eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa ziemniaków jadalnych wczesnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-26

Warszawa: Dostawa ziemniaków jadalnych wczesnych
Numer ogłoszenia: 38375 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3090, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6815337, fax 022 6815093.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ziemniaków jadalnych wczesnych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 136 800,00 kg ziemniaków jadalnych wczesnych.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.01.21.00 - 01.01.21.00 .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienie wadium w wysokości 1950,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt), w tym na: zadanie 1 - 600,00 PLN (słownie: sześćset), zadanie 2 - 550,00 PLN (słownie: pięćset pięćdziesiąt), zadanie 3 - 800,00 PLN (słownie: osiemset)..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowania. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli: 1. przedmiot zamówienia znajduje się w jego zakresie działalności określonym zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2. posiada aktualną decyzję o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów zgodnie z art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie Żywności i Żywienia - Dz. U. z dnia 27 września 2006 r. nr 171 poz. 1225 - wydaną przez właściwy organ urzędowej kontroli żywności - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. w zakładzie są prawidłowo stosowane zasady systemu HACCP lub zasady dobrej praktyki produkcyjnej (GMP - dokumenty GMP dotyczą producentów na etapie produkcji pierwotnej) zgodnie z art. 73 ust. 1 pkt. 1 litera c ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie Żywności i Żywienia - Dz. U. z dnia 27 września 2006 r. nr 171 poz. 1225. Żywności - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4. posiada zgłoszoną działalności gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: na zadanie 1 - 60 000,00 zł; na zadanie 2 - 55 000,00 zł; na zadanie 3 - 80 000,00 zł. 3. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 195 000,00 PLN, w tym na zadanie 1 - 60 000,00 zł., na zadanie 2 - 55 000,00 zł., na zadanie 3 - 80 000,00 zł.; Uwaga: W przypadku ubiegania się o wybrane zadania spełnieniem ww. warunku będzie posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej odpowiadającej sumie zadań o które będzie ubiegał się wykonawca. b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 195 000,00 zł. (suma składek za produkt i kontraktowa), w tym: na zadanie 1 - 60 000,00 zł; na zadanie 2 - 55 000,00 zł; na zadanie 3 - 80 000,00 zł. Uwaga: W przypadku ubiegania się o wybrane zadania spełnieniem ww. warunku będzie wielkość ubezpieczenia odpowiadająca sumie zadań o które będzie ubiegał się wykonawca.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych: 1 Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ; 2 Dokumentów: 2.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.1.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.1.3 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.1.4 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.1.5 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.1.6 aktualnej decyzji administracyjnej wydanej przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej przedmiotu zamówienia; 2.1.7 protokołu z kontroli sanitarnej właściwego organu urzędowej kontroli w zakresie bezpieczeństwa żywności o prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP lub zasad dobrej praktyki produkcyjnej (GMP), (dokumenty GMP dotyczą producentów na etapie produkcji pierwotnej ) (Podstawa: art. 73 ust. 1 pkt. 1 litera c ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. z dnia 27 września 2006 r. nr 171 poz. 1225.) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.1.8 potwierdzenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi wydane przez wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych , właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę wykonawcy - art.12 ust. 1 ustawy z dnia 21.12. 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych. 2.2 W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 7.2.2.1 wykazu potwierdzającego, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością (wskazaną przez Zamawiającego w pkt. 6.2.2) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - np. referencje - wzór wykazu dostaw załącznik nr 4 do SIWZ 2.3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.3.1 informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.3.2 polisy a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:9rbm.rembertow.net

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego - Warszawa, ul Marsa 110.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2008 godzina 08:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - Warszawa, ul Marsa 110 - kancelaria budynek nr 3 pokój nr 8.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa ziemniaków jadalnych wczesnych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 42 000,00 kg ziemniaków jadalnych wczesnych.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.21.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa ziemniaków jadalnych wczesnych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 38 500,00 kg ziemniaków jadalnych wczesnych.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.21.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.06.2008; Zakończenie: 31.08.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa ziemniaków jadalnych wczesnych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 56 300,00 kg ziemniaków jadalnych wczesnych.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.21.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.06.2008; Zakończenie: 31.08.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.