zakresie windykacji należności. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Obszar działania Wielkopolskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o - O/ZG Szczecin. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 65.50.00.00 - Odczyty liczników Kod CPV wg słownika 2008: 65.50.00.00 - Odczyty liczników 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 11 845 000,00 PLN (2 927 004,05 euro). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Warunkiem udziału w Postępowaniu będzie wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 100 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli powszechnie obowiązujące przepisy prawa wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli z przedstawionego odpisu z rejestru nie wynika w sposób jednoznaczny uprawnienie Osób Uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające to uprawnienie (np. pełnomocnictwo), 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach, 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach, o którym mowa w pkt 6.1 Ogłoszenia, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach, 5) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art. 22 ust.1 pkt. 4 i art. 24 Ustawy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 (jeden) milion złotych, 2) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych (2002, 2003, 2004), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, których suma wyników finansowych za ostatnie 3 lata obrotowe jest wartością dodatnią, 3) informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach; o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się zdolnością kredytową lub posiadanymi środkami finansowymi w zakresie wskazanym wyżej w wysokości min. 350.000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (liczonych wstecz od dnia złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w negocjacjach) prac o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia przez Wykonawcę działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z wykazem umów potwierdzających, że zrealizował on wobec innego podmiotu lub podmiotów zawartą umowę lub umowy obejmujące: - wydruk faktur w ilościach co najmniej 2.000.000 szt. w okresie trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz - odczytywanie wskazań liczników takich jak: woda, gaz lub energia elektryczna w ilościach co najmniej 1.500.000 szt. w okresie trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2) wykaz referencji wystawionych na rzecz Wykonawcy przez Zleceniodawców - będących stroną umów o których mowa w pkt. 1), potwierdzających należyte wykonanie tych umów, 3) dokumentacja techniczno-ruchowa wystawiona przez producenta urządzenia lub urządzeń, które będą wykorzystywane przy realizacji zamówienia, opisująca parametry techniczne i możliwości oraz potwierdzająca sumaryczną wydajność nie mniejszą niż 300.000 wydruków i zakopertowań miesięcznie, 4) wyciąg z obowiązujących u Wykonawcy regulaminów i spisów zasad potwierdzających, zgodny z ustawą o ochronie danych osobowych i zarządzeniami do tej ustawy, sposób zabezpieczeń centrum wydruku i kopertowania, do którego wykonawca posiada tytuł prawny oraz wyciąg z obowiązujących u Wykonawcy regulaminów i spisów zasad określających, zgodne z ustawą o ochronie danych osobowych i zarządzeniami do tej ustawy, warunki przetwarzania danych osobowych, 5) zaświadczenie lub zaświadczenia, wystawione przez Zleceniodawcę lub Zleceniodawców - będących stroną umów, o których mowa w pkt. 1), potwierdzające zlecenie Wykonawcy przetwarzania danych osobowych, które stanowią elementy, zarejestrowanej w Głównym Inspektoracie Ochrony Danych Osobowych, bazy danych osobowych; zaświadczenia te mogą być zastąpione oświadczeniem Wykonawcy, zawierającym określenie bazy danych, iż przetwarza on zarejestrowane przez siebie w GIODO bazy danych osobowych. 2.1.4) Inne informacje: Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w Postępowaniu stosując ocenę zerojedynkową: spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy Wykonawca nie spełni choćby jednego z wyżej wymienionych warunków udziału w Postępowaniu, nie zostanie zaproszony do udziału w negocjacjach. W sytuacji gdy liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w Postępowaniu, przekroczy liczbę, o której mowa w pkt. IV.1.2) Ogłoszenia, Zamawiający dokona oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do negocjacji zgodnie z poniższą punktacją i zaprosi do negocjacji Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia tych warunków: 1) liczba wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w negocjacjach) odczytów i wydruków faktur: - ilość wykonanych odczytów gazomierzy: a) do 1,5 mln odczytów - 0 pkt; b) od 1,5 mln do 2 mln odczytów - 10 pkt; c) od 2 mln do 3 mln odczytów - 30 pkt d) powyżej 3 mln odczytów - 50 pkt - ilość wydrukowanych faktur: a) do 1,5 mln wydrukowanych faktur - 0 pkt; b) od 1,5 mln do 3 mln wydrukowanych faktur - 10 pkt; c) od 3 mln do 5 mln wydrukowanych faktur - 30 pkt d) powyżej 5 mln wydrukowanych faktur - 50 pkt. 2) wysokość sumy gwarancyjnej zawartej w polisie ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. a) do 1.000.000 złotych - 0 pkt; b) powyżej 1 mln do 1,5 mln złotych - 10 pkt c) powyżej 1,5 mln do 2 mln złotych - 30 pkt d) powyżej 2 mln - 50 pkt. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: maximum: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80% czas realizacji - 20% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZPZ.07-723-2/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.02.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 17.02.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 24.02.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 2008. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.01.2006.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia audiowizualnego na potrzeby projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki w Zespole Szkół nr 4 im. Armii Krajowej w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej do przesyłu ścieków z nieruchomości zlokalizowanych na Wyspie Zielonej i części Kępy Parnickiej w Szczecinie
- Wykonanie instalacji kompensacji mocy biernej w budynkach ZUT w Szczecinie (Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj").
- Dostawa mikroskopów świetlnych i histopatologicznych dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Dostawa samochodów operacyjmych
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





