eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Remont nawierzchni jezdni i miejsc postojowych na działce nr 48/29 obr. 12 w Kołobrzegu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-17

Kołobrzeg: Remont nawierzchni jezdni i miejsc postojowych na działce nr 48/29 obr. 12 w Kołobrzegu.
Numer ogłoszenia: 38407 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg , ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, faks (094) 352 37 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni jezdni i miejsc postojowych na działce nr 48/29 obr. 12 w Kołobrzegu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: 1. Roboty rozbiórkowe: a) rozebranie krawężników betonowych wraz z ławą betonową - 158,40 mb, b) rozebranie chodników z płyt betonowych - 23,10 m2, c) rozebranie chodników z płyt betonowych - 353,90 m2, d) rozebranie obrzeży betonowych - 35,30 mb, e) rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - 252,00 m2, f) rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego - 252,00 m2, g) rozebranie podbudowy betonowej - 20,00, h) wywiezienie w/w gruzu - 87,60 m3; 2. Roboty ziemne - korytowanie: a) roboty ziemne koparkami - 134,60 m3; 3. Krawężniki: a) krawężniki betonowe wraz z ławą betonową - 158,40 mb; 4. Drogi: a) nawierzchnia z kostki betonowej - 252,00 m2; 5. Stanowiska postojowe: a) nawierzchnia z kostki betonowej - 297,00 m2; 6. Chodniki: a) obrzeża betonowe - 35,30 mb, b) warstwa odcinająca z piasku - 80,00 m2, c) chodniki z kostki betonowej - 80,00 m2; 7. Roboty wykończeniowe: a) rozścielenie ziemi urodzajnej, teren płaski z przerzutem - 7,34 m3, b) wykonanie trawników dywanowych siewem - 73,40 m2; 8. Regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych oraz naprawy urządzeń z betonu - 1,80 m3; 9. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej - 1 kpl.; 10. Oznakowanie prac wraz z opracowaniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - 1 kpl..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymaga się wykonania minimum jednego zamówienia o powierzchni 500,00 m2 (minimum) z kostki betonowej, 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie(minimum)wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby: na stanowisku kierownika budowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Drogowy przy Wydziale Komunalnym, ul. Ratuszowa 12, 78 - 100 Kołobrzeg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13, 78 - 100 Kołobrzeg, (pok. nr 104, I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.