eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziora Wielkie › wymiana dachu, termomodernizacja wraz z wyprawą elewacyjną budynku oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Jeziora Wielkie: wymiana dachu, termomodernizacja wraz z wyprawą elewacyjną budynku oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Numer ogłoszenia: 383752 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Siemionkach , Siemionki 13, 88-324 Jeziora Wielkie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3187623, faks 052 3187623.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana dachu, termomodernizacja wraz z wyprawą elewacyjną budynku oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, zgodnie z art. 2 pkt 8 UPZP oraz art. 3 pkt.7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) - zwanej dalej UPB, polegające na wymianie dachu, termomodernizacji wraz z wyprawą elewacyjną budynku oraz wymianą stolarki okiennej i drzwiowej pawilonu nr 1 DPS w Siemionkach w zakresie i warunkach szczegółowo określonych w : a) dokumentacji projektowej, b) projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiarze robót, d) istotnych postanowieniach, które zostaną wprowadzone do umowy. Dokumenty wymienione w pkt.3.1 lit. a-d stanowią załączniki do SIWZ i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego oraz w siedzibie Zamawiającego. Uwaga: W dokumentacji projektowej gdzie jest mowa o zdaniu pn.- remont dachu, termoizolacja ścian, remont elewacji oraz wymiana na PCV stolarki okiennej i drzwiowej pawilonu nr 1 DPS w Siemionkach- należy rozumieć zadanie objęte niniejszym postępowaniem, tj. nazwa zadania -wymiana dachu, termomodernizacja wraz z wyprawą elewacyjną budynku oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej-. 3.3 Wybrane cechy przedmiotu zamówienia: 3.3.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w szczególności polegające na : a) wymianie pokrycia dachowego z eternitu NF na blachodachówkę typu SARA. b) rozebraniu i ponownej budowie kominów ponad połacią dachową z cegły klinkierowej wraz z opierzeniem blachy stalowej powlekanej. c) wymianie stolarki okiennej i drzwiowej; d) termoizolacji ścian styropianem wraz z naniesieniem tynku mineralnego i pomalowaniu farbą silikatową; e) demontażu i ponownym montażu instalacji odgromowej; f) wykonaniu wokół budynku pawilonu nr 1 opaski z kostki betonowej typu POLBRUK..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 10.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 44 UPZP spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, tj.: 10.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 10.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 10.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 10.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 10.2. W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna warunek posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełnione gdy wykonawca wykaże, że: 10.2.1. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. roboty budowlane budynku i wartości inwestycji (zadania) ogółem brutto co najmniej 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100); Wartości podane w wartościach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia podpisania kontraktu. 10.2.2 zatrudniał w okresie ostatnich trzech lat lub w ostatnim roku, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej przeciętnie 20 pracowników. 10.3. W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia za spełnione gdy wykonawca wykaże, że: 10.3.1. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na co najmniej sumę ubezpieczenia 150.000,- (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100) PLN. Wartości podane w dokumentach w walutach (walucie) innych jak PLN będą przeliczone dla posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu. 10.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 10.4.1 wykażą, że żaden z nich nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 UPZP oraz art. 24 ust. 2UPZP natomiast warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 UPZP spełniają łącznie. 10.4.2 ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10.4.3 Wykonawcy (wszyscy) występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art.99 § 2 K.c.) ustanowionego pełnomocnika, jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców i dołączone do składanej oferty. 10.4.4 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych w art. 22 ust.1 UPZP składa pełnomocnik do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 10.5 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium -spełnia/nie spełnia-, na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 UPZP następujące dokumenty i oświadczenia: 11.1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. 11.1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11.1.3 w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11.1.4 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11.1.5 w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11.1.6 aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 UPZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11.1.7 w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 11.1.8 aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 UPZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.1.9 w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11.1.10 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów wymienionych w pkt 11.1.2-11.1.9 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11.2 W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: 11.2.1 wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. roboty budowlane budynku i wartości inwestycji (zadania) każdej ogółem brutto co najmniej 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100); Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Wartości podane w wartościach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia podpisania kontraktu. Wykaz będzie sporządzony zgodnie z treścią załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ. 11.2.2 informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z której wynika, że w ostatnich trzech latach lub ostatnim roku, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zatrudniał przeciętnie co najmniej 20 pracowników. 11.3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 11.3.1. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na co najmniej sumę ubezpieczenia 150.000 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN). 11.4. W celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 11.4.1 oświadczenie wymienione w pkt 11.1.1 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; 11.4.2 dokumenty wymienione w pkt. 11.1.2, 11.1.4, 11.1.6,m 11.1.8, 11.1.10 albo odpowiadające im dokumenty składane przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; 11.4.3 dokumenty wymienione w pkt 11.2, 11.3 mogą dotyczyć dowolnego Wykonawcy spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. 11.5. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, UPZP lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 11.6. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP. 11.7. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (opatrzone klauzulą -ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM- i poświadczone podpisem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy). 11.8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 11.9. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpssiemionki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Siemionkach, Siemionki 13, 88-324 Jeziora Wielkie (sekretariat w pawilonie nr 1).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Siemionkach, Siemionki 13, sekretariat, piętro pawilonu nr 1)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie dofinansowane przez WojewództwoKujawsko-Pomorskie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.