eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoleczkowoODDANIE DO UŻYWANIA KONTENEROWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Koleczkowo: ODDANIE DO UŻYWANIA KONTENEROWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW
Numer ogłoszenia: 384062 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "EKO DOLINA" Sp. z o.o. , Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce, 84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie, tel. 058 6725000, faks 058 6727474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekodolina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODDANIE DO UŻYWANIA KONTENEROWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest oddanie do użytkowania na okres 119 dni instalacji odwróconej osmozy zainstalowanej w kontenerze oraz zapewnienie serwisu zastosowanych urządzeń oraz wsparcia technicznego ze strony Wykonawcy przez okres eksploatacji instalacji. Oczyszczaniu poddawane będą odcieki z kwater składowych odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne. Odcieki pochodzić będą z istniejącej kwatery B1 i nowobudowanej kwatery B2. Instalacja pracować będzie na zmieszanym i uśrednionym odcieku z obu kwater. Do instalacji odciek będzie podawany z istniejącej komory zakwaszania (KZ). Średnie parametry odcieku surowego z kwater zostały przedstawione poniżej: 1 temperatura stC 21 2 odczyn pH 7,3 3 przewodność centyS/cm 35000 4 ChZT mgO2/dm3 4100 5 BZT5 mgO2/dm3 440 6 chlorki mgCl/dm3 4200 7 azot amonowy mgNNH4/dm3 2050 8 azot ogólny mgN/dm3 2300 9 fosforany mgPO4/dm3 30 10 fosfor ogólny mgP/dm3 20 11 siarczany mgSO4/dm3 3300 12 cynk mgZn/dm3 0,1 13 miedź mgCu/dm3 0,025 14 ołów mgPb/dm3 0,08 15 kadm mgCd/dm3 0,0034 16 chrom+6 mgCr+6/dm3 0,171 17 rtęć mgHg/dm3 0,0017 18 WWA 1/ centyg/dm3 7,9 19 WWA 2/ centyg/dm3 0,25 20 OWO mgC/dm3 1500 Tabela 1. Średnie parametry odcieków surowych pochodzących z kwatery - 2010 r. Ściek oczyszczony (permeat) odprowadzany będzie do komory ścieków oczyszczonych pompowni 29C, a następnie do miejskiego systemu kanalizacji zbiorczej w Rumi. Ścieki oczyszczone spełniać będą wymagania określone: - Rozporządzeniem Ministra Budownictwa (Dz.U. 2006 nr 136 poz. 964) z dnia 14 lipca 2006 r. w sprawie sposobu realizacji obowiązków dostawców ścieków przemysłowych oraz warunków wprowadzania ścieków do urządzeń kanalizacyjnych; Rozporządzenie dostępne jest na stronie internetowej http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20061360964 - Uchwałą nr 21/2010 Zgromadzenia Komunalnego Związku Gmin Dolina Redy i Chylonki w Gdyni z dnia 06 grudnia 2010r. Uchwała dostępna jest na stronie internetowej http://bip.kzg.pl/#Z2V0Q29udGVudCgzNzcsNDcp Ścieki oczyszczone (permeat) w szczególności spełniać będą parametry określone poniżej: 1 odczyn pH 6,5-7,5 2 ChZT mgO2/ dm3 1500 3 BZT5 mgO2/ dm3 750 4 chlorki mgCl/ dm3 1000 5 azot amonowy mgNNH4/ dm3 55 6 azot ogólny Kjeldahla mgN/dm3 80 7 siarczany mgSO4/ dm3 500 8 fosfor og. mgP/dm3 13 9 zawiesiny og. mg/dm3 600 10 sub. ekstrachujące się eterem naftowym mg/dm3 100 11 miedź mgCu/ dm3 0,5 12 kadm mgCd/ dm3 0,4 13 nikiel mgNi/ dm3 1 14 ołów mgPb/ dm3 0,5 15 cynk mgZn/ dm3 2 16 chrom mgCr/ dm3 0,5 17 rtęć mgHg/ dm3 0,06 18 ogólny węgiel organiczny mgC/dm3 30 Tabela 2. Wymagane parametry ścieków oczyszczonych. Wydajność instalacji wynosić będzie minimum 130 m3permeatu/dobę (a średniomiesięcznie 3300 m3) dla odcieku o parametrach określonych w tabeli 1. Sprawność instalacji (liczona jako stosunek ilości produkowanego permeatu do pobranego odcieku surowego) wynosić będzie nie mniej niż 65%, dla odcieku o parametrach określonych w tabeli 1. Instalacja odwróconej osmozy w całości zostanie zamontowana w kontenerze dla którego Zamawiający: - przewidzi plac do posadowienia - zapewni odbiór koncentratu z procesu odwróconej osmozy - zasili instalację odciekiem zakwaszonym w zakresie pH 5,5 - 6,5 - wykona zewnętrzne orurowanie okablowanie w tym połączenie technologiczne, elektryczne wg założeń dostarczonych przez Dostawcę Instalacja pracować będzie równolegle z istniejącą instalacją odwróconej osmozy. Dostarczona instalacja będzie pracować w pełni automatycznie. Wyposażona zostanie w automatyczny układ prefiltracji (np. samopłuczące się filtry piaskowe). Jeśli zostaną zastosowane filtry z wymiennymi wkładami, to czas ich pracy w jednym cyklu będzie nie krótszy niż 3 doby. Czyszczenie chemiczne membran odbywać się będzie automatycznie. Instalacja po czyszczeniu powracać będzie automatycznie do trybu produkcji permeatu bez ingerencji obsługi. W przypadku wystąpienia chwilowego zaniku zasilania, instalacja po przerwie powracać będzie samoczynnie do wykonywania przerwanego procesu. W przypadku zakłócenia pracy instalacji z powodu przekroczenia zadanych parametrów instalacja będzie powracać automatycznie w tryb pracy po ustaniu zakłócenia. Instalacja zostanie wyposażona w zbiornik, przystosowany do magazynowania wykorzystywanej w procesie zasady. Objętość zbiornika pozwalać będzie na zmagazynowanie ilości zasady nie mniejszej niż potrzebna na prowadzenie procesu przez 10 dni. Zbiornik będzie wyposażony w odpowiedni osprzęt przeznaczony do dozowania zasady i przystosowany do napełniania go ze zbiorników o pojemności 1 m3. Zbiornik będzie zabezpieczony przed takim obniżeniem temperatury roztworu zasady, która mogłaby powodować problemy z jej wytrącaniem się z roztworu lub problemy z tłoczeniem roztworu. Konstrukcja zbiornika spełniać będzie wszelkie wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz względami bezpieczeństwa. Wszystkie preparaty i materiały eksploatacyjne powinny zostać tak dobrane, by była możliwość wykorzystania materiałów ogólnodostępnych wykonanych przez różnych producentów. Opis, w instrukcji eksploatacji, właściwości, składu i parametrów stosowanych materiałów powinien być szczegółowy i zawierać wszelkie parametry techniczne stosowanych materiałów. W szczególności dotyczy to: - środków do chemicznego czyszczenia instalacji i membran (cleanery/mydła) - środków zapobiegających odkładaniu się kamienia i zanieczyszczeń na membranach (antyskalanta) - stosowanego kwasu, - stosowanej zasady, - innych stosowanych preparatów i substancji chemicznych, - wkładów filtracyjnych, - złóż filtracyjnych, - innych stosowanych materiałów eksploatacyjnych. Wykonawca zapewni serwis zastosowanych urządzeń oraz wsparcia technicznego ze strony Wykonawcy przez okres eksploatacji instalacji. Czas reakcji serwisu nie dłuższy niż 24h. Przez reakcję rozumie się przyjazd i zdiagnozowanie przyczyny awarii i jeśli jest to możliwe usunięcie awarii niezwłocznie. Jeżeli nie jest to możliwe, usunięcie awarii w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie dłuższym niż pięć dni roboczych. Okres przestoju instalacji z powodu awarii, nie zawinionej przez Zamawiającego będzie zwolniony z opłaty najmu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia będą usługi polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co zamówienie podstawowe, zgodne z zamówieniem podstawowym. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 50 %.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.31.00.00 - Usługi wynajmu lub sprzedaży obiektów budowlanych 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków 42.99.60.00 - Maszyny do uzdatniania ścieków 50.50.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 119.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 zł)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający będzie badać na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów: (i) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia) Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia . Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający będzie badać na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów: (i) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia) (ii) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; Wykonawca może w tym celu wykorzystać załącznik nr 4 do SIWZ; Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia . Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający będzie badać na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów: (i) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia) (ii) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; Wykonawca może w tym celu wykorzystać załącznik nr 4 do SIWZ; Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia . Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający będzie badać na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów: (i) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia) (ii) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; Wykonawca może w tym celu wykorzystać załącznik nr 4 do SIWZ; Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia . Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający będzie badać na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów: (i) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z zapisów art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP - musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia) (ii) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; Wykonawca może w tym celu wykorzystać załącznik nr 4 do SIWZ; Zamawiający sprawdzi prawidłowość złożonych dokumentów i zgodność z wyżej wymienionymi, jako wymaganymi do wzięcia udziału w przetargu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia . Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ekodolina.pl/biddings/aktualne-przetargi,136.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: EKO DOLINA Sp. z o. o., Łężyce, Aleja Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2011 godzina 14:00, miejsce: siedzibie zamawiającego pocztą EKO DOLINA Sp. z o. o adres siedziby: Łężyce, Aleja Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo lub osobiście: w budynku administracyjnym - sekretariat Zarządu (I p.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5% ceny całkowitej (całkowitego czynszu)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.