Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zawiercie: budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych w Miejskiej Szkole Podstawowej Nr 9 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu, do kontaktów: Jerzy Piotrowski, ul. Paderewskiego 49, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6721507, fax 032 6722903, e-mail: mzspp@netpol.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzspp.netpol.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych w Miejskiej Szkole Podstawowej Nr 9. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zawiercie ul. Piłsudskiego 117. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje: -usunięcie istniejącego masztu wskazującego strony świata -wykonanie bieżni lekkoatletycznej prostej o długości 105 m o nawierzchni poliuretanowej -wykonanie skoczni w dal -wykonanie boiska wielofunkcyjnego do gry w piłkę ręczną o nawierzchni poliuretanowej -wykonanie boiska do siatkówki o nawierzchni poliuretanowej -montaż piłkochwytów przy boisku wielofunkcyjnym i przy boisku siatkówki 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą \ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM\ i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: 1)Formularz oferty 2)Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i art.24.1,2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1. pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: informacja dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych. 6)zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego 7)zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych 8)druk /Doświadczenie zawodowe/ 9)druk /Potencjał kadrowy/ 10)Informację banku 11)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia 12)Dokumenty potwierdzające wymaganą jakość i parametry techniczne oferowanej nawierzchni poliuretanowej 13)Dowód wniesienia wadium 14)Kosztorys ofertowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 4000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji. 2. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i art.24. ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 roku Nr 19, poz. 177). 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wymagania minimalne: W okresie ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali przynajmniej trzy zamówienia dotyczące wykonywania nawierzchni poliuretanowych w oferowanym rodzaju i typie o powierzchni 1500 m2 każda oraz przynajmniej jedną podbudowę pod nawierzchnię poliuretanową w technologii betonu jamistego o powierzchni 1500m2 . W celu udokumentowania spełnienia tego wymogu do oferty należy dołączyć: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robot budowlanych (zamówień), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie przynajmniej trzech zamówień dotyczących wykonywania nawierzchni poliuretanowej w oferowanej technologii o powierzchni 1500 m2 każda oraz przynajmniej jedną podbudowę pod nawierzchnię poliuretanową w technologii betonu jamistego o powierzchni 1500m2 z podaniem daty, miejsca wykonania wraz z dokumentami (referencjami) potwierdzającymi, że roboty wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie. 4. wykonają nawierzchnię poliuretanową z materiałów o parametrach technicznych nie gorszych od wskazanych w ST. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty dotyczące oferowanej nawierzchni poliuretanowej: a) Aktualna Aprobata ITB albo Rekomendacja Techniczna ITB (pełne), b) Atest higieniczny PZH, c) Certyfikat IAAF, d) badania na zawartość pierwiastków śladowych, e) Karta techniczna zawierająca parametry oferowanej nawierzchni (w oryginale), f) Autoryzacja producenta oferowanej nawierzchni sportowej wydana wykonawcy na zadanie objęte niniejszym przetargiem. Autoryzacja musi być załączona w oryginale. Autoryzacja ta musi zawierać potwierdzenie dostarczenia przez producenta oferowanej nawierzchni oryginalnych produktów w ilości odpowiadającej zamówieniu, w przypadku wygrania przez oferenta przetargu. 5. Posiadają polisę OC w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki o których mowa w pkt 3 i 4 podmioty te mogą spełnić łącznie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzspp.netpol.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Do odbioru w siedzibie zamawiającego (płatne w kasie ) lub za zaliczeniem pocztowym - dotyczy wersji na papierze. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.08.2006, godzina 10:05, Otwarcie ofert odbędzie się dnia 18.08.2006 o godz. 10:05 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 2.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.07.2006.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Adaptacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 na potrzeby Szkoły Muzycznej I stopnia w Zawierciu". Postępowanie 2.
- Dostawa produktów leczniczych - program lekowy
- Rozbudowa i modernizacja zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Modernizacja kotłowni wraz z montażem układu małej kogeneracji w budynku Szpitala Powiatowego w Zawierciu zlokalizowanego przy ul. Miodowej 14
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa boiska do koszykówki w Bystrzycy
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012"
- Budowa boiska wielofunkcyjnego w m. Koziegłowy - Rosochacz ul. Lipowa 12
- Modernizacja nawierzchni boisk zewnętrznych w GCSiR w Dźwirzynie
- "Remont boiska ze sztuczną murawą wraz z niezbędną infrastrukturą w Szkole Podstawowej nr 357 przy ulicy Zachodzącego Słońca 25 w Warszawie".
- Budowa boiska piłkarskiego o nawierzchni trawiastej w Wólce Plebańskiej"
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.