eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńRemont zbiornika retencyjnego oraz stacji uzdatniania wody na terenie SPZOZ w Wieluniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-12

Wieluń: Remont zbiornika retencyjnego oraz stacji uzdatniania wody na terenie SPZOZ w Wieluniu
Numer ogłoszenia: 38377 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 43 840 68 00, faks 43 840 68 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zbiornika retencyjnego oraz stacji uzdatniania wody na terenie SPZOZ w Wieluniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont zbiornika retencyjnego oraz stacji uzdatniania wody na terenie SPZOZ w Wieluniu, zlokalizowanych przy ul. Szpitalnej 16, na działce 30/13, obręb 13, na podstawie zatwierdzonego projektu budowlanego oraz zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 30.06.2015 r. Zamówienie należy wykonać w następujących etapach: a. Etap I -Wykonanie dwóch odcinków zewnętrznych instalacji wodociągowej oraz przedłużenie instalacji studni głębinowej; b. Etap II -Remont zbiornika retencyjnego wody pitnej o pojemności 100 m3; c. Etap III -Wykonanie remontu Stacji Uzdatniania Wody i Hydroforni. Szczegółowy zakres robót: Dla Etapu I- Wykonanie odcinków instalacji wodociągowej: 1. Roboty demontażowe. 2. Roboty ziemne. 3. Roboty budowlane -przekucia przez ściany z osadzeniem tulei ochronnych i zaprawieniem dla rur. 4. Roboty montażowe: - montaż zaworów zwrotnych, zaworu zwrotnego klapowego, filtra siatkowego, przepustnic zaporowych, - montaż rur wodociągowych PVC; - montaż rur stalowych ocynkowanych, - montaż rur osłonowych, - wykonanie prób szczelności zamontowanych rurociągów, - wykonanie odbioru technicznego rurociągów, - montaż rur stalowych kołnierzowych na istniejącym rurociągu, na którym zamontowana jest pompa głębinowa, - płukanie i dezynfekcja studni głębinowej, - wykonanie badań bakteriologicznych wody surowej z ujęcia wody. Dla Etapu II: Remont zbiornika retencyjnego wody pitnej. I.ROBOTY ZEWNĘTRZNE ZBIORNIKA: 1. Roboty ziemne. 2. Roboty budowlane. - usunięcie istniejącej izolacji przeciwwilgociowej i oczyszczenie ścian i stropu zbiornika, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian i stropu zbiornika z dwóch warstw papy termozgrzewalnej, - ocieplenie ścian i stropu zbiornika styropapą, - osadzenie drzwi wewnętrznych stalowych ocieplonych, - osadzenie czerpni ściennej, - rozbiórka chodnika z płyt betonowych, - układanie chodnika z kostki brukowej betonowej, - demontaż istniejącego ogrodzenia panelowego, - montaż ogrodzenia panelowego stalowego ocynkowanego. 3. Roboty montażowe - montaż rur drenarskich z otuliną, - montaż studzienek żelbetowych oraz warstw filtracyjnych studzienek. II. ROBOTY WEWNĘTRZNE ZBIORNIKA: 1. Roboty budowlane. - czyszczenie powierzchni wew. zbiornika wodą pod ciśnieniem, - piaskowanie powierzchni wew. zbiornika, - naprawa powierzchni wew. zbiornika warstwą zaprawy naprawczej cementowo-polimerową, - malowanie ścian wewnętrznych farbą wodoodporną na bazie żywicy epoksydowej, - malowanie ścian i sufitów pomieszczenia technicznego i komory zasuw. III. INSTALACJE TECHNOLOGICZNE ZBIORNIKA: UKŁAD NAPOWIETRZANIA WODY. 1. Roboty demontażowe. 2. Roboty montażowe. - dostawa, montaż i uruchomienie agregatu sprężarkowego tłokowego bezolejowego - montaż rur PVC-U ciśnieniowych, - montaż zaworów kulowych, zaworów zwrotnych mufowych, filtra powietrza. WENTYLACJA ZBIORNIKA: 1. Roboty demontażowe, 2. Roboty montażowe, - dostawa, montaż i uruchomienie wentylatora - montaż rur PVC cylindrycznego wywietrzaka cylindrycznego z PVC. KOMORA ZASUW: 1. Roboty demontażowe. 2. Roboty montażowe. - montaż rur PVC-U ciśnieniowych - montaż przepustnic zaporowych, zaworów zwrotnych, koszy ssawnych. INSTALACJA ELEKTRYCZNO-STEROWNICZA: 1. Roboty demontażowe - montaż rozdzielnicy elektrycznej hermetycznej. IV. Próby i rozruch instalacji i urządzeń zbiornika: - wykonanie prób szczelności zamontowanych rurociągów i urządzeń, - płukanie i dezynfekcja zbiornika i zamontowanych rurociągów, - wykonanie badań bakteriologicznych wody surowej ze zbiornika, - wykonanie instrukcji działania urządzeń zbiornika. Dla Etapu III -Wykonanie remontu Stacji Uzdatniania Wody i Hydroforni: 1. Roboty demontażowe. 2. Roboty budowlane. - naprawa tynków ścian i sufitów, - wykonanie nadlewek fundamentowych pod dostarczane urządzenia, - ułożenie płytek terakota na posadzkach, - malowanie ścian i sufitu, - wymiana schodów stalowych do hydroforni na nowe ze stali kształtowej, - wymiana drzwi wewnętrznych okna w hydroforni. 3. Roboty montażowe. - dostawa, montaż i uruchomienie zbiornika napowietrzającego -aeratora, - dostawa, montaż i uruchomienie 2 szt. zbiorników filtracyjnych pionowych, - montaż 2 szt. głowic sterujących odżelaziacze, - dostawa, montaż i uruchomienie 2 szt. agregatów sprężarkowych bezolejowych, - dostawa, montaż i uruchomienie zbiornika hydroforowego, - dostawa, montaż i uruchomienie pompy płuczącej, - dostawa, montaż i uruchomienie zbiornika wody płucznej -hydroforowego- pionowego, - dostawa, montaż i uruchomienie układ dozującego wodorotlenek sodu ze zbiornikiem i pompą, - dostawa, montaż i uruchomienie dozownika środków dezynfekcyjnych ze zbiornikiem i pompą, -dostawa, montaż i uruchomienie zestawu trzypompowego II stopnia, - montaż wodomierzy kołnierzowych, - zasypanie odżelaziaczy kruszywem mineralnym, - montaż rurociągów i armatury, zgodnie z projektem. 4. Roboty wentylacyjne. 5. Roboty elektryczne - montaż szafy elektryczno-sterowniczej odpowiedniej do typu zainstalowanych urządzeń, - wykonanie instalacji elektrycznej. 6. Próby i rozruch stacji uzdatniania wody - wykonanie prób szczelności zamontowanych rurociągów i urządzeń stacji, - wykonanie prób ciśnieniowych zamontowanych rurociągów i urządzeń stacji, - wykonanie odbioru technicznego przez UDT zamontowanych rurociągów i urządzeń stacji, - płukanie i dezynfekcja zamontowanych rurociągów i urządzeń stacji, - wykonanie badań bakteriologicznych wody uzdatnionej w stacji, - wykonanie badań fizyko - chemicznej wody uzdatnionej w stacji, - wykonanie instrukcji działania stacji uzdatniania wody. Szczegółowy zakres prac podano w Przedmiarze robót oraz Kosztorysach nakładczych stanowiących Załączniki do SIWZ. Roboty prowadzane będą na terenie oraz w budynku szpitalnym i z uwagi na jego specyfikę, Wykonawca zobowiązuje się do uzgadniania ich czasu i zakresu z użytkownikiem obiektu. Za uciążliwości z tego wynikające Wykonawca nie może żądać dodatkowego wynagrodzenia. Zamawiający proponuje, aby Wykonawcy przed opracowaniem swojej oferty dokonali wizji lokalnej miejsca, w którym będą prowadzone roboty oraz uzyskali wszelkie niezbędne informacje mające wpływ na realizację zadania. Wizji można dokonać w dniach roboczych w godz. 8- 14 po uprzednim umówieniu spotkania z pracownikami Działu Obsługi i Zamówień Publicznych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.20 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 5 000 PLN -słownie: pięć tysięcy PLN. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. w terminie do dnia 28.04.2016 r. do godz. 10.00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium w formie pieniądza wykonawca wpłaci przelewem na niżej podane konto Zamawiającego, a na potwierdzeniu przelewu należy zamieścić tytuł: Wadium - Remont zbiornika retencyjnego oraz stacji uzdatniania wody na terenie SPZOZ w Wieluniu- konto nr 15 1560 0013 2474 7608 8000 0003. 5. Wykonawca do składanej oferty dołączy oryginał lub kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Wykonawca wnosząc wadium w pozostałych formach: - oryginał składa do depozytu w kasie Zamawiającego: 98-300 Wieluń ul. Szpitalna 16, Budynek Administracji pok. 216 - Sekretariat, - kopię załącza do składanej oferty

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS lub Rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonał należycie, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 remont w obiektach stacji uzdatniania wody lub hydroforni za kwotę brutto minimum 500 tys. PLN i przedstawi stosowne pozytywne opinie zamawiających potwierdzające ten fakt

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje min.: - jedną osobą uprawnioną do sprawowania funkcji kierownika budowy, kierowania robotami budowlanym w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnej, oraz jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, spełniającymi warunki określone w art. 12 lub 12a ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) dotyczące uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji niniejszego zamówienia, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimalnej 500 tys. PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Sporządzony przez Wykonawcę kosztorys ofertowy. 2. Pozostałe dokumenty wymagane w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ w Wieluniu, 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16, pokój nr 205.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2016 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ w Wieluniu, 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16, pokój nr 216, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.