eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaprojekt budynku mieszkalnego wielorodzinnego z infrastrukturą zewnętrzną przy ul. Piaskowej 7 w Warszawie - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-25

POZYCJA 38400

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: projekt budynku mieszkalnego wielorodzinnego z infrastrukturą zewnętrzną przy ul. Piaskowej 7 w Warszawie - II etap Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, do kontaktów: Wojda Tomasz, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5048588, fax 022 5048592, e-mail: zampub@wola.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wola.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projekt budynku mieszkalnego wielorodzinnego z infrastrukturą zewnętrzną przy ul. Piaskowej 7 w Warszawie - II etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Warszawa Dzielnica Wola. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej dla zadania inwestycyjnego \Budynek mieszkalny wielorodzinny z infrastrukturą zewnętrzną przy ulicy Piaskowej 7 - etap II\ dla wszystkich branż wraz ze stosownymi opiniami, uzgodnieniami, ekspertyzami itp. Przedmiotowe zadanie inwestycyjne obejmuje realizację zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej od VII do IX kondygnacji z garażem podziemnym, wyposażeniem drogowym, infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działkach ew. nr 48 (budynki mieszkalne), 44, 45, 49,51, 53, 54, 78, 13 w obrębie 6-03-01 przy ulicy Piaskowej 7 w Warszawie. Przewiduje się realizację około 295 lokali mieszkalnych o zróżnicowanej powierzchni użytkowej od 29m2 do 65m2 Struktura mieszkań o łącznej powierzchni użytkowej około 16 000 m2: - mieszkania jednopokojowe o pow. ~ 32m2 ~ 10 % - mieszkania dwupokojowe o pow. ~ 42m2 ~ 45% - mieszkania dwupokojowe o pow. ~ 52m2 ~ 30% - mieszkania trzypokojowe o pow. ~ 60m2 ~ 15% Dokumentacja winna zawierać: 1.Inwentaryzację aktualnego stanu dla potrzeb projektowo - kosztorysowych wraz z inwentaryzacją zieleni. 2.Projekt zagospodarowania terenu inwestycji wraz z elementami małej architektury (w tym plac zabaw). 3.Projekty budowlano - wykonawcze w branżach: 1)architektonicznej, 2)konstrukcyjnej, 3)instalacji sanitarnych : wod. - kan., co. cwu, 4)instalacji wentylacji mechanicznej, 5)instalacji elektrycznej, 6)instalacji teletechnicznej, p.poż., 7)przyłącza (budowa, przebudowa, kolizje): wodociągowe, kanalizacyjne, energetyczne, co. cwu, teletechniczne, 8)sieci (budowa, przebudowa, kolizje): wod-kan., co., cwu. energetyczne, 9)odwodnienie terenu, 10)oświetlenie terenu, 11)zagospodarowania zielenią, 12)przebudowa ogrodzenia, 13)drogowej: a)projektowana ul. Nowomłocińska (kat. gminnej) wraz z odwodnieniem, oświetleniem, wjazdami itp., b)przebudowa ul. Burakowskiej na odc. od skrzyżowania z ul. Piaskową do projektowanej ul. Nowopowązkowskiej (w zakresie niezbędnym do obsługi komunikacyjnej projektowanej zabudowy mieszkalnej) wraz z niezbędną infrastrukturą, c)drogi wewnętrzne, ciągi piesze, miejsca postojowe, 14)projekt rozbiórki istniejących obiektów na działkach będących terenem inwestycji itp. 15)inne opracowania projektowe niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę oraz realizacji budowlanej i oddania do użytkowania budynków mieszkalnych. 4.Przedmiar robót dla Wykonawców zawierający opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej. 5.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, określenie zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru. 6.Kosztorys inwestorski opracowany na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego. 7.Całość opracowania projektowego (pkt 1-6) część tekstową i graficzną w wersji elektronicznej w 2 egzemplarzach, do celów przetargowych, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz w wersji papierowej: pkt 1-5 w 12 egzemplarzach, pkt 6 w 3 egzemplarzach. Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, w oparciu o załączoną decyzję o warunkach zabudowy. Dokumentacja projektowa powinna zawierać: 1.Koncepcję programowo - przestrzenną, uwzględniającą wymagania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, zawierającą uściślenie programu i technologii, wstępną propozycję doboru materiałów konstrukcyjnych, wykończeniowych, wyposażenia technologicznego oraz instalacyjnego. 2.Projekt budowlany w zakresie zgodnym z art. 34 ust.1,2,3,3a ustawy Prawo budowlane. 3.Projekty wykonawcze 3.1.Projekty wykonawcze architektoniczno - budowlane obiektów przewidzianych do zrealizowania w projekcie zagospodarowania terenu wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i sprawdzeniami projektowymi w zakresie wynikającym z przepisów, oraz z pozytywnymi opiniami rzeczoznawców. a)projekty wykonawcze architektury poszczególnych obiektów, obejmujące co najmniej rzuty, przekroje i elewacje, wykazy: stolarki, ślusarki, wykończenia i wyposażenia pomieszczeń itp. b)projekt detali architektonicznych, c)projekt wykończenia wnętrz, wykaz pierwszego wyposażenia, d)projekt technologii podstawowej (wiodącej) w zamierzeniu budowlanym e)projekty wykonawcze konstrukcji i poszczególnych obiektów obejmujące: projekty zabezpieczeń wykopów, pompownia wody itp. projekty konstrukcyjne fundamentów, projekty elementów konstrukcji podstawowej oraz innych elementów nośnych i przekryć, projekty samodzielnych elementów konstrukcji, jak: schody, zadaszenia itp. 3.2.Projekty wykonawcze instalacji: a)projekty wykonawcze instalacji kanalizacyjnych, wodnych i cieplnych, b)projekty instalacji przeciwpożarowych wodnych, c)projekty hydroforni i pompowni, d)projekt węzła cieplnego wraz z technologią e)projekt instalacji centralnego ogrzewania, f)projekty wykonawcze wentylacji i klimatyzacji, g)projekty zabezpieczeń akustycznych w instalacjach h)projekt wykonawczy stacji transformatorowej, i)projekty wykonawcze rozdzielni głównej i rozdzielni oddziałowych, j)projekty instalacji elektroenergetycznych w poszczególnych obiektach obejmujące: instalacje siły, instalacje oświetlenia ogólnego, instalacje oświetlenia dozorowego, instalacje oświetlenia bezpieczeństwa, instalacje oświetlenia ewakuacyjnego, instalacje oświetlenia miejscowego, instalacje oświetlenia zewnętrznego, znaków i automatyki, k)projekty wykonawcze instalacji teletechnicznych, tj.: instalacji sieci abonenckiej, instalacji sygnalizacji pożaru, instalacji telewizji kablowej, instalacji dzwonkowej, instalacji domofonów 3.3.Projekty sieci i przyłączy (w zakresie budowy, przebudowy, kolizji) wod-kan. co, energetyczne, teletechniczne itp. 3.4.Projekty drogowe dla dróg publicznych i wewnętrznych, ciągów pieszych, miejsc postojowych wraz z niezbędną infrastrukturą i organizacją ruchu. 3.5.inne - nie wymienione wyżej opracowania projektowe - niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, realizacji budowlanej i oddania obiektów do użytkowania w tym: a)projekty urządzeń mechanicznych, jak: windy, itp. wraz z projektami towarzyszącymi montażu, sterowania, zasilania, instrukcjami eksploatacji itp.: b)projekty zabezpieczeń antykorozyjnych, antywibracyjnych, c)projekty montażu urządzeń j/lub ich podłączenia do sieci instalacji w poszczególnych obiektach, jeżeli DTR w tym zakresie nie są wystarczające, d)projekty makroniwelacji i gospodarki masami ziemnymi lub dotyczące sposobu wykonania robót ziemnych, e)projekt ogrodzenia terenu, projekt zieleni, projekt małej architektury, f)zbiorczy plan uzbrojenia terenu, itp. g)Wykaz obowiązujących przepisów, wymagań i szkoleń w zakresie konserwacji i eksploatacji instalacji i urządzeń w obiekcie zrealizowanym na podstawie dokumentacji projektowej. h)Instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z obiektem. 4.Wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia projektowe w zakresie wynikającym z przepisów, oraz pozytywne opinie rzeczoznawców. 5.Projekt założeń realizacji budowy, precyzujący warunki i wymagania zamawiającego dotyczące organizacji budowy, w tym etapowania i oddawania w użytkowanie. Projekty związane z etapowaniem budowy 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. 2.Formularz cenowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-3 oraz załącznik do oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, w/w oświadczenie składa każdy Wykonawca. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa w/w dokument odrębnie. 5.Potwierdzenie wniesienia wadium. a)Oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona \za zgodność z oryginałem\ kserokopia zwróconego dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały dokumentu wadium z ofertą. b)W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej oryginał lub kserokopia poświadczona \za zgodność z oryginałem\ dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu (wyciąg z rachunku, potwierdzenie dokonania przelewu) lub dokumentu polecenia przelewu. 6.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załączyć kserokopie uprawnień projektowych we wszystkich branżach zgodnych z przedmiotem zamówienia (uprawnienia projektowe w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz innych niezbędnych do wykonania zamówienia) oraz zaświadczenia, że projektanci należą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 7.Wykaz wykonanych co najmniej 3 projektów odpowiadających swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie W tym co najmniej 1 projekt powinien być o wartości brutto minimum 1.000.000,00 zł. oraz co najmniej 2 projekty które swoim zakresem obejmować powinny wykonanie dokumentacji projektowej na inwestycję budownictwa mieszkaniowego z minimum 100 lokalami mieszkalnymi każdy. 8.Zaakceptowany wzór umowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 08.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Należy wnieść wadium - 20.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2.Złożą ofertę w terminie. 3.Wniosą wadium. 4.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia. 5.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. 6.Wykażą wykonanie co najmniej 3 projektów odpowiadających swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie W tym co najmniej 1 projekt powinien być o wartości brutto minimum 1.000.000,00 zł. oraz co najmniej 2 projekty które swoim zakresem obejmować powinny wykonanie dokumentacji projektowej na inwestycję budownictwa mieszkaniowego z minimum 100 lokalami mieszkalnymi każdy. 7.Dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest przynależność projektantów do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanie uprawnień projektowych w branżach odpowiadających przedmiotowi zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. 2.Formularz cenowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-3 oraz załącznik do oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, w/w oświadczenie składa każdy Wykonawca. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa w/w dokument odrębnie. 5.Potwierdzenie wniesienia wadium. a)Oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona \za zgodność z oryginałem\ kserokopia zwróconego dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały dokumentu wadium z ofertą. b)W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej oryginał lub kserokopia poświadczona \za zgodność z oryginałem\ dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu (wyciąg z rachunku, potwierdzenie dokonania przelewu) lub dokumentu polecenia przelewu. 6.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załączyć kserokopie uprawnień projektowych we wszystkich branżach zgodnych z przedmiotem zamówienia (uprawnienia projektowe w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz innych niezbędnych do wykonania zamówienia) oraz zaświadczenia, że projektanci należą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. 7.Wykaz wykonanych co najmniej 3 projektów odpowiadających swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie W tym co najmniej 1 projekt powinien być o wartości brutto minimum 1.000.000,00 zł. oraz co najmniej 2 projekty które swoim zakresem obejmować powinny wykonanie dokumentacji projektowej na inwestycję budownictwa mieszkaniowego z minimum 100 lokalami mieszkalnymi każdy. 8.Zaakceptowany wzór umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola.waw.pl/index.php?go=4&show=przetargi/info.htm. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Urzędu Dzielnicy Wola lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.08.2006, godzina 10:30, Pokój nr 1 w Urzędzie Dzielnicy Wola.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.