Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-25
Katowice: Zakup asysty technicznej do CheckPoint oraz asysty technicznej do McAfee
Numer ogłoszenia: 384030 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki , ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup asysty technicznej do CheckPoint oraz asysty technicznej do McAfee.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Zamawiającego asysty technicznej do CheckPoint oraz asysty technicznej do McAfee z zachowaniem wymogów określonych w SIWZ, w tym w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy. Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy składającym się na SIWZ. Warunki realizacji zamówienia Przedmiotem zamówienia jest asysta techniczna oraz aktualizacja systemów posiadanych przez Zamawiającego, tj. systemu zapory ogniowej oraz systemu wykrywania i zapobiegania włamaniom, zgodnie z informacjami oraz z zachowaniem zasad określonych w niniejszej SIWZ. Pod pojęciem aktualizacja należy rozumieć dostawę praw w postaci prawa dostępu i korzystania z nowych, aktualnych wersji oprogramowania oraz wsparcie techniczne (asystę) producenta oprogramowania w trybie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Opis przedmiotu zamówienia ze wskazaniem jego wymagań funkcjonalnych zawiera formularz opis przedmiotu zamówienia. W oparciu o art. 29 ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę przedmiotu równoważnego do opisanego przez Zamawiającego. Przedmiot równoważny. Przez przedmiot równoważny do przedmiotu zamówienia opisanego w formularzu opis przedmiotu zamówienia należy rozumieć dostawę produktu, którego funkcje, możliwości oraz parametry jakościowe i techniczne są na tym samym lub wyższym poziomie od wskazanych w SIWZ. Cechy oferowanego produktu równoważnego winny umożliwić w pełni sprawną pracę w informatycznym systemie zabezpieczeń zamawiającego. Wykonawca, który zaoferuje przedmiot równoważny, obowiązany jest załączyć do oferty sporządzony i podpisany przez siebie formularz - opis przedmiotu równoważnego. Formularz ten winien w sposób opisowy potwierdzać równoważność przedmiotu oferowanego do przedmiotu zamówienia. Wszędzie tam, gdzie w SIWZ pojawiają się określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.73.00.00 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie realizacji niniejszej umowy, do cen jednostkowych netto podanych w załączniku nr 2 zostanie doliczona stawka podatku VAT w wysokości obowiązującej na skutek wprowadzonej zmiany. Jeżeli zmiana stawki podatku VAT będzie prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia brutto umowy, Zamawiającemu będzie przysługiwała prawo do skrócenia terminu realizacji umowy, w sytuacji braku zabezpieczenia środków finansowych. W takiej sytuacji termin realizacji umowy zakończy się z dniem, w którym suma płatności brutto wynikających z faktur VAT osiągnie lub zbliży się do wysokości kwoty brutto, równej cenie ofert. Zmiana stawki podatku VAT wraz z wszystkimi konsekwencjami zostanie wprowadzona do umowy w formie pisemnej, w drodze aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Katowicach, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój nr 004 (parter).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Katowicach, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój nr 004 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIe dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie rozwiązań wspomagających walkę z zagrożeniami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa dla Urzędu Miasta Radlin i Ośrodka Pomocy Społecznej w Radlinie.
- Dostawa, montaż i konfiguracja serwerów, urządzeń sieciowych i oprogramowania sieciowego dla Gminy Boniewo
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem - w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Bielice".
- Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd".
- Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy Bodzentyn
- Realizacja projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Klaster serwerów wraz z macierzą i przełącznikiem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





