eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi telekomunikacyjne telefonii stacjonarnej oraz dostępu do Internetu dla Dolnośląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-21

Wrocław: Usługi telekomunikacyjne telefonii stacjonarnej oraz dostępu do Internetu dla Dolnośląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 383764 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu , al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, faks 071 3227929.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi telekomunikacyjne telefonii stacjonarnej oraz dostępu do Internetu dla Dolnośląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wiadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej oraz dostępu do Internetu dla Dolnośląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu (1 cz. Zamówienia). Świadczenie usług dostępu do Internetu dla Dolnośląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu za pomocą szerokopasmowego, symetrycznego łącza w lokalizacji al. Jana Matejki 5, 50-333 Wrocław o parametrach 8192/8192 kbps i w lokalizacji al. Jana Matejki 6, 50-333 Wrocław o parametrach 8192/8192 kbps (część 2 zamówienia}.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla części 1 zamówienia, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 72.40.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał: Dla części I Zamówienia - co najmniej dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto rocznie każda, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj, polegające na jednoczesnym (tzn. realizowanym w jednym zamówieniu) świadczeniu usług telefonii stacjonarnej i dostępu do Internetu. Dla części II Zamówienia - co najmniej dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 13.000 zł brutto rocznie każda, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. świadczeniu usług dostępu do Internetu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i oceny wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za główne usługi potwierdzające wiedzę i doświadczenie Zamawiający uważa - dla I cz. zamówienia: usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj, polegające na jednoczesnym (tzn. realizowanym w jednym zamówieniu) świadczeniu usług telefonii stacjonarnej i dostępu do Internetu o wartości co najmniej 50.000 zł brutto rocznie każda. - dla II cz. zamówienia: usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. świadczeniu usług dostępu do Internetu o wartości co najmniej 13.000 zł brutto każda.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.aktualny odpis z właściwego rejestru tj.aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych; 2.8.11 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Do oferty należy dołączyć dokument/y dotyczący/ce w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarantowany czas przywrócenia połączeń głosowych w przypadku awarii 1 cz. zamówienia - 10
  • 3 - Gwarantowany czas przywrócenia łączności internetowej 1.cz. zamówienia i 20 dla 2 cz. zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany w okresie trwania umowy liczby numerów - abonamentów w ilości do 10 % (obejmuje to np. sytuację rezygnacji z danego numeru czy usługi lub uruchomienia nowej usługi na numerze). 2. Dopuszcza się zmiany lokalizacji linii telefonicznych w trakcie realizacji umowy np. na skutek zmian organizacyjnych u Zamawiającego (zmiany siedziby, likwidacji jednostki). Przeniesienie linii, wraz z usługami na nich świadczonymi, będzie bezpłatne. W przypadku braku technicznej możliwości świadczenia przez Wykonawcę w nowej lokalizacji usługi w pełnym dotychczasowym zakresie dopuszcza się możliwość rezygnacji ze świadczonych usług/linii bez żadnych kosztów oraz roszczeń ze strony Wykonawcy. 3.Strony mogą zmienić istotne postanowienia zawartej umowy w zakresie cen brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT o wartość jakiej ta zmiana dotyczy. 4. Zamawiający dopuszcza, w trakcie trwania umowy, możliwość zwiększenia przez Wykonawcę (w przypadku takiej jego ewentualnej propozycji) parametrów łącz internetowych. Zmiana ta nie spowoduje podwyższenia opłaty za te łącza, ani nie będzie skutkowała koniecznością

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu al. J. Matejki 5 50-333 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu al. J. Matejki 5 50-333 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej oraz dostępu do Internetu dla Dolnośląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednoczesne świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej i dostępu do internetu za pomocą łącz kablowych dla wszystkich jednostek Dolnośląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu obejmujących jego Oddziały w Legnicy, Lwówku Śląskim i Świdnicy oraz innych jednostek terenowych na terenie Dolnego Śląska.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 72.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarantowany czas przywrócenia połączeń głosowych w przypadku awarii - 10
    • 3. Gwarantowany czas przywrócenia łączności internetowej - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa dostępu do Internetu dla Dolnośląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu za pomocą szerokopasmowego, symetrycznego łącza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług dostępu do Internetu dla Dolnośląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu za pomocą szerokopasmowego, symetrycznego łącza: a) w lokalizacji al. Jana Matejki 5, 50-333 Wrocław o parametrach 8192/8192 kbps, b) w lokalizacji al. Jana Matejki 6, 50-333 Wrocław o parametrach 8192/8192 kbps , na warunkach opisanych w III cz. SIWZ Opis przedmiotu zamówienia i w załączniku Nr 1 do III cz. SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarantowany czas przywrócenia łączności internetowej - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.