To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-16
Oświęcim: Dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 38391 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14375 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8448230, faks 033 8448384.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Diagnos sp. zo.o., ul. Łączyny 4, 02-820 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14814,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15949,68
Oferta z najniższą ceną: 15949,68 / Oferta z najwyższą ceną: 15949,68
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- 2025 1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Pz Nr 2 SOMSiT w roku 2026
- Przygotowanie i przeprowadzenie kursu dla studentów Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rotmistrza W. Pileckiego w Oświęcimiu z zakresu Pełnomocnik ds. cyberbezpieczństwa
- CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK PACJENTÓW ZMARŁYCH W SZPITALU POWIATOWYM W OŚWIĘCIMIU
- SUKCESYWNE ZAKUPY PALIW ROZLICZANYCH ZA POMOCĄ KART PALIWOWYCH DO POJAZDÓW I URZĄDZEŃ ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU
- DOSTAWA SZCZEPÓW WZORCOWYCH
- DOSTAWA TESTÓW DO DIAGNOSTYKI MOLEKULARNEJ TYPU MULTIPLEX PCR DO APARATU BIOFIRE FILMARRAY
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA W RAMACH PRZEDSIĘWZIĘCIA pn. " Rozwój opieki wspierającej na terenie powiatu tomaszowskiego poprzez utworzenie zakładu opieki długoterminowej-"Bezpieczna Przystań" w ...
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych i medycznych na potrzeby jednostek UWM w Olsztynie
- "Zakup aparatury i sprzętu medycznego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach- II".
- Dostawa sprzętu, urządzeń i maszyn niezbędnych do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych, katastrof, zjawisk atmosferycznych lub na wypadek działań militarnych w Gminie Tłuszcz (8 części)
- Zakup sprzętu medycznego przeznaczonego dla celów diagnostyki przez Gminny Zespół Ośrodków Zdrowia Gminy Ozorków
- Zakup aparatury medycznej w ramach realizacji zadania polegającego na wsparciu rozwoju innowacyjnych rozwiązań służących do udzielenia świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie dofinansowania zakupu(...)
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





