eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaIHIT/P/64/09 Zadanie 1- PRACE REMONTOWE I ADAPTACYJNE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU 1 (A) i 2a (B) DLA POTRZEB KLINIKI CHIRURGII NACZYNIOWEJ Zadanie 2- WYKONANIE KOMPLETNEJ INSTALACJI ZASILANIA ELEKTRYCZNEGO I LOGICZNYCH SYSTEMÓW KARDIOMONITORINGU W KLINICE CHIRU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Warszawa: IHIT/P/64/09 Zadanie 1: - PRACE REMONTOWE I ADAPTACYJNE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU 1 (A) i 2a (B) DLA POTRZEB KLINIKI CHIRURGII NACZYNIOWEJ Zadanie 2: - WYKONANIE KOMPLETNEJ INSTALACJI ZASILANIA ELEKTRYCZNEGO I LOGICZNYCH SYSTEMÓW KARDIOMONITORINGU W KLINICE CHIRURGII NACZYNIOWEJ
Numer ogłoszenia: 383900 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hematologii i Transfuzjologii , ul. Indiry Gandhi 14, 02-776 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 349 62 22, faks 022 349 62 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihit.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: IHIT/P/64/09 Zadanie 1: - PRACE REMONTOWE I ADAPTACYJNE POMIESZCZEŃ W BUDYNKU 1 (A) i 2a (B) DLA POTRZEB KLINIKI CHIRURGII NACZYNIOWEJ Zadanie 2: - WYKONANIE KOMPLETNEJ INSTALACJI ZASILANIA ELEKTRYCZNEGO I LOGICZNYCH SYSTEMÓW KARDIOMONITORINGU W KLINICE CHIRURGII NACZYNIOWEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy prac obejmuje : 1.Zadanie 1 1.1. prace remontowe i adaptacyjne pomieszczenia w budynku 1 (A) na pokój dla lekarzy Kliniki Chirurgii Naczyniowej W Instytucie Hematologii i Transfuzjologii ( IHIT ) w Warszawie ul. Gandhi 14 w istniejącym budynku 1 (A) na I piętrze adaptowane jest pomieszczenie łazienki dla pacjentów niepełnosprawnych na pokój dla lekarzy. Zakres prac adaptacyjnych: a.roboty budowlane -rozebranie ścianek działowych, -rozebranie posadzki z płytek, -demontaż rurociągów wentylacyjnych nawiewnych i wywiewnych -rozebranie wykładziny ściennej z płytek -demontaż sufitów podwieszonych -wykonanie ścian w systemie suchej zabudowy -wykonanie sufitów podwieszonych; -demontaż i montaż drzwi wewnętrznych -wykonanie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych , rulonowej LINOSOM VENETO z wywinięciem na ściany z zachowaniem dotychczasowej kolorystyki -malowanie farbami KABE Akrylatex W -licowanie ścian płytkami 20x20cm -rozszklenie otworów okiennych -montaż żaluzji okiennych -roboty poinstalacyjne wykończeniowe i reparacyjne b.instalacji sanitarnych -demontaż i montaż białej armatury; -demontaż i montaż grzejników stalowych dwupłytowych -demontaż i montaż białej armatury -montaż zestawu łazienkowego dla niepełnosprawnych w łazience na I pietrze w segmencie A budynku 1 na Klinice Chirurgii Ogólnej i Hematologicznej -wykonanie prób szczelności instalacji wodociągowej i c.o. c.instalacji elektrycznych i teletechnicznych -demontaż opraw żarowych, oświetleniowych, gniazd wtyczkowych, łączników instalacyjnych, przełączników -rozbudowa instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych; -rozbudowa instalacji ochrony od porażeń; -rozbudowa instalacji sygnalizacji pożaru -wykonanie instalacji logicznej, teletechnicznej i telewizyjnej -Wykonanie pomiarów: natężenia oświetlenia, rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, ciągłości przewodów ochronnych, połączeń wyrównawczych, pomiary impedancji pętli zwarcia, rezystancji uziemień, kontroli stanu izolacji oraz prądu zadziałania urządzeń ochronnych różnicowoprądowych oraz pomiary uzyskanych natężeń oświetlenia. muszą być skwitowane odpowiednimi protokółami. 1.2. prace remontowe i adaptacyjne pomieszczenia w budynku 2a (B) na pokój dla kierownika Kliniki Chirurgii Naczyniowej W Instytucie Hematologii i Transfuzjologii ( IHIT ) w Warszawie ul. Gandhi 14 w istniejącym budynku 2a (B) na II piętrze adaptowane są pomieszczenia biurowe i pomieszczenie WC na sekretariat i gabinet kierownika Kliniki Zakres prac adaptacyjnych: a.roboty budowlane -rozebranie ścianki, -rozebranie posadzek z płytek , z tworzyw sztucznych , PCV i wykładziny dywanowej -rozebranie wykładziny ściennej z płytek -wykucie z muru ościeżnic drewnianych i stalowych przeszklonych -wykonanie ścian działowych w systemie suchej zabudowy -wykonanie sufitów podwieszonych; -demontaż drzwi wewnętrznych -demontaż rurociągów wentylacyjnych wywiewnych i nawiewnych -wykonanie posadzki z wykładzin tekstylnych płytki Tarkett koloru brązowego -malowanie farbami KABE Akrylatex W -licowanie ścian płytkami 20x20cm -montaż żaluzji okiennych -roboty wykończeniowe i reparacyjne b. instalacji sanitarnych -demontaż białej armatury; -demontaż i montaż grzejników stalowych dwupłytowych i -wykonanie prób szczelności instalacji wodociągowej -montaż i uruchomienie klimatyzatorów typu split PROFESSIONAL firmy Daikin - instalacji elektrycznych i teletechnicznych -demontaż opraw żarowych, oświetleniowych, gniazd wtyczkowych, łączników instalacyjnych, przełączników,izotopowych czujek dymowych -rozbudowa instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych; -rozbudowa instalacji ochrony od porażeń; -rozbudowa instalacji sygnalizacji pożaru -wykonanie instalacji logicznej, teletechnicznej telewizyjnej -montaż obudów tablic rozdzielczych w istniejących szachtach wraz z osprzętem modułowym: wyłącznik p.porażeniowy ? bieg dla klimatyzatora, wyłącznik nadprądowy 1-bieg z członem różnicowym dla obwodów dedykowanych i ogólnych -wykonanie pomiarów: natężenia oświetlenia, rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, ciągłości przewodów ochronnych, połączeń wyrównawczych, pomiary impedancji pętli zwarcia, rezystancji uziemień, kontroli stanu izolacji oraz prądu zadziałania urządzeń ochronnych różnicowoprądowych oraz pomiary uzyskanych natężeń oświetlenia. muszą być skwitowane odpowiednimi protokółami. 2.Zadanie 2 Wykonanie kompletnej instalacji zasilania elektrycznego i logicznych systemów kardiomonitoringu w Klinice Chirurgii Naczyniowej Zakres prac adaptacyjnych obejmuje: -wykonanie instalacji elektrycznej, logicznej do kardiomonitorów -wydzielenie nowo wykonanych instalacji zasilania kardiomonitorów z istniejącej tablicy bezpiecznikowej -montaż w istniejącej rozdzielnicy osprzętu modułowego wyłącznika różnicowo-prądowego -wykonanie pomiarów: rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, ciągłości przewodów ochronnych, połączeń wyrównawczych, pomiary impedancji pętli zwarcia, rezystancji uziemień, kontroli stanu izolacji oraz prądu zadziałania urządzeń ochronnych różnicowoprądowych oraz pomiary instalacji logicznej. -pomiary muszą być skwitowane odpowiednimi protokółami..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo Zamówień Publicznych.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008 r. zmieniającego w/wymienione rozporządzenie Dz. U. Nr 188 poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, tj.: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Wykaz wykonanych lub wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały (są) wykonane (wykonywane) należycie. Wymagane: wykazanie co najmniej 1 realizacji robót budowlanych w budynkach służby zdrowia -budynek czynny; odpowiadające swoim rodzajem, zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 tys. pln brutto. (Uwaga okres ostatnich 5 lat należy rozumieć jako okres liczony od daty wyznaczonej jako termin składania ofert). Na potwierdzenie , że roboty te zostały wykonane należycie Wykonawca musi dołączy do oferty ( np. referencje lub bezusterkowe protokóły odbioru końcowego). 2.4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2.4.1 Wymagane wskazanie osoby , która będzie kierownikiem robót, posiadającej uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania budową i robotami w zakresie budowy instalacji elektrycznych i sieci oraz wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - Na potwierdzenie - załączyć kserokopie uprawnień oraz zaświadczenie o wpisie na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - 2.4.2. Wymagany wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających stosowne aktualne uprawnienia eksploatacyjne do 1 kV Na potwierdzenie - załączyć kserokopie uprawnień poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 2.5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. Dokumenty, o których mowa w pkt.2 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zgodnie z § 2 wyżej powołanego rozporządzenia: 3.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w p-ktach: a); b) i c) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ihit.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Hematologii i Transfuzjologii 02-776 Warszawa, ul. Indiry Gandhi 14, V piętro p. 508 w godz. 8-15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 10:30, miejsce: Instytut Hematologii i Transfuzjologii 02-776 Warszawa, ul. Indiry Gandhi 14, I piętro p. 144A (Kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.